Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ny træner Alexander Zorniger

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

Helt afgjort.
    Vi skal helst have enten Ejdum og Grot i træning hurtigst muligt. De får hovedroller i den kommende sæson er jeg sikker på.
    Bonde tror jeg på er længere fremme end man lige regner med, hvis ikke der er sket tilbagefald. Om det så bliver i en forfatning Zorniger kan bruge, er jeg lidt spændt på.

På ud-fronten er det spændende om Jenner er der, efter de mange rygter om han er fortid. Deedson tænker jeg får en forlænget ferie efter landskampe, men er jo heller ikke en man forestiller sig få en rolle
    umiddelbart nej - men pt er han vel anden angriber, så længe Grot ikke er klar, og selv når han er klar tænker jeg der vil være en rolle til Deedson - rart nok at have noget at skifte med, og jo ikke ligefrem fordi vi vælter os i offensive kræfter.

Så der skal vel først hentes noget andet ind før vi helt kan afskrive ham

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

umiddelbart nej - men pt er han vel anden angriber, så længe Grot ikke er klar, og selv når han er klar tænker jeg der vil være en rolle til Deedson - rart nok at have noget at skifte med, og jo ikke ligefrem fordi vi vælter os i offensive kræfter.

Så der skal vel først hentes noget andet ind før vi helt kan afskrive ham
      Omvendt er han nok også en spiller der kan inddrive lidt dollars, så vi har råd at hente en fornuftig offensivspiller ind.
      Om han er anden angriber i fraværet af Grot ligner det måske ved første øjekast, men det kan også være Zorniger ser et potentiale i en spiller som WCM længere fremme på banen end SK kunne se.

Comment

Omvendt er han nok også en spiller der kan inddrive lidt dollars, så vi har råd at hente en fornuftig offensivspiller ind.
        Om han er anden angriber i fraværet af Grot ligner det måske ved første øjekast, men det kan også være Zorniger ser et potentiale i en spiller som WCM længere fremme på banen end SK kunne se.
        jeg tænker bestemt Don D er en kandidat til at blive solgt - han har angiveligt været på vej ud de sidste par vinduer. Og på papiret er han måske ikke det bedste fit til Zorninger.

Min pointe er blot at pt er han i truppen, han har været fast starter og så mange spillere har vi heller ikke at gøre med - så før en ny er bragt ind og Deedson solgt vil jeg ikke afskrive ham. Jeg har da også mine bekymringer omkring BP, Burgy og Trybull - hvor godt passer de ind - bla mht fart. Men Zorninger kommer jo til at arbejde med den trup han nu en gang har.

Men det bliver spændende at få noget mere konkret at gå efter, Zorninger skal jo lige have lov til at se spillerne ved selvsyn først. Og spillerne skal lige lære ham at kende.

Comment

Helt afgjort.
          Vi skal helst have enten Ejdum og Grot i træning hurtigst muligt. De får hovedroller i den kommende sæson er jeg sikker på.
          Bonde tror jeg på er længere fremme end man lige regner med, hvis ikke der er sket tilbagefald. Om det så bliver i en forfatning Zorniger kan bruge, er jeg lidt spændt på.

På ud-fronten er det spændende om Jenner er der, efter de mange rygter om han er fortid. Deedson tænker jeg får en forlænget ferie efter landskampe, men er jo heller ikke en man forestiller sig få en rolle
          Hvorfor ikke det? Hvem vil du ellers sætte på højrekanten med mindre der bliver hentet nogen til pladsen og det gør der nok ikke før at han bliver solgt … reserven er vel … Jenner .. Krølle? Hansborg?
          Ved godt at OB nok står overfor et skift af opstilling men selv i en 442 eller 532/352 skal der bruges spillere fra truppen der ikke er til det lige nu ..

Myhra
          Owusu. Burgy. Gomez. Adam.
          Ejdum. Trybull. Martin.
          DonD. Luca. Grot.

Myhra.
          Burgy. Gomez. Askou.
          Owusu. Ejdum. Trybull. Martin. Adam.
          Luca. Grot.

/

Myhra.
          Burgy. Gomez. Askou.
          DonD. Owusu. Trybull. Ejdum. Adam.
          Luca. Grot.

Myhra.
          Owusu. Burgy. Gomez. Askou. Adam.
          DonD. Trybull. Ejdum.
          Luca. Grot.

Myhra.
          Owusu. Burgy. Gomez. Adam.
          Trybull.
          DonD. Ejdum.
          Martin.
          Luca. Grot.
          Last edited by Plum; 09-06-2025, 14:49.
          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Spiller vi 3-5-2 kan jeg kun finde plads til ham på toppen sammen med Luca i fraværet af Grot. Kan slet ikke se ham som på midten eller som wingback.
            Men uanset hvordan vi stiller op, så ser jeg et clinch med den attitude Deedson lægger for dagen og det jeg tror Zorniger forventer af sine spillere. Hvis ikke han sælges ret hurtigt tror jeg unge spillere som WCM, Hansborg og Jenner (hvis han er her) prioriteres højere

Comment

Working...
            X