Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ny træner Alexander Zorniger

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg

Jeg har selv været skeptisk overfor Zornigers manglende brug af danske talenter og spillere i Brøndby-tiden. Det ser jeg som et faresignal.

Jeg vil dog gerne uddybe, at jeg er overbevist af Troels Bechs forklaring og Zornigers øvrige statistik ift. brugen af unge. Hvis vi tør tillade os at tro på, de fynske talenter er bedre “gearet” til Zornigers overfaldsfodbold, så er der evidens for, at Zorniger nok skal bruge dem.

Når det er sagt, så anerkender BIF-fans jo også, at den startopstilling uden danskere, var et sort kapitel i klubbens historie.
    Nu kan du efterhånden godt kravle op af plovfuren. Det kører lidt i ring. Hvad Zorniger gjorde for 8 år siden er bedøvende ligegyldigt.
    Troels har jo forklaret det var hans skyld.
    Desuden har han jo senest bevist han bruger masser af unge spillere.
    Nu er der kogt nok suppe på den høne. Videre.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Nu kan du efterhånden godt kravle op af plovfuren. Det kører lidt i ring. Hvad Zorniger gjorde for 8 år siden er bedøvende ligegyldigt.
      Tak for dit melding, hvor jeg er helt enig. Jeg bliver SÅ træt af at læse de mange holdninger om noget, der er sket for 8 år siden.
      Jeg ved så godt, at jeg bare kan lade være med at læse indlæggene, og det er rigtigt, men jeg vil gerne følge med i, hvad der sker af nyheder, og ikke om, hvad mange har en mening om, sagt på hver sin måde, men omhandlende det samme: en gammel historie

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Hvis hvad der er sket for 8 år siden er ligegyldigt, så er det han lavede på Cypern og Tyskland på samme måde ligegyldigt. Man kan jo ikke lige tage de dele af hans historik der passer på ens historie.

Jeg havde mine bekymringer omkring AZ og hans brugen af talenter, dette var udelukkende taget fra hans tid i Brøndby som er den eneste reference jeg har. Men når jeg har hørt alle inteviews fra ham og TB, så virker det jo ikke som den generelle AZ fremgangsmåde. Så jeg tror det bliver godt om ikke andet så kommer der nogen mere pres på og noget mere vinderkultur, som også er noget OB har savner i mange år.

Comment

Med alt respekt, så har Christian, og alle os andre, i et år hørt på den samme rille igen og igen, og at TB var en fiasko i OB da mormor var ung.

Så i klarer nok et også et par indlæg fra hans side nu.
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
            Med alt respekt, så har Christian, og alle os andre, i et år hørt på den samme rille igen og igen, og at TB var en fiasko i OB da mormor var ung.

Så i klarer nok et også et par indlæg fra hans side nu.
            Jeg er egentlig mest af alt bare glad for, at det nu er blevet enormt vigtigt at tro, tro, tro på de udmeldinger ledelsen kommer med, og at ledelsen ved bedst. Det kan så ironisk nok stå i skærende kontrast til det seneste års hidsige debat og motivgranskning af selv samme ledelse, men jeg skal ikke modsige en pludselig opstået kulturændring. #inTroelswetrust

Jeg er desuden enig med Kielberg i, at Troels Bech har forklaret, hvorfor det gik, som det gjorde i Brøndby - og det tager jeg hjertens gerne for gode varer.

Comment

Sikke en tåbelig debat. Der er vist kviksand i skyttegravene.

Comment

Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
                Sikke en tåbelig debat. Der er vist kviksand i skyttegravene.
                Der er ingen negativ debat eller skyttegrave, vi er rørende enige om, at Troels Bech og Alexander Zorniger til fulde har forklaret, hvorfor de handlede som de gjorde i sin tid.

Nu ser vi i spænding frem mod sæsonen med Zorniger og en helt ny og meget krævende spillestil.

Comment

Working...
                X