Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ny træner Alexander Zorniger

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
    Vildt at tænke på der kun er 6 dage til første træning.
    Nej egentlig ikke. Det er en kort opstart til superligaen starter. Og tænker der er masser at se til med ny træner osv.
    Mon der er bare en enkelt ny spiller med lørdag?

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Jo, men forventer kun lidt småbold og nogle tests for at finde ud af, hvor spillerne er henne rent fysisk.
      Begrænset hvor dårlig form nogen kan være i efter et par ugers pause.
      De har også haft træningsprogram med hjem i ferien.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Jeg har da en eller anden ide om at AZ vil kickstarte spillerne fra dag et. Tænker ikke, at den form de møder op i er noget der kan imponere ham

Comment

Nej egentlig ikke. Det er en kort opstart til superligaen starter. Og tænker der er masser at se til med ny træner osv.
          dét ville være rigtigt rart - så gerne vi fik en ny midtbane spiller ind - hurtigt. Men der har jo ikke rigtigt være nogle rygter syntes jeg - men derfor kan der jo godt dukke noget op

Comment

Mener de plejer at starte med tests på SDU.

Kan huske at de tidligere har joket med at de kunne se, at en ung spiller havde givet den FULD gas 14 dage på Sunny Beach... så han fik lige et par ekstra punkter på træningsplanen

Comment

Jeg forventer som minimum vi har en på plads. Uanset hvordan det Bech og Zorniger får det udlagt, så har den her konstellation været planlagt længe, og dermed har man selvfølgelig også planlagt transfervinduet nøje med fokus på Zorniger-typer.
              Lige nu er der landskampe for dem der i betragtning til det, og langt størstedelen af alle andre, får holdt sig noget ferie. Derfor formoder jeg nye spiller(e) man har på plads først præsenteres på selve dagen for opstart eller et af de nærmeste dage før.

Comment

Aner ikke hvornår der sker noget, men jeg ved………at fra tirsdag formiddag og fremefter, der kommer jeg til at kigge tit og ofte herinde

Comment

Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

Jeg forventer som minimum vi har en på plads. Uanset hvordan det Bech og Zorniger får det udlagt, så har den her konstellation været planlagt længe, og dermed har man selvfølgelig også planlagt transfervinduet nøje med fokus på Zorniger-typer.
                  Lige nu er der landskampe for dem der i betragtning til det, og langt størstedelen af alle andre, får holdt sig noget ferie. Derfor formoder jeg nye spiller(e) man har på plads først præsenteres på selve dagen for opstart eller et af de nærmeste dage før.
                  Jeg er mindst lige så spændt på om Grot og Ejdum er klar til at indgå i træningen samt hvor langt Bonde er i sin genoptræning. Det er jo nogle af de største profiler der bliver super vigtige for AZ.
                  Men det er selvfølgelig altid spændende at se om der er kommet nye til eller nogen mangler af “private årsager”

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Jeg er mindst lige så spændt på om Grot og Ejdum er klar til at indgå i træningen samt hvor langt Bonde er i sin genoptræning. Det er jo nogle af de største profiler der bliver super vigtige for AZ.
                    Men det er selvfølgelig altid spændende at se om der er kommet nye til eller nogen mangler af “private årsager”
                    og Don D er vel ikke klar til opstart da han har været med landsholdet. Og Sandberg og Askou er afsted med u19, hvor turneringen starter d. 13 juni - så skal de også have noget ferie går der vel længe inden de er tilbage. Andre der er afsted med landshold?

Comment

Myhra ..
                      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Myhra ..
                        jeg mener at have hørt/læst herinde, eller andetsteds at Myhra i princippet var klar til EfB-kampen men man valgte at lade ham stå over

Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                          jeg mener at have hørt/læst herinde, eller andetsteds at Myhra i princippet var klar til EfB-kampen men man valgte at lade ham stå over
                          Korrekt. Det var mig der skrev dette~ish.

Han havde ikke trænet fuldt med holdet op til. Altså 11 mod 11. Så realistisk var han jo ikke i spil.
                          Men han følte sig frisk og det kunne godt være tvunget igennem hvis nu MH var blevet skadet. Men det gav ingen mening at forcere noget

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

og Don D er vel ikke klar til opstart da han har været med landsholdet. Og Sandberg og Askou er afsted med u19, hvor turneringen starter d. 13 juni - så skal de også have noget ferie går der vel længe inden de er tilbage. Andre der er afsted med landshold?
                            Lige de 3 her gør nok ikke det store at undvære i opstarten selvom det selvfølgelig ville være bedst at have dem til rådighed

Comment

Helt afgjort.
                              Vi skal helst have enten Ejdum og Grot i træning hurtigst muligt. De får hovedroller i den kommende sæson er jeg sikker på.
                              Bonde tror jeg på er længere fremme end man lige regner med, hvis ikke der er sket tilbagefald. Om det så bliver i en forfatning Zorniger kan bruge, er jeg lidt spændt på.

På ud-fronten er det spændende om Jenner er der, efter de mange rygter om han er fortid. Deedson tænker jeg får en forlænget ferie efter landskampe, men er jo heller ikke en man forestiller sig få en rolle

Comment

Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

Helt afgjort.
                                Vi skal helst have enten Ejdum og Grot i træning hurtigst muligt. De får hovedroller i den kommende sæson er jeg sikker på.
                                Bonde tror jeg på er længere fremme end man lige regner med, hvis ikke der er sket tilbagefald. Om det så bliver i en forfatning Zorniger kan bruge, er jeg lidt spændt på.

På ud-fronten er det spændende om Jenner er der, efter de mange rygter om han er fortid. Deedson tænker jeg får en forlænget ferie efter landskampe, men er jo heller ikke en man forestiller sig få en rolle
                                Yep. Kunne ellers være fedt hvis AZ kunne forløse Jenner i en ny rolle som gjorde at han blev og måske forlængede. Men løbet er nok kørt

Comment

Working...
                                X