Citat fra tv2: "Jeg har brug for unge spillere, der har en tom harddisk. Unge spillere der kan løbe igen og igen og igen. Unge spillere der kan komme sig meget hurtigt, når vi skal træne flere gange om dagen og har en hård dag igen dagen efter.
- Så til alle unge spillere i Danmark: Kom til Odense, og vi vil udvikle jer. Hvis I er dovne, så hold jer væk."
Så er tonen sat. Hjemmetræning, sæt i gang :D.
– Ja, det gør det. Vi har hele tiden snakket om måske tre spillere ind, og hvis du snakker med Alexander på et tidspunkt, så vil han måske sige fem eller seks, og sådan skal den dynamik jo være, afslutter Troels Bech.
Derfor mener jeg, at TH skal tilbage på banen og støtte/"opdrage" de unge end at sidde på et kontor og være "scout" !
Hvis der var én som havde disciplin som (ung) spiller og fik det maksimale ud af hårdt arbejde og talent, så var det jo netop ham
Og han kan også være et nødvendigt fynsk bindeled til de tre tyskere som bliver nødt til at være lidt mere danske i deres kultur.
Jeg tror det er den største udfordring og derfor kan vores legende bruges der.
Det handler jo ikke om, om vi har en guldgeneration eller ej - og på den anden side, så har vi altså nogle dygtige ungdomsspilere nede i Ådalen. Det handler jo om, at vi ikke skal gå på kompromis med vores strategi for at få en dygtig og markant skikkelse ind på trænerfronten. Men jeg tror også, at dette er clearet gennem ansættelsesprocessen.
Muligt men de brændte ikke 1. div. af så nok meget at forvente at AZ kommer tilbage bruge dem i den kommende sæson..
"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
– Ja, det gør det. Vi har hele tiden snakket om måske tre spillere ind, og hvis du snakker med Alexander på et tidspunkt, så vil han måske sige fem eller seks, og sådan skal den dynamik jo være, afslutter Troels Bech.
det har vel hele tiden heddet tre ind netto. Salg af profiler (Luca) og vel også Don D kunne være en må man forvente bliver erstattet, nogle af de unge kan erstattes af andre akademister.
Markus Jensen - hvis han skal videre kunne jeg godt se det var en plads der skulle opgrades på. Pt hedder front kæden vel; Luca, Grot, Don D og Markus J. Spiller vi med 3 oppe foran så er det også meget tyndt besat.
Vanvittigt god signing og en klar indikation på at man er klar til at bruge RIGTIGE penge på at blive, etablere os og med tiden markere os, i Suppen
Enig.
Troels Bech udtaler samtidig det som har været tydeligt hele vejen under Søren Krogh, at den spillestil og udtryk som akademiet og OB's førstehold ønsker at identificere sig med ikke ligger naturligt til Søren Krogh og aldrig har gjort det. Han har købt ind på det på trods og bl.a. derfor er det aldrig blevet rigtig godt:
Citat:
"Men Søren har på prisværdig vis forsøgt at omfavne den spillestil, som er OB's forventninger. Det har Søren efter bedste evne forsøgt at få frem på kort tid, og vi har også set det.
- Men måske fordi, at han ikke har øvet sig i den spillestil de første 17 år af sin trænertid, så har han ikke fået den fasthed, som vi gerne vil have.
Citat slut.
Måske jeg overfortolker, men ser vi snart en dansk assistenttræner og Jurek som et link til akademiet/JN/TB?
"Derfor har jeg taget de her folk med mig. Jeg kan ikke sige så meget mere om dem, men den ene vil være assistent, og Jurek vil være meget tæt på mig og forbinde alle på en mere effektiv måde."
Jeg har antydet det på denne glædens dag men jeg kan være lidt nervøs ved at Z og Co insisterer på hård fysisk træning til alle og uden at tage individuelle hensyn. som jeg mener er det moderne trænere gør i dag
Fedt, første rigtige træner siden Bruce Rioch. Scoop at OB og Troels Bech kan får ham til Fyn, det giver virkelig tro på at der er noget på vej i OB, efter enormt mange middelmådige år, uden nogen resultater overhovedet.
Comment