Oprindeligt indsendt af Brogaard99
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Ny træner Alexander Zorniger
Collapse
X
-
Citat fra tv2: "Jeg har brug for unge spillere, der har en tom harddisk. Unge spillere der kan løbe igen og igen og igen. Unge spillere der kan komme sig meget hurtigt, når vi skal træne flere gange om dagen og har en hård dag igen dagen efter.
- Så til alle unge spillere i Danmark: Kom til Odense, og vi vil udvikle jer. Hvis I er dovne, så hold jer væk."
Så er tonen sat. Hjemmetræning, sæt i gang :D.
- Likes 14
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlægCitat fra tv2: "Jeg har brug for unge spillere, der har en tom harddisk. Unge spillere der kan løbe igen og igen og igen. Unge spillere der kan komme sig meget hurtigt, når vi skal træne flere gange om dagen og har en hård dag igen dagen efter.
- Så til alle unge spillere i Danmark: Kom til Odense, og vi vil udvikle jer. Hvis I er dovne, så hold jer væk."
- Likes 6
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlægCitat fra tv2: "Jeg har brug for unge spillere, der har en tom harddisk. Unge spillere der kan løbe igen og igen og igen. Unge spillere der kan komme sig meget hurtigt, når vi skal træne flere gange om dagen og har en hård dag igen dagen efter.
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlægNogen der har et link til udsendelsen?
Comment
-
Tænker spillerne får lidt at tænke på. Mon Deedson møder op på 80 %
- Vi begynder træningen midt i juni. Der har vi brug for spillere med løbekapacitet. Spillere med sprintkapacitet. Spillere med en tom harddisk.
- Hvis en spiller er 31 år eller 32 år, og folk har sagt, at de skal gå til højre, så kommer jeg og siger, at de skal gå til venstre. Hvad tror I, de gør? De gør til højre, for det har de gjort i ti år.
- Jeg har brug for unge spillere, der har en tom harddisk. Unge spillere der kan løbe igen og igen og igen. Unge spillere, der kan komme sig meget hurtigt, når vi skal træne flere gange om dagen og har en hård dag igen dagen efter.
- Så til alle unge spillere i Danmark: Kom til Odense, og vi vil udvikle jer. Hvis I er dovne, så hold jer væk.
- Likes 4
Comment
-
Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlægTænker spillerne får lidt at tænke på. Mon Deedson møder op på 80 %
- Vi begynder træningen midt i juni. Der har vi brug for spillere med løbekapacitet. Spillere med sprintkapacitet. Spillere med en tom harddisk.
- Hvis en spiller er 31 år eller 32 år, og folk har sagt, at de skal gå til højre, så kommer jeg og siger, at de skal gå til venstre. Hvad tror I, de gør? De gør til højre, for det har de gjort i ti år.
- Jeg har brug for unge spillere, der har en tom harddisk. Unge spillere der kan løbe igen og igen og igen. Unge spillere, der kan komme sig meget hurtigt, når vi skal træne flere gange om dagen og har en hård dag igen dagen efter.
- Så til alle unge spillere i Danmark: Kom til Odense, og vi vil udvikle jer. Hvis I er dovne, så hold jer væk.
Han er slet ikke en AZ spiller
Comment
-
Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlægTænker spillerne får lidt at tænke på. Mon Deedson møder op på 80 %
"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 2
Comment
-
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg
Yes! Det er for mig ægte OB DNA.
Hvis der var én som havde disciplin som (ung) spiller og fik det maksimale ud af hårdt arbejde og talent, så var det jo netop ham
- Likes 5
Comment
-
Folk er godt nok meget positive. Jeg synes også, at Alexander Zorniger er et fremragende bud på en OB-træner, og jeg er helt enig i de mange nuancer ift. brug af ungdommen og risici ved sådan en ansættelse. Jeg er nok allermest bekymret for, om klubben er gearet til sådan en kapacitet på nuværende tidspunkt af genopbygningen. Jeg frygter, man slet ikke er parat.
Comment
Comment