Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt til sæsonen 2025/2026

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Delaney vender ryggen til, og albuen er hævet dvs unaturlig position, bolden er på vej imod mål. Efter reglerne straffe, og gult kort.
    Last edited by jojo; 18-07-2025, 18:39.

Comment

Oprindeligt indsendt af lasselsh Se indlæg

Jeg kan sagtens huske forkert, men synes albuen flagrede ude til siden. Men ja, situationerne med arm på bolden i feltet kan være svære at vurdere.
      ​​​​​​
      ​​​​​
      Den var helt inde ved kroppen. Gigatyndt. Ærgerligt at det åbenbart er reglerne. Havde VAR dømt den?

Comment

Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

Den var helt inde ved kroppen. Gigatyndt. Ærgerligt at det åbenbart er reglerne. Havde VAR dømt den?
        næppe - men den kan vel dømmes, så ikke en decideret fejl - og derfor blander VAR sig ikke...jeg bryds mig ikke om det. Det er det eneste jeg kommer til at savne fra 1 division - ingen VAR

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

næppe - men den kan vel dømmes, så ikke en decideret fejl - og derfor blander VAR sig ikke...jeg bryds mig ikke om det. Det er det eneste jeg kommer til at savne fra 1 division - ingen VAR
          Enig.

Comment

Jeg så også situationen, som jojo forklarer ovenfor.
            Men whatever, OB er ikke involveret, så jeg er lidt ligeglad.
            ​​​​​​

Comment

Hvis ikke Putros havde dømt straffesparket var han blevet kaldt ud til skærmen. Der er luft imellem albue og krop, derfor er armen ikke helt inde ved kroppen.
              Last edited by jojo; 18-07-2025, 18:52.

Comment

Oprindeligt indsendt af lasselsh Se indlæg

Jeg så også situationen, som jojo forklarer ovenfor.
                Men whatever, OB er ikke involveret, så jeg er lidt ligeglad.
                ​​​​​​
                Fair nok. Har lige genset den. Albuen er 7-8 cm ude fra kroppen.

Comment

Fair nok. Har lige genset den. Albuen er 7-8 cm ude fra kroppen.
                  To ting jeg ikke har savnet ved Superligaen.
                  1. Ulvehyl når FCM scorer.
                  2. VAR

Comment

Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

To ting jeg ikke har savnet ved Superligaen.
                    1. Ulvehyl når FCM scorer.
                    2. VAR
                    Forhåbentlig høres nr.1 ikke foreløbig

Comment

Tipsbladet sætter røven i klaskehøjde med nogle bud på hvem som rykker ud af Superligaen i denne sæson. Næsten alle er enige om at Fredericia må ned igen, men mange nævner OB som en mulig nedrykningskandidat sammen med Sønderjyske og Vejle. Kan være at de er blevet trætte af at melde OB i top 6, som vi ofte så tidligere. Nå, men op i røven med dem - vi bliver oppe! https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...af-superligaen
                      Last edited by cykelmyggen; 20-07-2025, 08:49.

Comment

Oprindeligt indsendt af cykelmyggen Se indlæg
                        Tipsbladet sætter røven i klaskehøjde med nogle bud på hvem som rykker ud af Superligaen i denne sæson. Næsten alle er enige om at Fredericia må ned igen, men mange nævner OB som en mulig nedrykningskandidat sammen med Sønderjyske og Vejle. Kan være at de er blevet trætte af at melde OB i top 6 som vi ofte så tidligere. Nå, men op i røven med dem - vi bliver oppe! https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...af-superligaen
                        Det er der vel heller ikke noget at sige til.

Undrer dog at Viborg ikke er mere nævnt. En smule kaos internt med bl.a. manglende cheftræner og så er der solgt en del ud ..:

Fra Tipsbladet:
                        IND: Yonis Njoh (Pau FC), Nigel Thomas (Academico Viseu, retur fra leje), Dorian Junior (Marbella FC)

UD: Elias Andersson (Lech Poznan, retur fra leje), Justin Lonwijk (Dynamo Kiev, retur fra leje), Kasper Kiilerich (Aarhus Fremad, lejeaftale) Anel Zulic (ND Ilirija), Ibrahim Said (Motherwell), Paulinho (Otelul Galati), Renato Junior (Al-Wasl), Isak Jensen (AZ)

Tror at VB har handlet så meget rutine ind at der er en bund og så har de pludseligt været i SL i tre sæsoner hvis de overlever og kan bygge på fra det udgangspunkt.

IND: Wahid Faghir (Stuttgart), Jonathan Amon (Lyngby Boldklub), Christian Sørensen (FC Midtjylland), Bismark Edjeodji (Bechem United), Lasse Nielsen (Göztepe S.K.), Mikkel Duelund (AGF), Andrew Hjulsager (Gent), Mike Vestergård (Sarpsborg), Abdoulaye Camara (Académie GFI)​

UD: Dimitris Emmanouilidis (Tripoli), German Onugkha (FCK, retur fra leje), Emmanuel Yeboah (Brøndby IF, retur fra leje), Yeni Ngbakoto (kontrakfri), Kristian Kirkegaard (AC Horsens), Miiko Albornoz (kontrakfri), Musa Juwara (Pogon Szczecin), David Čolina (FC Augsburg, retur fra leje), Richard Jensen (Aberdeen, retur fra leje), Andreas Tomaselli (kontrakfri), Hamza Barry (kontrakfri)​

Kan ikke rigtig greje SDR der blev nr. 9 i sidste sæson. Ingenmandsland med 10 point op til nr. 8 og 10 point ned til stregen.

IND: Pachanga Kristensen (AB), Magnus Jensen (Lyngby Boldklub), Ivan Nikolov (Vendsyssel FF, retur fra leje), Jakob Busk (Hoffenheim, retur fra leje), Alexander Lyng (Servette), Benicio Pena (Aarhus Fremad)

UD: Marc Dal Hende (AB) Jakob Busk (FC Nordsjælland), José Gallegos (Botev Vratsa)
                        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Som forudsagt mht. kapitaltilførsel og ejer.

https://bold.dk/fodbold/klubber/fred...s-17-millioner

Men de er stadigvæk klar nedrykningskandidat

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

;
                            Det bliver bare sindssygt spændende at komme i gang med sæsonen, så vi kan se hvor vi egentlig står i forhold til først og fremmest den nederste del af tabellen

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Undrer dog at Viborg ikke er mere nævnt. En smule kaos internt med bl.a. manglende cheftræner og så er der solgt en del ud ..:
                              Som oprykker så vil OB naturligvis være en af kandidaterne. Alene tilgangen af Zorniger og Falk gør dog at troen på overlevelse er noget større for mit vedkommende. Men truppen er stadig meget tynd. Slår vores to nye tyskere til? Arp ser spændende ud. Ganaus har jeg lidt sværere ved at vurdere - bliver spændende at se dem i "rigtig" kamp, men de skal jo slå til - særligt nu vores topscore er solgt. Og hvad bringer man ind i stedet?

Jeg fulgte ikke superligaen sidste sæson - så har godt nok svært ved at vurdere vores direkte konkurrenter. Men nu nævner du Viborg - hvad med AGF? Ny træner - hvordan går det? og truppen er da også aldrende er den ikke? Tænker ikke de er top kandidat til at tage turen ned - men kunne da godt se dem få en skramlet sæson.

Comment

Oprindeligt indsendt af cykelmyggen Se indlæg

Det bliver bare sindssygt spændende at komme i gang med sæsonen, så vi kan se hvor vi egentlig står i forhold til først og fremmest den nederste del af tabellen
                                håber vi er blevet bedre til at vinde de kampe vi SKAL vinde. Har tidligere været et problem, tabe til de mindre hold - og så spille godt, men stadig tabe til de større. Hjemmekampene mod de "direkte" konkurrenter plus nogle udekampe - bla mod Fredericia, så burde man relativt hurtigt kunne komme i sikker afstand af stregen

Comment

Working...
                                X