Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt til sæsonen 2025/2026

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Klasse angreb men sidste aflevering sat ikke helt i skabet.
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

Comment

Randers er kommet mere med dog uden at skabe en chance. OB har erobret bolden 3-4 gange hvor den sidste aflevering lige har manglet for en 100 % chance.
      den ene endda med en vanvittigt flot opspil med 4 førstegangsafleveringer, hvor den sidste som sagt lige manglede kvalitet

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Det er et analyseværktøj, der streames fra !
        Ja? Det er stadig meget lidt seervenligt

Comment

Ganaus er ikke specielt gode venner med bolden
          Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

Comment

Randers sidder på det nu men bliver ikke farlige. Vores angribere kan ikke holde fast på bolden så vi får nogle folk med frem. Men god energi og vi står godt på banen

Comment

positivt at efter så relativt kort tid med Zorninger - så kan man godt fornemme hvad han vil. Det syntes jeg har været et problemer under de sidste par trænere...selv efter flere måneder ved roret var det uklart hvad planen var.

Stadig et stykke vej endnu - syntes bla vi har det svært når vi skal spille bolden op fra egne rækker.

Comment

Tæt på 2:0
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

Comment

Ellers rigtig godt overblik af Arp

Comment

Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                    Ganaus er ikke specielt gode venner med bolden
                    Han har desværre også vist lidt mangel på overblik i pasningsspillet indtil videre. Lad os håbe det bare er et øjebliksbillede og ikke hans reelle niveau

Comment

Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

Ja? Det er stadig meget lidt seervenligt
                      Ja, men folk brokker sig også over når man skal betale 79,- til JFM for at se kampe med kommentering

Samme som vil have gratis (ulovlige) streams til kampe og samtidigt synes det er fint, at OB modtager TV-penge i millionklassen (fra os tosser, som betaler for det) !

Hvad forventer du/I

Comment

Arp bliver spillet i dybden, laver en skudfinte, stopper op og ligger den skråt bagud til en helt blank Bjørn som er kommet med frem i omstillingen, han skyder dog lige på målmanden som nemt parrer - burde have været 2-0 der

Comment

Synes det ligner vi har superliga tempo og det havde jeg ikke forventet på nuværende tidspunkt
                          Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Ja, men folk brokker sig også over når man skal betale 79,- til JFM for at se kampe med kommentering

Samme som vil have gratis (ulovlige) streams til kampe og samtidigt synes det er fint, at OB modtager TV-penge i millionklassen (fra os tosser, som betaler for det) !

Hvad forventer du/I
                            Jeg tænker bare at man kunne have en mand til at styre et kamera der kan optage lyd, samtidig med at man lave en grafik, så man kan følge med i hvad den står og hvor lang tid der er spillet. Jeg synes ærlig talt ikke det er et lige så vanvittigt krav, som du gør

Comment

Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                              Synes det ligner vi har superliga tempo og det havde jeg ikke forventet på nuværende tidspunkt
                              Enig og det ser også fornuftigt ud defensivt. De kommer bedre tilbage end set meget længe, skyldes nok en bedre form.

Comment

Jeg kan ikke se Ganaus har meget fart. Kan i?

Comment

Working...
                                X