Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt til sæsonen 2025/2026

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg

Det synes jeg faktisk ikke er sandt.

Luca Kjerrumgaard og Grot har arbejdet stenhårdt i presset under SK, de mangler dog begge lidt fart, men de har begge taget mange højintense løb. Faktisk var det lidt et problem til tider, at Luca blev for meget "væk" som ene-angriber, og piskede rundt på banen for at være med i det hele. Han skulle øve sig i, at forblive centralt på toppen - og det er han blevet bedre til.
    Det var lidt samme historie med Max inden han tog til Sverige.

Comment

Det synes jeg faktisk ikke er sandt.

Luca Kjerrumgaard og Grot har arbejdet stenhårdt i presset under SK, de mangler dog begge lidt fart, men de har begge taget mange højintense løb. Faktisk var det lidt et problem til tider, at Luca blev for meget "væk" som ene-angriber, og piskede rundt på banen for at være med i det hele. Han skulle øve sig i, at forblive centralt på toppen - og det er han blevet bedre til.
      Er det så fordi Luca og Grot ganske enkelt presser forkert, at det ser ud som om de ikke presser? Der var i hvert fald meget stor forskel på de 2 halvege? Vil gerne tilføje, at Arp er en klassespiller der arbejder som en hest, kunne godt tænke mig at AZ var lige så meget efter Luca og Grot som han igår var efter Arp. Hold da op han blev pisket verbalt udefra.

Comment

Martin Hansen / NY

Owusu - Burgy - Gomez - Sørensen

Trybull / NY
        Falk - Ejdum
        William Martin

Arp - Ganaus (hvis Luca ryger)
        siden 1887

Comment

Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
          Martin Hansen / NY

Owusu - Burgy - Gomez - Sørensen

Trybull / NY
          Falk - Ejdum
          William Martin

Arp - Ganaus (hvis Luca ryger)
          Ligner helt bestemt vi spiller med en 3/5 back kæde så nærmere

MH/Myhra
          Julius - Burgy - Gomez
          Owusu Falk Sørensen
          Ejdum
          WCM
          Arp - Luca

Comment

Som nævnt i Falk-tråden - kan se at Jenner har fået nummer 11

Comment

Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

Er det så fordi Luca og Grot ganske enkelt presser forkert, at det ser ud som om de ikke presser? Der var i hvert fald meget stor forskel på de 2 halvege? Vil gerne tilføje, at Arp er en klassespiller der arbejder som en hest, kunne godt tænke mig at AZ var lige så meget efter Luca og Grot som han igår var efter Arp. Hold da op han blev pisket verbalt udefra.
              Rygterne (og bogen Aktion, aktion, aktion!) siger jo, at de spillere Zorniger virkelig er efter, det er dem, han ser et kæmpe potentiale i. :D

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                Som nævnt i Falk-tråden - kan se at Jenner har fået nummer 11
                Har han da hele tiden haft??

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Har han da hele tiden haft??
                  Jo, men med ændring af numre og rygter om, at han vil/skal væk undrede det mig bare, at han beholdt det.

Specielt når vi tidligere ikke ville uddele trøjenumre på forhånd...

Så man satser måske alligevel på ham ?
                  Last edited by Online; 02-07-2025, 14:51.

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Jo, men med ændring af numre og rygter om, at han vil/skal væk undrede det mig bare, at han beholdt det.

Specielt når vi tidligere ikke ville uddele trøjenumre på forhånd...

Så man satser måske alligevel på ham ?
                    Det der giver ikke rigtigt mening for mig. Som udgangspunkt tager man vel ikke et nummer fra en spiller og giver til en anden før den førstnævnte er ude af døren. Især ikke hvis der er tale om en ung spiller som man evt. gerne vil sælge (som at sige: "ham her er billig, han er ikke en del af vores planer").

Trybull har mig bekendt skiftet til nr. 19 nu. Jeg går ud fra det er hans eget ønske (han har vist spillet med nr. 19 andre steder). Hvis ikke er det kontroversielt. Så har Bürgy fået hans nr. 5 og Luca er skiftet til nr. 9, der var blevet ledig efter Bashkim. Det er der nok noget signalværdi i. Til Luca selv og interesserede klubber.

Ellers har der vel ikke været flere rokeringer? Men generelt er det da en en ret normal ting, at spillere får opgraderet deres rygnummer hvis timingen passer. Måske afhænger det også af hvem der opsøger det selv. F.eks. kunne man have givet nr. 2 til Owusu eller McCoy/Askou.

Comment

Rygterne (og bogen Aktion, aktion, aktion!) siger jo, at de spillere Zorniger virkelig er efter, det er dem, han ser et kæmpe potentiale i. :D
                      Det har du ret i :-), bliver spændende at se hvem der starter inde i Herning. Kan jo være at AZ måske allerede nu ved, at Luca er på vej væk, samtidig med
                      at han ikke har den store fidus til Grot....... svært at tolke det hele, men jeg er meget glad for Arp, han er dælme en god angriber.

Comment

Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

Det har du ret i :-), bliver spændende at se hvem der starter inde i Herning. Kan jo være at AZ måske allerede nu ved, at Luca er på vej væk, samtidig med
                        at han ikke har den store fidus til Grot....... svært at tolke det hele, men jeg er meget glad for Arp, han er dælme en god angriber.

jeg tvivler sku på de har mistet tilliden til groot endnu manden har været skadet i et par måneder så lad ham lige komme i gang inden vi afskriver ham :)

Comment

Hvor er det lækkert at man kan begynde at glæde sig til sæsonen, det er ved at være nogle år siden sidst.
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

Comment

Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg

jeg tvivler sku på de har mistet tilliden til groot endnu manden har været skadet i et par måneder så lad ham lige komme i gang inden vi afskriver ham :)
                            Han så overhovedet ikke fit ud i kampen i går. han virkede tung og langsom i vendingerne

Comment

Oprindeligt indsendt af kentini Se indlæg

Han så overhovedet ikke fit ud i kampen i går. han virkede tung og langsom i vendingerne
                              Ja men har nåede vel ikke at komme i form før han blev skadet så han mangler nok en del fysisk han spillede heller ikke i den første træningskamp også spillede han kun 15 min mod Esbjerg :) så der går nok noget tid før han er i topform

Comment

Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg

Ja men har nåede vel ikke at komme i form før han blev skadet så han mangler nok en del fysisk han spillede heller ikke i den første træningskamp også spillede han kun 15 min mod Esbjerg :) så der går nok noget tid før han er i topform
                                Ja han ligner en der er på 80% og starter nok ud på bænken. Han virker tung og står konstant foroverbøjet ved spilstop for at ømme sig eller hiver efter vejret. Han har en del der skal hentes hvor imod Arp og Luca står snor lige
                                Men hvor er det da fedt at kunne skifte sådan et bæst ind til sidst i kampen sammen med Ganaus. Virkelig en bredde sjældent set i OB

Comment

Working...
                                X