Næ men hvor har de tallene fra ? tænker den måde Tipsbladet har udviklet sig på det sidste så er det vel bare 2 praktikanter der har siddet til fredagsbar og gætter på tallene også lavet en artikel
Ja men har nåede vel ikke at komme i form før han blev skadet så han mangler nok en del fysisk han spillede heller ikke i den første træningskamp også spillede han kun 15 min mod Esbjerg :) så der går nok noget tid før han er i topform
Ja han ligner en der er på 80% og starter nok ud på bænken. Han virker tung og står konstant foroverbøjet ved spilstop for at ømme sig eller hiver efter vejret. Han har en del der skal hentes hvor imod Arp og Luca står snor lige
Men hvor er det da fedt at kunne skifte sådan et bæst ind til sidst i kampen sammen med Ganaus. Virkelig en bredde sjældent set i OB
Han så overhovedet ikke fit ud i kampen i går. han virkede tung og langsom i vendingerne
Ja men har nåede vel ikke at komme i form før han blev skadet så han mangler nok en del fysisk han spillede heller ikke i den første træningskamp også spillede han kun 15 min mod Esbjerg :) så der går nok noget tid før han er i topform
jeg tvivler sku på de har mistet tilliden til groot endnu manden har været skadet i et par måneder så lad ham lige komme i gang inden vi afskriver ham :)
Han så overhovedet ikke fit ud i kampen i går. han virkede tung og langsom i vendingerne
Leave a comment: