Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt til sæsonen 2025/2026

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

Det er godt at høre. Synes det er underligt med Adam. Ham var jeg overbevist om vil passe godt ind til Zorniger. Det kan selvfølgelig også komme, men bekymrende.

Ellers er jeg generelt også fortrøstningsfuld. Når man læser 3xAktion-bogen får man også et indblik i den omvæltning der rammer spillerne med en træner som Zorniger. Derfor bekymre det mig ikke en tøddel at vi taber til på papiret svagere modstandere. Der er som du siger 3,5 ugers intensiv træning og formodentlig 2-3 signinger til start 11'eren på plads, inden det bliver alvor. Eneste bekymring er som sagt at vi kan risikere at løbe ind i overbelastningsskader til nøglespillere. Undgår vi det, så tror jeg vi kommer til at blive sjove at følge
    Meget enig. Men Zorninger kommer aldrig til at træne dette hold til at blive et godt hold i superligaen. Det kræver mere end 2-3 spillere til start 11.
    Så derfor tror jeg også først at det bliver næste sæson vi virkelig ser et rigtigt Zorninger hold der fungerer. Vi vil helt sikkert se et godt preview på det i år
    Men OB har ikke økonomien til at lave hele transformationen denne sommer

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Præcis. Det gør der ikke

https://ob.dk/kampprogram
      https://www.b93prof.dk/kampprogram/o...kamp-juli-2025

Hvis vi ikke dukker op... bliver vi så bortdømt 0 - 3 ?

Comment

Meget enig. Men Zorninger kommer aldrig til at træne dette hold til at blive et godt hold i superligaen. Det kræver mere end 2-3 spillere til start 11.
        Så derfor tror jeg også først at det bliver næste sæson vi virkelig ser et rigtigt Zorninger hold der fungerer. Vi vil helt sikkert se et godt preview på det i år
        Men OB har ikke økonomien til at lave hele transformationen denne sommer
        Har vi økonomien til at lade være ?

Tror det er bedst at rive plastret af i ét hug...
        Last edited by Online; i går, 09:22.

Comment

Enig.

Nu har jeg set en del træning og begge træningskampe. Og syntes det bliver tydeligere og tydeligere hvem der ser gode ud i dette system. Og hvem der ikke gør. Tror faktisk at AZ har en pænt god ide om det allerede. Kun markspillere

Dem der har skilt sig positivt ud for mig er : Arp, Luca, McCoy, Askou og Bürgy

Dem der gør det ok: Hansborg,Gomez,Ejdum,Martin,Grot og Owuso

imellem disse 2: Grubbe og Sandberg

De har virkelig skuffet og nogle vil ikke spille meget under AZ: Paulsen, Yaya og Sørensen(han skal nu nok spille men han skuffer helt vildt)

Uden for bedømmelsen pga forskellige ting : DD, Jenner, Trybull, Bonde og Magnus Andersen

Og så er der heldigvis 3,5 uge og 40-50 træningspas endnu inden første kamp
          Er Yaya indsats eller forståelse?
          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Under træningsplanen er kampen sat på, og den spilles i Nyborg
            Tirsdag d. 1. juli Træningskamp OB-B.93 kl. 16.00 (spilles i Nyborg)

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Tag jer nu sammen. Udebane, fordi de er i træningslejr i Nyborg, hvor kampen spilles, så det er jo ikke “hjemme”

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Er Yaya indsats eller forståelse?
                Forståelse og evner. Indsatsen fejler intet. Jeg tror bare ikke han har niveauet til mere end noget 1. Div. Måske endda lavere

Comment

Oprindeligt indsendt af Superior Se indlæg

Tag jer nu sammen. Udebane, fordi de er i træningslejr i Nyborg, hvor kampen spilles, så det er jo ikke “hjemme”
                  Beklager den såkaldte humor på en fredag... mange er godt tyndhudet, når de læser mine/andres indlæg

Comment

Det ville være optimalt med en ny midtbanespiller der kom med på træningslejr.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                      Det ville være optimalt med en ny midtbanespiller der kom med på træningslejr.
                      Har du hørt noget fra dine kilder eller er det ønsketænkning?

Comment

Forståelse og evner. Indsatsen fejler intet. Jeg tror bare ikke han har niveauet til mere end noget 1. Div. Måske endda lavere
                        Ok. Syntes at han gjorde det ok med den spilletid han fik sidst i sidste sæson. Forventningerne var selvfølgelig også lave men …
                        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Ok. Syntes at han gjorde det ok med den spilletid han fik sidst i sidste sæson. Forventningerne var selvfølgelig også lave men …
                          Der spillede vi også langsomt. Nu skal det gå lynhurtigt med sprint og afleveringer på 1-2 berøringer. Det syntes jeg ikke han er super god til
                          Han er stadig ung og kan selvfølgelig lære. Men når du ser de her 17-18 årige der kommer op fra akademiet som fx Bender, WCM, Hansborg mfl har de bare en hel anden hurtig opfattelse i fødder, tankegang og spilforståelse.
                          Han har jo også en voldsom fysik. Men han bruger den jo stort set ikke

Nu skal det ikke blive en Yaya bashing. Han er en super dejlig knægt. Men syntes bare ikke han tager de spring der skal til

Comment

Der spillede vi også langsomt. Nu skal det gå lynhurtigt med sprint og afleveringer på 1-2 berøringer. Det syntes jeg ikke han er super god til
                            Han er stadig ung og kan selvfølgelig lære. Men når du ser de her 17-18 årige der kommer op fra akademiet som fx Bender, WCM, Hansborg mfl har de bare en hel anden hurtig opfattelse i fødder, tankegang og spilforståelse.
                            Han har jo også en voldsom fysik. Men han bruger den jo stort set ikke

Nu skal det ikke blive en Yaya bashing. Han er en super dejlig knægt. Men syntes bare ikke han tager de spring der skal til
                            I øvrigt også tydeligt, at det ikke går med Owusu på midten. Han kigger for meget ned i bolden i stedet for stor skærm. Han kommer til kort på den plads.

Comment

Working...
                            X