Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt til sæsonen 2025/2026

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Esbjerg bringer sig foran.

syntes vi er blevet løbet over ende et par gange, forsvaret kan ikke følge med.

Skal lige minde mig selv om at vi kun er én uge inde i Zorningers regerings tid. Holdet er decimeret og meget nyt der skal læres.​

Comment

tæt på 2-0 i to omgange, først efter hjørne - derefter vinder EFB bolden tilbage og får lagt et godt fladt indlæg ind som Ankersen er tæt på at prikke ind

Comment

Hold da op, hvor er presset og defensiven elendig. Det hold der spiller lige nu er i hvert fald LANGT fra at have niveau til det man prøver.

Comment

Luca er anfører idag

Comment

vandpause halvvejs i 1. halvleg - ligner vi er gået over til at spille med 4 nede bagved - og Owusu er så rykket ind på midten

Comment

Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
              Hold da op, hvor er presset og defensiven elendig. Det hold der spiller lige nu er i hvert fald LANGT fra at have niveau til det man prøver.
              Ro på..

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                Esbjerg bringer sig foran.

syntes vi er blevet løbet over ende et par gange, forsvaret kan ikke følge med.

Skal lige minde mig selv om at vi kun er én uge inde i Zorningers regerings tid. Holdet er decimeret og meget nyt der skal læres.​
                Ikke engang en uge faktisk

Comment

endnu en omstilling til EFB, OB for reddet det, men Esbjerg vinder bolden tilbage tæt under mål - afslutning som Myhra redder.

Comment

Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                    Slaaaaaap aaaaaaf fyyyyr

Comment

Oprindeligt indsendt af Flammer Se indlæg

Ro på..
                      Næ, en spade er en spade.

Comment

Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

Ikke engang en uge faktisk
                        rigtigt - det bliver spændende at se hvor meget de får det ind under huden frem til sæson start. Men man kan også godt se at Troels skal have fundet et par forstærkninger asap - så nye spillere har en chance for at vende sig til systemet.

Comment

Vi er lige gået i gang - ingen grund til panik d:

Comment

Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

Slaaaaaap aaaaaaf fyyyyr
                            Ååååååbeeeeen øøøøøøøøjneeeee tyyyyyyr

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

rigtigt - det bliver spændende at se hvor meget de får det ind under huden frem til sæson start. Men man kan også godt se at Troels skal have fundet et par forstærkninger asap - så nye spillere har en chance for at vende sig til systemet.
                              Jeps. Jeg undrer mig lidt over, at det så SÅ godt ud de første 10 min ca. For efterfølgende har det ikke været særligt imponerende. Det virker som om de er forvirrende over præcist hvad de skal, men det må man jo gå ud fra kommer med mere øvelse.

Comment

2-0 frispark, Myhra halvklare vidst men lige ud til en EFB'er

Comment

Working...
                                X