Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt til sæsonen 2025/2026

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg

Hvad skete der?
    Hvis du ser videoen hvor MD interviewer AZ vil du i videoen se en person med mørk hud komme humpende ned af trapperne efter at have spist. Jeg kan simpelthen ikke se om det er Yaya,Owusu eller Gomez. Og ja jeg ved godt at det kan opfattes forkert. Men kan ikke nå at se hvem det er og det ligner han er skadet.
    Så derfor spørgsmålet

Comment

Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg

Lignede Owusu
      Det er svært at se, men mit skud fra hoften er Yaya Bojang og det kan måske også passe med at AZ i interviewet siger at der var 4 unge spiler der forlod træningen heraf den ene i et hændeligt uheld i en duel .. de andre unge er vel et spørgsmål om deres fysiske formåen p.gr.a. deres alder som jeg forstod det.

Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Interessant beskrivelse af Jureks rolle i klubben

"Er kümmert sich um die Belange rund um den Chef-Trainer, verknüpft die unterschiedlichen Bereiche im Staff und versucht auch, die Transfervorstellungen des erfahrenen Zorniger zu realisieren."

Lader som sagt til, at AZ vil "bestemme" transferaktiviteterne

Spændende, hvordan samarbejdet med TB og JN falder ud, da vi ikke har haft en koordinator før (så vidt jeg ved).

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
          Interessant beskrivelse af Jureks rolle i klubben

"Er kümmert sich um die Belange rund um den Chef-Trainer, verknüpft die unterschiedlichen Bereiche im Staff und versucht auch, die Transfervorstellungen des erfahrenen Zorniger zu realisieren."

Lader som sagt til, at AZ vil "bestemme" transferaktiviteterne

Spændende, hvordan samarbejdet med TB og JN falder ud, da vi ikke har haft en koordinator før (så vidt jeg ved).
          Årh er det ikke at stramme den lidt. Det kan jo også være han er en del af scoutingen, har den indledende dialog med evt kommende spillere etc. Jeg læser på inegn måde at AZ vil bestemme og tager over på det hele nu.
          Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

Comment

Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg

Årh er det ikke at stramme den lidt. Det kan jo også være han er en del af scoutingen, har den indledende dialog med evt kommende spillere etc. Jeg læser på inegn måde at AZ vil bestemme og tager over på det hele nu.
            Det siger jeg heller ikke - derfor " "

Tyder bare på, at det bliver smørrebrødsseddelmodellen (nyt ord til Lykkehjulet), som set i BIF.
            Last edited by Online; 18-06-2025, 10:35.

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Hvis du ser videoen hvor MD interviewer AZ vil du i videoen se en person med mørk hud komme humpende ned af trapperne efter at have spist. Jeg kan simpelthen ikke se om det er Yaya,Owusu eller Gomez. Og ja jeg ved godt at det kan opfattes forkert. Men kan ikke nå at se hvem det er og det ligner han er skadet.
              Så derfor spørgsmålet
              Stemmer fra Ådalen har lige lagt billeder om fra dagens træning på Instagram:) og der er owusu i hvert fald med :)

Comment

Det siger jeg heller ikke - derfor " "

Tyder bare på, at det bliver smørrebrødsseddelmodellen (nyt ord til Lykkehjulet), som set i BIF.
                Ah jeg misforstod og beklager :-)
                Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

Comment

Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg

Ah jeg misforstod og beklager :-)
                  Intet at beklage... jeg misforstår selv indlæg i nu og næ

Comment

Total OT: Chance for at se Manneh igen, når Hibernian møder FCM i EL sidst i juli

Comment

Til eftermiddagens træning, er der knap så mange unge spillere med, hvis jeg ser rigtigt.

Comment

Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
                        Til eftermiddagens træning, er der knap så mange unge spillere med, hvis jeg ser rigtigt.
                        Sagde AZ ikke i går at fire af dem ikke kunne være med fysisk (én blev skadet) ?

Comment

Sagde AZ ikke i går at fire af dem ikke kunne være med fysisk (én blev skadet) ?
                          Jo. Der er ikke en eneste U17 eller U19 med. Tænker de har fået fri, ift nogle har skole ved siden af også, men jeg ved ikke noget.

Trybull lløber lidt rundt om banen.

Jeg kan ikke lige se Jenner heller.

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Så derfor spørgsmålet
                            Jeg tvivler på det er andet, end lidt ømhed efter en løbetur.

Alle 3 er med i dagens træning.

Comment

Lige nu laves der agility-bane. Der bliver løbet rigtig meget kombineret med forskellige tekniske ting: temperer din aflevering, halvtliggende vrist, der skal ligge i hænderne på en målmand 30 m væk og vende og dreje. 4. Runde nu af 5 min. Med et par minutters pause, hvor de som har fejlet laver armstrækkere.
                              EDIT: runde 5 nu. Jeg estimerer at de når ca. 1 km på en runde. Så det er en “sjovere” måde at få 5 km i benene.
                              Last edited by claudes1; 18-06-2025, 15:23.

Comment

Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                                Lige nu laves der agility-bane. Der bliver løbet rigtig meget kombineret med forskellige tekniske ting: temperer din aflevering, halvtliggende vrist, der skal ligge i hænderne på en målmand 30 m væk og vende og dreje. 4. Runde nu af 5 min. Med et par minutters pause, hvor de som har fejlet laver armstrækkere.
                                Tænker der er et par stykker der får store overarme

Comment

Working...
                                X