Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt til sæsonen 2025/2026

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Kommunikationsafdelingen har først fået træningsplanen for et øjeblik siden, så den er snart opdateret på hjemmesiden

Comment

Oprindeligt indsendt af a_esbech Se indlæg

Andersen tror jeg ikke helt på, i og med at han løb med højre back gruppen i 4-2-2-2 opstillingen og med den ene centerback gruppe i 5-3-2.
      Hmmm. Var det ikke ham der løb med Luca på venstre 9`er?

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
        Kommunikationsafdelingen har først fået træningsplanen for et øjeblik siden, så den er snart opdateret på hjemmesiden
        Det begrunder det men undskylder intet. De ved hvor mange der kommer til træning. Specielt i denne periode. Simpelthen ikke godt nok uanset hvem der har skylden

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Det begrunder det men undskylder intet. De ved hvor mange der kommer til træning. Specielt i denne periode. Simpelthen ikke godt nok uanset hvem der har skylden
          Vi er enige, men jeg bliver ofte beskyldt for at være alt for kritisk overfor klubben/organisationen. Nu prøvede jeg med den mere positive vinkel

Comment

Så er planen opdateret frem til d. 28. juni

Comment

Og nu er den opdaterede. Fysisk træning om formiddag og træning om eftermiddagen mange af dagene!

Comment

Uhhh jeg kender en der bestemt ikke bliver tilfreds med disse tider De passer heller ikke mig super godt

https://ob.dk/hold/herrer#traningsplan

Comment

Nogen der kan meddele om Jenner er til træning i dag?
                  Jeg ser Jenner løbe med fysisk her til formiddag, da jeg cykler op ad Åstien

Comment

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...essemeddelelse

Comment

Oprindeligt indsendt af Kappen1975 Se indlæg

Jeg ser Jenner løbe med fysisk her til formiddag, da jeg cykler op ad Åstien
                      Tak for info

Comment

Er stadig bare lunken ved det hele. Selvom jeg nok ved at vi ikke kan hente meget bedre.
                        Min mavefornemmelse siger bare at et skifte tilbage ikke ville blive succesfuldt.
                        Der er ingen garantier. Synes bare han har det fremadrettede, intelligente i sit spil, som vi har manglet i mange år. Vi ved, hvad vi får (hvis han ikke er for meget skadet). Det er klart, at hvis man kan finde en lige så dygtig (yngre) spiller, så skal man gøre det. Men tror bare det er tricky at finde en så dygtig spiller i OBs situation.

Comment

Samme link som i den anden tråd - tror ikke Falk gider OB !

https://www.bt.dk/fodbold/fck-profil...uNp7NnMA%3D%3D

Comment

Jeg kan ikke se Jenner til træningen.

En masse unge spillere med igen.

Rettelse: Jenner er med.

Last edited by Brogaard99; 16-06-2025, 14:39.

Comment

Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
                              Jeg kan ikke se Jenner til træningen.

En masse unge spillere med igen.

Rettelse: Jenner er med.
                              Tak. Ellers noget at berette? Hvor meget var Grot og Ejdum med i træningen?

Comment

Tak. Ellers noget at berette? Hvor meget var Grot og Ejdum med i træningen?
                                Ejdum med, Grot meget lidt i starten mener jeg.
                                En fornøjelse at følge med i træningen, især pres-spillet blev øvet igen og igen, og man kunne fint høre hvad AZ sagde undervejs. Han er meget tydelig og det virker som om, han præcis ved hvad han vil ( nok ikke overraskende)
                                Han har mange 1:1 snakke undervejs i træningen.
                                For mit perspektiv, er der mere " underholdning " ved denne form for træning, men selvfølgelig, har kun set 2 træninger.

Comment

Working...
                                X