Oprindeligt indsendt af claudes1
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt til sæsonen 2025/2026
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlægJeg kan tilføje at jeg hørte at en assistenttræner sige til rundkredsen af spillere under udstrækning ved endt træning: “besked fra træneren: når vi strækker ud i kredsen må man godt tale sammen. Men kun om de øvelser vi har lavet”
Fedt med 100% fokus på og disciplin omkring det de tjener mange penge på: fodbold. Fodbold. Fodbold.
- Likes 3
Comment
-
TB forklarer lidt om hvorfor den nye assistent træner ikke er blevet annonceret
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...essemeddelelse
Og dette forklarer måske hvorfor trænings siden på ob.dk ikke er opdateret
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
Forstår ikke hvordan det kan være kontroversielt for nogen. Men det er det åbenbart
Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
Okay, det er overraskende for mig, for den den detailstyring er der stensikkert mange der vil køre død i!
Nu arbejder vi nok med markant forskellige mennesker, men jeg vil mene at alle mennesker har behov for plads til at være sig selv, at styre hvad der skal snakkes om under udstrækning er ... voldsomt.
Ved ikke om jeg grine eller græde....Til-afgange under Alm: 96 - still counting
- Likes 6
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kappen1975 Se indlæg
Nogen, der ved noget?
jeg tager i Ådalen 10.30 i morgen, og så håber jeg.
Godt nok for dårligt man ikke har lagt en plan ud, og så er jeg ligeglad med hvor mange kommunikationsmedarbejdere der er på arbejde.
Der er så mange ansatte i den klub, at det burde kunne lade sig gøre.
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
Jeg undre mig også selv.
jeg tager i Ådalen 10.30 i morgen, og så håber jeg.
Godt nok for dårligt man ikke har lagt en plan ud, og så er jeg ligeglad med hvor mange kommunikationsmedarbejdere der er på arbejde.
Der er så mange ansatte i den klub, at det burde kunne lade sig gøre.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Enig. Har ofte også set spillere der står og leger lidt bold og andre der har travlt med alt mulig andet når der er rundkreds. Her er der 100% fokus og sikkerhed for at alle fra A-Z modtager de samme informationer. Det burde alle kunne forstå. Undtagen Entusiastens selvfølgelig
Jeg er helt enig med både dig og claudes1 hvad denne sag angår. Det er professionel sport og spillernes præstationer har kæmpe betydning ikke kun for dem selv. Det er ikke at sammenligne med en børnehave ;-).
Når der trænes er det ikke urimeligt at forlange, at de alle er 100% fokuserede.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
Entusiasten satte jeg på "ignorer listen" for flere år siden. Kan varmt anbefales.
Jeg er helt enig med både dig og claudes1 hvad denne sag angår. Det er professionel sport og spillernes præstationer har kæmpe betydning ikke kun for dem selv. Det er ikke at sammenligne med en børnehave ;-).
Når der trænes er det ikke urimeligt at forlange, at de alle er 100% fokuserede.
Comment
-
Dagens FS/SF har en fin artikel om AZ hvor han bl.a. siger at der i de først 14 dage vil være 2 træningspas i 3 dage om ugen og en ugentlig fridag. PÅ træningslejren i Nyborg kan der være op til tre pas på enkelte dage.
AZ var ganske tilfreds med første træning og det skal være intenst og aktivt hele tiden. Der skal selvf. være opmærksomhed på hvordan de unge klarer det. De skal selvf. også finde det rette forhold mellem træning og restitution.
Han er helt bevidst om hvad der mangler i truppen af lidt fart og, lidt ro på bolden og lidt på mentaliteten siger AZ.Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Det gjorde jeg også. Men kan stadig læse med når andre svarer ham. Så det var eneste grund til at jeg så posten
Men back on track: Er det i dag transfervinduet åbner?.
Zorninger mangler hhv. fart og ro på bolden. Rasmus Falk kan bidrage med overblik og ro på bolden.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
Det samme her. Men så blev vi om ikke andet mindet om hvad vi går glip af ;-)
Men back on track: Er det i dag transfervinduet åbner?.
Zorninger mangler hhv. fart og ro på bolden. Rasmus Falk kan bidrage med overblik og ro på bolden.
Arghhhh ham Falk der. På den ene side ville han kunne forstærke os og vel dække 3 pladser(6,8,10). Og han er stadig god nok til at forstærke os
Men han er jo ikke en fynbo/OB`er mere. Han er en københavner med FCK i hjertet. Dyr og meget skadet.
Og så er jeg da sikker på at med usikkerheden omkring Froholdt og Clem gør at han ikke får løbepas. Han vil helt sikkert tage opstarten med og se hvor tæt han er på holdet derovre.
Så hvis han skulle blive aktuel vil det blive 23.59 og gider vi vente så længe på ham?
- Likes 3
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægUanset om man er enig eller uenig i det der sker så kan man jo kun sige at det det er helt i tråd med hvad TB hele tiden har sagt på sin egen måde .. det er supervigtigt at alle "nålene" peger den samme vej for at optimere chancerne for det bedst mulige resultat. "Walk the talk" er efterlyst mange gange herinde.
Jeg har for mange år siden opfundet begrebet “Ådalens Bermudatrekant for kvalitet”. Det har i alt for mange tilfælde set ud til at spillere er blevet dårligere af at komme til OB. Kunne ganske få er blevet decideret bedre (Casper Nielsen som bedste eksempel) Det er min tese, at træningskultur og hele klubmentaliteten på seniorniveau har været præget af en for slap og flegmatisk tilgang. Lige som holdet stille og roligt men sikkert blev trukket ned på 1. Div niveau sidste år, er nye spillere blevet det samme. Klubben er ikke blevet drevet top professionelt- det skal gennemsyre alt hvis man vil vinde. Derfor har OB fået alt for lidt ud af budgettet.
KN havde nok den rette indstilling. Men materiale og faciliteter var bare ikke til spillestilen.
- Likes 1
Comment
Comment