Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt til sæsonen 2025/2026

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Gad vide hvor mange der opdagede at AZ havde en anden assistent træner med en de annoncerede, for det var ikke tamás bódog der var på trænings banen, og hans navn er også fjernet på artiklen fra ob.dk

https://ob.dk/nyheder/2025/maj/alexa...eftraener-i-ob

Comment

Oprindeligt indsendt af kyhn Se indlæg
      Gad vide hvor mange der opdagede at AZ havde en anden assistent træner med en de annoncerede, for det var ikke tamás bódog der var på trænings banen, og hans navn er også fjernet på artiklen fra ob.dk

Godt spottet. Gad vide hvorfor

Comment

Oprindeligt indsendt af kyhn Se indlæg

På deres Instagram står der at han hedder Martin lanig

Comment

Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg

På deres Instagram står der at han hedder Martin lanig
          Jeg takker.

Gad vide hvad grunden er, siden de skifter assistent træner.

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Myhra er 100% klar

Grot er nok den der er længst væk fra fuld træning men deltog i noget og der går nok lidt inden han er 100% klar. Men tænker da at han er klar til sæsonstarten om 5 uger

Ejdum var heller ikke med i det hele men lignede en der var lidt længere fremme end Grot. Kunne godt ligne 1-2 uger inden fuld træning. Svært at vurdere

Jenner var ikke at finde i dag. Så han er nok videre(hvis han ikke er syg)

Ellers var Bürgy også fraværende. Har ikke hørt at han skulle være skadet så kan være at han er syg.
            Ellers var det en træning fyldt med akademister og resten af truppen. Der var mange på banen. Også trænere+diverse. Tror jeg talte til ca 10stk

Men ellers en fantastisk træning. Shit der blev trænet intensitet her fra dag 1. Men det var slet ikke den der autoritære træning jeg måske havde forestillet mig hvor han måske råbte meget og skældte ud. Overhovedet ikke. Men det virkede utroligt disciplineret og struktureret.
            Banen er kridtet op på en speciel måde så spillerne vidste hvilke rum og linjer de skulle arbejde i.. Meget interessant.
            Man samledes også ofte i rundkredse hvor alle holdt om hinanden. Trænere,spillere,Elhardt osv. Så er man vel også sikker på at alle får samme informationer.

Der var ikke løbetest eller andet. Det apparatet var til at køre intensitet i den overfalds fodbold han nu praktisere.. Nuj hvor jeg glæder mig til at se det i praksis

Jeg kørte da de rundede de 2 timer. Det er muligt at de trænede lidt længere men det lignede at den samlede træning kørte på det sidste.

Alle virkede til at være i god form. Der var en del skabelon øvelser de første 45 min hvor alle spillere blev sat i de positioner at man ser dem i fremadrettet. Både i 4-4-2 med diamant og i 3-5-2 som også ligner noget der skal bruges. Her var det tydeligt at WMC er 10`er, Yaya var 6`er og nye Magnus Andersen var venstre 9`er. Ellers havde de fleste den forventede position. Men der var rigtig mange unge og det var svært med det fulde overblik.

Thorborg havde også indfundet sig og brugte meget af tiden sammen med Troels. Der var rigtig rigtig mange nede i Ådalen. Også presse. Så forventer rigtig meget content på de forskellige medier senere

Det er svært ikke at være positiv efter sådan en dag. Der kommer lidt minder frem om nogle af de ting Kent Nielsen gjorde i disciplinen og øvelser, men krydret med vildskab og kaos. Alle blev vist præcis hvad de skulle.
            Jeg kan stadigvæk ikke se hvad for en fodbold vi vil spille i det etablerede spil. Men det kommer nok senere.

Det er muligt at det ikke bliver lige kønt det hele. Men det bliver garanteret intenst og spændende
            Tak for træningsrapport - bliver sgu en spændende tid vi går i møde

Tænker de godt kan vende sig til der nok kommer en del mere opmærksomhed på OB fremadrettet - det er et ret stort trænernavn vi har landet os.

Men vi er så åbenbart startet træning en uge før bla hold som FCK - så tænker også det spiller ind, de landsdækkende medier hungrer nok lidt ekstra på noget fodbold nyt - så de kan godt lokkes en tur over broen på sådan en søndag.

3sport har allerede de tre første indslag oppe; interview med Troels, Luca og Grubbe - og mon ikke der også lander et med Zorninger selv på et tidspunkt

Comment

personlige årsager ændrede OB’s træner team :)

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...bs-traenerteam

Comment

Interview med WM https://www.youtube.com/watch?v=NkesF8zRQa4

Comment

https://www.tv3sport.dk/sport/footba...TxFXEnf4Dw_40A

Comment

Jeg kan tilføje at jeg hørte at en assistenttræner sige til rundkredsen af spillere under udstrækning ved endt træning: “besked fra træneren: når vi strækker ud i kredsen må man godt tale sammen. Men kun om de øvelser vi har lavet”
                    Fedt med 100% fokus på og disciplin omkring det de tjener mange penge på: fodbold. Fodbold. Fodbold.

Comment

Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                      Jeg kan tilføje at jeg hørte at en assistenttræner sige til rundkredsen af spillere under udstrækning ved endt træning: “besked fra træneren: når vi strækker ud i kredsen må man godt tale sammen. Men kun om de øvelser vi har lavet”
                      Fedt med 100% fokus på og disciplin omkring det de tjener mange penge på: fodbold. Fodbold. Fodbold.
                      Du arbejder ikke med mennesker vel?
                      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

Jeg er ikke fan.
                      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

Comment

Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

Du arbejder ikke med mennesker vel?
                        Jo det gør jeg netop og med bragende succes og hvis man vil have toppræstationer, skal man udnytte hvert sekund til det fælles mål. De kan tale om PlayStation når de er i bad.

Comment

Er der nogen der har hørt noget om hvordan træningen er i morgen?

Har tænkt mig at kigge forbi Ådalen, men der står intet på hjemmesiden.

Skal man gå ud fra det er kl 11.00?

Comment

Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

Jo det gør jeg netop og med bragende succes og hvis man vil have toppræstationer, skal man udnytte hvert sekund til det fælles mål. De kan tale om PlayStation når de er i bad.
                            Okay, det er overraskende for mig, for den den detailstyring er der stensikkert mange der vil køre død i!
                            Nu arbejder vi nok med markant forskellige mennesker, men jeg vil mene at alle mennesker har behov for plads til at være sig selv, at styre hvad der skal snakkes om under udstrækning er ... voldsomt.
                            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

Jeg er ikke fan.
                            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

Comment

Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
                              Er der nogen der har hørt noget om hvordan træningen er i morgen?

Har tænkt mig at kigge forbi Ådalen, men der står intet på hjemmesiden.

Skal man gå ud fra det er kl 11.00?
                              Mon ikke de opdaterer den i morgen formiddag. Men kunne heller ikke opsnuse info om det. Tænker det er ved 10-11 tiden. Måske lidt tidligere hvis han vil køre 2-3 træningspas

Comment

Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

Okay, det er overraskende for mig, for den den detailstyring er der stensikkert mange der vil køre død i!
                                Nu arbejder vi nok med markant forskellige mennesker, men jeg vil mene at alle mennesker har behov for plads til at være sig selv, at styre hvad der skal snakkes om under udstrækning er ... voldsomt.
                                De har masser af tid til at tale sammen over en hel dag. De har lige afsluttet en øvelse og så skal tiden naturligvis bruges på at tale om den, så der skabes og dyrkes et metasprog om det fælles mål. Træneren vil have 100% fokus på indholdet fra alle parter under hele træningspasset. Synes ikke det er urimeligt at forlange at fodboldspillere kan det i 120 minutter. Det er rigtig godt tænkt af AZ, for det er vejen væk fra middelmådigheden, som har hersket i OB i 15 år.
                                De mennesker jeg arbejder med, har også masser af tid sammen, hvor de kan tale om hvad de vil. Men når vi er på sammen er det 100% om det fælles indhold som skal have fuld fokus for alle parter. Altså hvis man ønsker toppræstationer. Andet stræber jeg ikke efter. De er ikke garanteret. Men jeg ved godt hvordan de skal opnås med 24 års erfaring på området.

Comment

Working...
                                X