Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt til sæsonen 2025/2026

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Fint start program. Det kunne havde været langt værre.

Comment

Nemt program de første 7 runder inden transfer vinduet lukker. Vi kan godt vente lidt med forstærkninger så

Comment

Mange tak.
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

Jeg tror umiddelbart at Trybull er en rigtig Zorninger spiller, lidt som Radosevic i BIF, som tilmed er tysk, så mit gæt er at han bliver en rimelig fast starter som det ikke umiddelbart ligger først for at erstatte.

De største åbenlyse mangler imo. er en solid CF, en stærk 8er og en gardering på toppen hvis Luca sendes videre. Ellers skal truppen mest justeres med farvel til de forkerte typer og goddag til de rette i forhold til at sikre bredde
          Trybull skal nok klare sig i superligaen. han er ret sammenlignelig med som du mener Radosevic, og i mine øjne Nicolai Poulsen AGF, Andre Rømer Randers og den dur. Det er spillere uden den store x-factor, men de giver noget bundniveau til holdet. Jeg savner på OBs hold en proptrækker, en der kan det uventede når en kamp er låst taktisk, måske endda 2 af den slags, og så skal midtbanen styrkes med en eller 2 felt til felt spillere (8ere), dem der har spillet de pladser i 1. div har haft svært med niveauet der, og det bliver jo ikke lettere. Savner jeg forsvarsspillere, nej der er
          rigeligt pt., og de har bevist at de kan superligaen.
          Jeg er ikke et sekund i tvivl om, at alle i truppen vil hæve deres niveau med Zorniger og hans assistenter, kan de ikke det, så kommer de ikke til at spille.

Comment

https://bold.dk/fodbold/stillinger/1...oprykningsfest

Skal vi ikke sige at det var sidste sæson og så slut med det ..
            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Fint startprogram, somregel er premierekamp ikke de bedste og alt kan ske.

men synes det er meget svær start på 2026 og med tanke på vores forår de seneste sæson, så ville det under normale omstændigheder være en grim en

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Jeg tror FCM bevidst/ubevidst har mere fokus på EL-kampen fire dage senere. Hvis de sætter point(s) til mod os i første kamp kan det indhentes i løbet af sæsonen. Men de kan simpelthen ikke tåle at ryge ud af EL så tideligt mht. økonomi og sportslige ambitioner. Ved ikke om de tør stille stærkeste hold mod os med risikoen for skader
                Der er altid lidt virak især med topklubberne. De modtager løbende bud på de bedste spillere, og mange vælger her primært at gøre sig mest umage med at præstere i de europæiske kampe. Derfor tror jeg bestemt ikke det er en ulempe at starte med fcm.
                Derudover tror jeg faktisk alle hold er nervøse for at møde os i starten af sæsonen efter Zorniger er kommet til.

Comment

Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
                  Okay, en udekamp mod FCM er en af de sværeste måder at starte sæsonen på, men den er efterfulgt af Viborg hjemme, Vejle ude og Randers hjemme, så jeg synes der er muligheder for at kunne starte sæsonen fint.
                  ja men så er presset næppe heller så stort. Hvis ellers præstationen er godkendt så er et nederlag til at leve med, havde vi derimod startet hjemme mod Fredericia - en kamp der SKAL vindes, så havde der været pres på fra start af.

Det kommer så i de efterfølgende tre runder hvor der skal point på kontoen

Comment

Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

Der er altid lidt virak især med topklubberne. De modtager løbende bud på de bedste spillere, og mange vælger her primært at gøre sig mest umage med at præstere i de europæiske kampe. Derfor tror jeg bestemt ikke det er en ulempe at starte med fcm.
                    Derudover tror jeg faktisk alle hold er nervøse for at møde os i starten af sæsonen efter Zorniger er kommet til.
                    Vi kan lige så godt stemple ind med 3 point over de opkomlinge fra/på heden
                    Forventer vi afliver samtlige problem ulve, og tager de 3 point med hjem til Odense.
                    Det er tid til at vise vi ikke kommer op for at blive slagte kvæg, men som et hold der kan drille samtlige hold.
                    Vi har nogen gange set en oprykker få en fantastisk sæson. Lad os blive den oprykker.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Vi kan lige så godt stemple ind med 3 point over de opkomlinge fra/på heden
                      Forventer vi afliver samtlige problem ulve, og tager de 3 point med hjem til Odense.
                      Det er tid til at vise vi ikke kommer op for at blive slagte kvæg, men som et hold der kan drille samtlige hold.
                      Vi har nogen gange set en oprykker få en fantastisk sæson. Lad os blive den oprykker.
                      Kan ikke være mere enig

(pause i BG )

Comment

Vi har jo selv været der flere gange det sidste årti. Tabe første runde til en oprykker.
                        Vi har også prøvet at slå FcM i første runde.

Lad os bare nappe de 3
                        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Står på instagram at første træning i Ådalen er på søndag kl 11,00

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Står på instagram at første træning i Ådalen er på søndag kl 11,00
                            Korrekt. Og i følge træningsplanen på OB.dk, er der test på SDU lørdag, som er lukket.

Comment

Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

Korrekt. Og i følge træningsplanen på OB.dk, er der test på SDU lørdag, som er lukket.

Comment

Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

Yes. De eneste 2 dage der er offentliggjort. Jeg kommer ihverfald på søndag

Comment

Working...
                                X