Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt til sæsonen 2025/2026

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Nu kan jeg se Esbjerg møder HSV. Efter jeg hørte podcasten med Allan Hansen tænke jeg på hvorfor OB aldrig møder HSV og andre store tyske hold i træningskampe.
    Vi mødte da st pauli for nogle år siden
    siden 1887

Comment

https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...-kamp/10841243
      Bare vi nu ikke også får en straf igen efter de 100 lys mod Esbjerg. Ville være pisse ærgerligt.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
        https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...-kamp/10841243
        Bare vi nu ikke også får en straf igen efter de 100 lys mod Esbjerg. Ville være pisse ærgerligt.
        LR nævner i FS-podcast at det kommer nok til at koste i omegnen af 140k for den "opbakning"

Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
          LR nævner i FS-podcast at det kommer nok til at koste i omegnen af 140k for den "opbakning"
          Vanvittigt! Stop nu for pokker med det pjat.

Comment

Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

Jeg tror umiddelbart at Trybull er en rigtig Zorninger spiller, lidt som Radosevic i BIF, som tilmed er tysk, så mit gæt er at han bliver en rimelig fast starter som det ikke umiddelbart ligger først for at erstatte.

De største åbenlyse mangler imo. er en solid CF, en stærk 8er og en gardering på toppen hvis Luca sendes videre. Ellers skal truppen mest justeres med farvel til de forkerte typer og goddag til de rette i forhold til at sikre bredde
            OB får det svært, hvis Tribull skal være 1. på holdkortet. Han har i flere kampe i 1. Div vist, at han teknisk ikke er god nok. Han bevæger sig ikke hurtigt nok. Han har ikke “stor skærm” nok = han er ikke dygtig nok til at orientere sig samtidig med at han skal til at og er i gang med at afvikle. Derfor ser vi så sjældent en bold frem i banen fra hans side. Og det bliver bare endnu værre i suppen. Zorniger vil spille hurtigere, end Trybull magter. Så det kommer til at crashe fuldstændigt med ham som 6er.

Comment

Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

OB får det svært, hvis Tribull skal være 1. på holdkortet. Han har i flere kampe i 1. Div vist, at han teknisk ikke er god nok. Han bevæger sig ikke hurtigt nok. Han har ikke “stor skærm” nok = han er ikke dygtig nok til at orientere sig samtidig med at han skal til at og er i gang med at afvikle. Derfor ser vi så sjældent en bold frem i banen fra hans side. Og det bliver bare endnu værre i suppen. Zorniger vil spille hurtigere, end Trybull magter. Så det kommer til at crashe fuldstændigt med ham som 6er.
              Det er også min konklusion efter året i NB som jeg ikke synes har gavnet Trybull. Jeg synes han var bedre da vi senest spillede i SL og jeg tror ikke helt på han kan hæve niveauet igen. Hvis han kan hæve det tror jeg ikke han kan hæve det til det som AZ helst vil. Det bliver spændende hvad TB/JN/AZ finder af løsninger.

Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

Enig, ser ham som reserven der kan sættes ind mod slutningen og bare skal smadre igennem.

Comment

Vi starter ude mod fcm

Comment

Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg
                    Vi starter hjemme mod fcm
                    Du mener på udebane, ikk?

Comment

Synes det er fint med FCM og FCK ude i de første runder, da de nok vil rotere en del / have fokus på deres indledende europæiske kampe (de skal jo i gruppespil).

Comment

Så får vi da hurtigt testet Superliga-klassen af med en svær udebane mod FCM.

De der hold, der spiller europæisk, det er lidt svært at vide, om det er en fordel at møde dem først på sæsonen. Sandsynligvis er de bare mere kampskarpe end os, fordi de har flere gældende kampe under bæltet, og det er for tidligt at tale om akkumuleret træthed i benene, så jeg havde nok foretrukket Viborg hjemme i kamp et, eller sådan noget.

Comment

Hvor findes kampprogramet?
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                            Hvor findes kampprogramet?
                            https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...ng?season=9677

Comment

Okay, en udekamp mod FCM er en af de sværeste måder at starte sæsonen på, men den er efterfulgt af Viborg hjemme, Vejle ude og Randers hjemme, så jeg synes der er muligheder for at kunne starte sæsonen fint.

Comment

Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
                                Okay, en udekamp mod FCM er en af de sværeste måder at starte sæsonen på, men den er efterfulgt af Viborg hjemme, Vejle ude og Randers hjemme, så jeg synes der er muligheder for at kunne starte sæsonen fint.
                                Jeg tror FCM bevidst/ubevidst har mere fokus på EL-kampen fire dage senere. Hvis de sætter point(s) til mod os i første kamp kan det indhentes i løbet af sæsonen. Men de kan simpelthen ikke tåle at ryge ud af EL så tideligt mht. økonomi og sportslige ambitioner. Ved ikke om de tør stille stærkeste hold mod os med risikoen for skader

Comment

Working...
                                X