Oprindeligt indsendt af mhbp
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kolding-OB
Collapse
X
-
- Likes 1
-
Oprindeligt indsendt af PPPP Se indlægTak til Martin Davidsen for en masse gode og fede podcasts m.m. om OB, og heldigvis kan vi engang imellem være uenige. Kan vi ikke stoppe den latterlige retorik omkring nogle med andre meninger end det, der er gældende for de selvudnævnte genier herinde?
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
Det kommer han heller ikke til. Manden er Dmw.
Jeg tænker at det ville give mening. Men vi er i den samme gamle dans...hvor peger pilen så hen. Og der må den ikke pege hen, så man er handlingslammet.Fas est et ab hoste doceri.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
Enig i at man ikke bare skal skifte for at skifte. Jeg er helt med på at arbejdsvilkårene her i foråret ikke har været optimale, og Krogh skal da have ros for at rykke os op så tidligt på sæsonen. Men spillet i foråret har til tider været så rædderligt og idéforladt, så man meget nemt kan sidde og frygte for hvad der vil ske i den kommende sæson. Jeg har i det hele taget også lidt svært ved at se hvad det er for nogle typer han vil have på de forskellige positioner, fordi der af og til bliver skiftet så meget. Lige nu stirrer vi ind i tre sejrer i de seneste 15 kampe(!). Den mest modne beslutning ville være at sige tak for arbejdet, og kigge sig om efter andre emner, hvis du spørger mig.
Og igen - var der nogle tegninger på banen, så var det en ting - fair man ikke er kommet i mål endnu. Jeg ser bare ikke noget der peger i den retning. Igen se på Kolding - de var en bund solidt defenssivt hold i efteråret - deres nye træner har sat et pænt aftryl på 4 mdr. - de er næppe i mål endnu, men man har da en ide om hvad han vil.
- Likes 3
Comment
Comment