Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kolding-OB

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

det er fint med noget kontinuitet, og man skal ikke bare skifte for at skifte. Men Krogh har været her 1½ år nu som cheftræner...der skulle være et eller andet man kunne pege på på banen, for at argumenterer for at det giver mening at beholde ham. Det syntes jeg ikke der er.

Jeg håber på Zorninger - kunne virkeligt godt bruge en anden type på sidelinjen.
    Enig i at man ikke bare skal skifte for at skifte. Jeg er helt med på at arbejdsvilkårene her i foråret ikke har været optimale, og Krogh skal da have ros for at rykke os op så tidligt på sæsonen. Men spillet i foråret har til tider været så rædderligt og idéforladt, så man meget nemt kan sidde og frygte for hvad der vil ske i den kommende sæson. Jeg har i det hele taget også lidt svært ved at se hvad det er for nogle typer han vil have på de forskellige positioner, fordi der af og til bliver skiftet så meget. Lige nu stirrer vi ind i tre sejrer i de seneste 15 kampe(!). Den mest modne beslutning ville være at sige tak for arbejdet, og kigge sig om efter andre emner, hvis du spørger mig.

Comment

Oprindeligt indsendt af PPPP Se indlæg
      Tak til Martin Davidsen for en masse gode og fede podcasts m.m. om OB, og heldigvis kan vi engang imellem være uenige. Kan vi ikke stoppe den latterlige retorik omkring nogle med andre meninger end det, der er gældende for de selvudnævnte genier herinde?
      enig - det er jo så hans måde at vurdere tingene på. Men må da erkende at jeg ikke forstår ham...er argumentet for at beholde Krogh at det ikke har virket at skifte trænere tidligere? Hvis det er det eneste der tæller for ham, så forstår jeg ikke at man kan mene han skal fortsætte. Igen kontinuitet kan være godt, men hvor meget tid skal man give noget der ikke virker?

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Det kommer han heller ikke til. Manden er Dmw.
        Hvad baseres dette på?

Jeg tænker at det ville give mening. Men vi er i den samme gamle dans...hvor peger pilen så hen. Og der må den ikke pege hen, så man er handlingslammet.
        Fas est et ab hoste doceri.

Comment

Vi er slet ikke kommet ud til anden halvleg.

Comment

Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

Enig i at man ikke bare skal skifte for at skifte. Jeg er helt med på at arbejdsvilkårene her i foråret ikke har været optimale, og Krogh skal da have ros for at rykke os op så tidligt på sæsonen. Men spillet i foråret har til tider været så rædderligt og idéforladt, så man meget nemt kan sidde og frygte for hvad der vil ske i den kommende sæson. Jeg har i det hele taget også lidt svært ved at se hvad det er for nogle typer han vil have på de forskellige positioner, fordi der af og til bliver skiftet så meget. Lige nu stirrer vi ind i tre sejrer i de seneste 15 kampe(!). Den mest modne beslutning ville være at sige tak for arbejdet, og kigge sig om efter andre emner, hvis du spørger mig.
            enig. Det er ikke Krogs skyld alt sammen - men det var jo heller ikke sprudlende spil da han havde "fuldt" hold i efteråret - der var nogle stykker - særligt Luca og Ejdum der spillede på et vildt højt niveau.

Og igen - var der nogle tegninger på banen, så var det en ting - fair man ikke er kommet i mål endnu. Jeg ser bare ikke noget der peger i den retning. Igen se på Kolding - de var en bund solidt defenssivt hold i efteråret - deres nye træner har sat et pænt aftryl på 4 mdr. - de er næppe i mål endnu, men man har da en ide om hvad han vil.

Comment

Nu er Fredericia foran !

Comment

Kæmpe chance til Luca - målmanden redder helt fantastisk

Comment

Nu sker der da lidt. Både Martin og Luca med gode chancer

Comment

Grubbe, Trybull, Jensen og McCoy på vej på banen

Comment

Luuuuuuca!
                      Fas est et ab hoste doceri.

Comment

JAAAA
                        Luca scorer - indlæg fra Sørensen, Luca snitter den tæt under mål

Comment

Ja da

Comment

OG så hiver Luca lige en ud af hatten :)

Comment

Ved sgu ikke lige hvordan Luca fik skrabet den ind, men godt sammenspil mellem Mickelson og Sørensen i opspillet

Comment

Martin, Yaya, Sandberg og Sørensen ud

Comment

Working...
                                X