Kolding er da ved at få banket en fin tribune op - sidst vi spillede der var det nærmest bare en pløjemark på den langside
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kolding-OB
Collapse
X
-
godt for ham :)Oprindeligt indsendt af Online Se indlægOT: Lige nu er Manneh med fra start mod Rangers og ser ud til at spille europæisk næste sæson
Ud over han vidst fik rødt kort i hans første optræden har jeg ikke fulgt så meget med i hans optrædender. Han havde været go' at have haft i truppen i foråret også
- Likes 2
Comment
-
Så kan man også sige at Kolding skal være glade for at vi ikke stiller i stærkeste opstilling osvOprindeligt indsendt af mhbp Se indlægtror vi skal være glade for at Kolding først fik deres træner i vinters - havde de startet sæsonen på denne måde tror jeg de havde været klart med i kampen om oprykning. Syntes han relativt hurtigt har sat sit præg på holdet og deres udtryk.
Jeg synes ikke hverken de eller vi har vist noget ind til videre.Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10
Comment
-
min påstand er så at det ikke havde betydet det helt store. Vores spil - selv med stærkeste opstilling har set sløjt ud igennem lang tid.Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
Så kan man også sige at Kolding skal være glade for at vi ikke stiller i stærkeste opstilling osv
Jeg synes ikke hverken de eller vi har vist noget ind til videre.
Og nej det er ikke sådan at vi bliver kørt ud af brættet - rimelig jævn forestilling, men syntes da Kolding spiller bedst
- Likes 1
Comment

Comment