Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kolding-OB

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
    Ja, SK... det har været en ekstraordinær god sæson
    Det er vel egentlig osse ekstraordinært at føre med 14 point i starten af foråret og nu med 1 kamp tilbage fører man kun med 1 point. Det er sku da ekstraordinært altså ekstraordinært dårligt ;)

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
      Fredericia på 3-0, holder de stillinger så går de forbi os i dag, hvis ellers jeg tæller rigtigt
      Er vi ikke 3 point foran før dagens kamp? Med et uafgjort, så er vi stadig 1 point foran.

Comment

Fredericia på 3-0, holder de stillinger så går de forbi os i dag, hvis ellers jeg tæller rigtigt
        Vi er trods alt stadig et point foran, men de har da en bedre målscore end os nu

Comment

edit: nå ja det gør jeg ikke - vi får jo pt 1 point....så ikke målscoren der kommer i spil endnu
          nej fredericia er på 61 vi er på 62 hvis resultatet holder

Comment

Spørgsmålet er vel om man skal næsten håbe på at der bliver sluttet af med et dårligt indtryk? Worst case er vel at SK redder sig med lige nok budget og spillere der kunne få det gjort mht. Oprykningen.

Alle synes at have glemt at SK både gjorde OB til et 1. Div. Siden et middelmådigt 1 div hold..Det er ikke alt hans skyld, men come on.

Jeg forstår higen efter kontinueritet, men SK har på ikke overbevisende vis været i spidsen for holdet igennem en katastrofal periode. Jeg er ikke sikker på jeg overhovedet forstår opbakningen. Fra SFÅ, fra klubben..uanset hvor meget glimmer man pakker det ind i.
            Fas est et ab hoste doceri.

Comment

flot gestus af Kolding og skifte en spiller ind der er nødt til at stoppe karrieren

Comment

Oprindeligt indsendt af MikaelS Se indlæg

Er vi ikke 3 point foran før dagens kamp? Med et uafgjort, så er vi stadig 1 point foran.
                ja - jeg var for fokuseret på målscoren :)

så jeg kunne ikke tælle rigtigt

Comment

Oprindeligt indsendt af Mhjortebjerg Se indlæg
                  Spørgsmålet er vel om man skal næsten håbe på at der bliver sluttet af med et dårligt indtryk? Worst case er vel at SK redder sig med lige nok budget og spillere der kunne få det gjort mht. Oprykningen.

Alle synes at have glemt at SK både gjorde OB til et 1. Div. Siden et middelmådigt 1 div hold..Det er ikke alt hans skyld, men come on.

Jeg forstår higen efter kontinueritet, men SK har på ikke overbevisende vis været i spidsen for holdet igennem en katastrofal periode. Jeg er ikke sikker på jeg overhovedet forstår opbakningen. Fra SFÅ, fra klubben..uanset hvor meget glimmer man pakker det ind i.
                  jeg mener man skal lade holdet, og Krogh fejre oprykning og forhåbenligt sejren i 1 division.

Og dagen efter bør der stå en ny træner klar. Det er ikke holdbart at fortsætte med Krogh

Comment

jeg mener man skal lade holdet, og Krogh fejre oprykning og forhåbenligt sejren i 1 division.

Og dagen efter bør der stå en ny træner klar. Det er ikke holdbart at fortsætte med Krogh
                    Jeg er enig..min frygt er, at man holder fast..

Missionen lykkes jo, hvis man tæller selektivt nok.
                    Fas est et ab hoste doceri.

Comment

Skal de ikke spille nogle sommer kampe næste uge ?: tror ikke de fyrer ham før efter de er spillet.

Comment

Synes egentlig vi havde en ret god periode i løbet af anden halvleg, men efter deres scoring havde vi jo ikke meget at komme med. Alt i alt er det bare endnu en middelmådig kamp til samlingen i det her forår

Comment

3 sejre de sidste 15 kampe. På ingen måder godt nok. Uanset omstændigheder.

MvH ChrisOB
                          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

Comment

Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg

Skal de ikke spille nogle sommer kampe næste uge ?: tror ikke de fyrer ham før efter de er spillet.
                            Tænker godt at de kan spilles med en assistenttræner ved sidelinjen!

Comment

slut - på endnu en uinspiret indsats. Syntes ikke man kan sige det er pga af de mange udskiftnigner, det blev ikke bedre da vi skiftede ind - og det er det samme udtryk vi har set igennem lang tid nu.

Comment

Oprindeligt indsendt af Mhjortebjerg Se indlæg

Jeg er enig..min frygt er, at man holder fast..

Missionen lykkes jo, hvis man tæller selektivt nok.
                                Men det var jo kun en sidegevinst. Man skulle udvikle spillestil.

Comment

Working...
                                X