Jeg har altså meget større forventninger til OB end de leverer lige nu. Jeg slipper i øvrigt ikke billigere i tv-pakke eller billet på stadion, hvis de vælger at bruge den som træningskamp for unge spillere. Dødsyg underholdning.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kolding-OB
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af cykelmyggen Se indlægSynes ikke at Søren Krogh reklamerer ret meget for at han skal fortsætte i Superligaen :(
- Likes 5
Comment
-
Et eller andet sted sidder Davidsen parat til at polere l.... og kalde det useriøst at stille spørgsmålstegn ved træneren.
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
- Likes 7
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
Hvad har vi skabt i første halvleg? Én chance? Det er jo ikke imponerende. Det kan godt være at Martin Davidsen advokerer for at vi skal beholde Søren Krogh, men i mine øjne er det tenderende til det uforsvarlige at lade det her fortsætte i den kommende sæson.
Jeg håber på Zorninger - kunne virkeligt godt bruge en anden type på sidelinjen.
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af PPPP Se indlægTak til Martin Davidsen for en masse gode og fede podcasts m.m. om OB, og heldigvis kan vi engang imellem være uenige. Kan vi ikke stoppe den latterlige retorik omkring nogle med andre meninger end det, der er gældende for de selvudnævnte genier herinde?
- Likes 1
Comment
Comment