Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kolding-OB

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Jeg har altså meget større forventninger til OB end de leverer lige nu. Jeg slipper i øvrigt ikke billigere i tv-pakke eller billet på stadion, hvis de vælger at bruge den som træningskamp for unge spillere. Dødsyg underholdning.

Comment

Vi ligner altså ikke nogen der har trænet ret meget på lange indkast

Comment

Synes ikke at Søren Krogh reklamerer ret meget for at han skal fortsætte i Superligaen :(

Comment

fin solo aktion af Luca, kommer godt igennem ude i siden af feltet - godt indlæg - men han mangler så selv inde foran kassen

Comment

Oprindeligt indsendt af cykelmyggen Se indlæg
            Synes ikke at Søren Krogh reklamerer ret meget for at han skal fortsætte i Superligaen :(
            Det kommer han heller ikke til. Manden er Dmw.

Comment

Gomez med en stor fejl - tager for let på det og mister bolden, men får så heldigvis selv repareret på skaden

Comment

slut - på en sløj sløj sløj første halvleg

Comment

Oprindeligt indsendt af cykelmyggen Se indlæg
                  Hvad har vi skabt i første halvleg? Én chance? Det er jo ikke imponerende. Det kan godt være at Martin Davidsen advokerer for at vi skal beholde Søren Krogh, men i mine øjne er det tenderende til det uforsvarlige at lade det her fortsætte i den kommende sæson.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                    Gomez med en stor fejl - tager for let på det og mister bolden, men får så heldigvis selv repareret på skaden
                    Var det ikke Bojang?

Comment

Et eller andet sted sidder Davidsen parat til at polere l.... og kalde det useriøst at stille spørgsmålstegn ved træneren.

MvH ChrisOB
                      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

Comment

Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

Hvad har vi skabt i første halvleg? Én chance? Det er jo ikke imponerende. Det kan godt være at Martin Davidsen advokerer for at vi skal beholde Søren Krogh, men i mine øjne er det tenderende til det uforsvarlige at lade det her fortsætte i den kommende sæson.
                        det er fint med noget kontinuitet, og man skal ikke bare skifte for at skifte. Men Krogh har været her 1½ år nu som cheftræner...der skulle være et eller andet man kunne pege på på banen, for at argumenterer for at det giver mening at beholde ham. Det syntes jeg ikke der er.

Jeg håber på Zorninger - kunne virkeligt godt bruge en anden type på sidelinjen.

Comment

Som altid uinspirerende, ideløst og blottet for gejst og intensitet. Gal det er kedeligt

Comment

Tak til Martin Davidsen for en masse gode og fede podcasts m.m. om OB, og heldigvis kan vi engang imellem være uenige. Kan vi ikke stoppe den latterlige retorik omkring nogle med andre meninger end det, der er gældende for de selvudnævnte genier herinde?

Comment

Oprindeligt indsendt af Garn Se indlæg

Var det ikke Bojang?
                              syntes der stod 29 på ryggen men kan være jeg tog fejl

Comment

Oprindeligt indsendt af PPPP Se indlæg
                                Tak til Martin Davidsen for en masse gode og fede podcasts m.m. om OB, og heldigvis kan vi engang imellem være uenige. Kan vi ikke stoppe den latterlige retorik omkring nogle med andre meninger end det, der er gældende for de selvudnævnte genier herinde?
                                Enig! Og i særdeleshed omvendt.

Comment

Working...
                                X