Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Horsens-OB

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg
    Han satsede for meget på Bonde, ja. Men hans spillerum har ikke været stort. Han skulle primært af med svenske elendigheder.
    Du er godt nok sur på BW

Comment

3 sejre i de sidste 14 kampe. Uanset omstændigheder er det ikke godt nok.

MvH ChrisOB
      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

Comment

Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg
        Han satsede for meget på Bonde, ja. Men hans spillerum har ikke været stort. Han skulle primært af med svenske elendigheder.
        Frede og Horsens var rykket op her til aften, hvis svensken stadig var her.
        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg

MvH ChrisOB
          Det er elendigt... ny træner forventes her fra!
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Det skal selvfølgelig med at det ikke er første eller sidste gang man har set et hold uden noget at spille for levere indsatser, som mangler den sidste gnist. Men jeg synes i en tid, hvor der er lidt skumlen omkring trænersituationen, og man generelt ikke har leveret et anstændigt forår, at noget peger i retning af at man ikke kæmper for SK. Som jeg kender mekanismerne på et fodboldhold, så havde hver en spiller der bakkede 100% op om sin træner, ædt sig selv, for at gøre tvivlen til skamme. Det er ikke hvad jeg ser pt. jeg ser et hold, som er gået på sommerferie, og måske lige holder sig igang til at brænde det sidste krudt af til sidste hjemmekamp, hvor der formentlig kommer fuldt hus.
            Jeg tror man fejler ved at bevare troen på SK. Spillerne er ikke nødvendigvis trætte af ham, men de virker ikke motiverede til at bruge de her gratis kampe til at bygge på en spillestil, og det er bekymrende.

Comment

Har lige set highlights. Syntes der er frispark ved Horsens første mål. Der bliver lavet et skub som gør at bolden ikke blev clearet. Som jeg ser det. Den kunne godt have været omstødt i VAR. Deres 2-0 er jo så tilfældigt lige at ramme hans fod. Deres angriber sparker jo ikke engang bolden. Den rammer bare hans fod og triller i mål.

Men hvor var det dog endnu engang ringe kvalitet. Syntes nu egentlig at viljen og indsatsen er der langt hen ad vejen. Men kun et skarpt og effektivt vindue kan forhindre en nedrykning. Disse spillere vil ikke gøre det uanset hvor meget tid de får. Troels nævner selv 3 spillere. Men de skal godt nok være gode for at det er nok til overlevelse

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Har lige set highlights. Syntes der er frispark ved Horsens første mål. Der bliver lavet et skub som gør at bolden ikke blev clearet. Som jeg ser det. Den kunne godt have været omstødt i VAR. Deres 2-0 er jo så tilfældigt lige at ramme hans fod. Deres angriber sparker jo ikke engang bolden. Den rammer bare hans fod og triller i mål.

Men hvor var det dog endnu engang ringe kvalitet. Syntes nu egentlig at viljen og indsatsen er der langt hen ad vejen. Men kun et skarpt og effektivt vindue kan forhindre en nedrykning. Disse spillere vil ikke gøre det uanset hvor meget tid de får. Troels nævner selv 3 spillere. Men de skal godt nok være gode for at det er nok til overlevelse
                den bed jeg også mærke i...men ændre jo ikke på at OBs indsats var langt under lavmålet.

Og så kan jeg bare langt bedre li' det flow der er i kampen uden VAR.

Comment

Jeg ser også, at OB spiller en under middel kamp, jeg ser frispark ved mål 1 og kludder ved mål 2.

Derudover ser jeg også to skud fra OB på træværket, der kunne have ændret kampen, og Lucas første store chance. Jeg er langt fra imponeret over OB’s præstation i kampen, men jeg har heller ikke hentet høtyve og fakler frem.

Jeg er dog næsten kommet til den konklusion i dag, at Søren Krogh må finde sig et andet arbejde. Det er primært fordi, at vi med 3 kantspillere i truppen og en oprykning sikret, skal spille en højre back på venstre kant, og dét vel at mærke en højre back med udløb om 2 måneder. Det er komplet galimatias! Hellere behold Jenner end Krogh.

Comment

Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                    Det skal selvfølgelig med at det ikke er første eller sidste gang man har set et hold uden noget at spille for levere indsatser, som mangler den sidste gnist. Men jeg synes i en tid, hvor der er lidt skumlen omkring trænersituationen, og man generelt ikke har leveret et anstændigt forår, at noget peger i retning af at man ikke kæmper for SK. Som jeg kender mekanismerne på et fodboldhold, så havde hver en spiller der bakkede 100% op om sin træner, ædt sig selv, for at gøre tvivlen til skamme. Det er ikke hvad jeg ser pt. jeg ser et hold, som er gået på sommerferie, og måske lige holder sig igang til at brænde det sidste krudt af til sidste hjemmekamp, hvor der formentlig kommer fuldt hus.
                    Jeg tror man fejler ved at bevare troen på SK. Spillerne er ikke nødvendigvis trætte af ham, men de virker ikke motiverede til at bruge de her gratis kampe til at bygge på en spillestil, og det er bekymrende.
                    Udefra set ligner OB en syg patient. Der er så mange ting der ikke fungerer i den klub.
                    Måske skulle man prøve at bygge en vinderkultur op fra bunden. Bare et forslag.
                    Og måske en fast spillestil med et aggressivt udtryk.
                    Som det er nu kan ingen se hvad OB vil på banen.

Forstærkningerne til sommer skal være Grot klasse for ellers bliver det en kort fornøjelse i superligaen.
                    Ikke flere reserver fra Viborg tak.

Comment

Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg

MvH ChrisOB
                      Fredericia har nu vundet flere kampe end OB i denne sæson og liga.
                      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

https://bold.dk/fodbold/klubber/fred...ge-brunsvigere
                        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg

Jeg ser også, at OB spiller en under middel kamp, jeg ser frispark ved mål 1 og kludder ved mål 2.

Derudover ser jeg også to skud fra OB på træværket, der kunne have ændret kampen, og Lucas første store chance. Jeg er langt fra imponeret over OB’s præstation i kampen, men jeg har heller ikke hentet høtyve og fakler frem.

Jeg er dog næsten kommet til den konklusion i dag, at Søren Krogh må finde sig et andet arbejde. Det er primært fordi, at vi med 3 kantspillere i truppen og en oprykning sikret, skal spille en højre back på venstre kant, og dét vel at mærke en højre back med udløb om 2 måneder. Det er komplet galimatias! Hellere behold Jenner end Krogh.
                          Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Udefra set ligner OB en syg patient. Der er så mange ting der ikke fungerer i den klub.
                          Måske skulle man prøve at bygge en vinderkultur op fra bunden. Bare et forslag.
                          Og måske en fast spillestil med et aggressivt udtryk.
                          Som det er nu kan ingen se hvad OB vil på banen.

Forstærkningerne til sommer skal være Grot klasse for ellers bliver det en kort fornøjelse i superligaen.
                          Ikke flere reserver fra Viborg tak.
                          Der er mange ting der skal løses denne sommer. Processen til at blive en sund klub med et godt fodboldhold er igang men laaaangt fra færdigt. Vi er der slet ikke endnu.
                          Ingen tvivl om at det bliver en sæson fyldt med krise skilte, høtyve og stor kritik fra højre og venstre. Jeg tror ikke at hverken 3 eller 4 forstærkninger kan løse dette i et snuptag.

Men for mig ligger højeste prioritet stadig at beholde Luca. Tror hans mål kan blive forskellen på om vi bliver oppe eller ej.
                          Upåagtet om vi har Grot. Vi er bedre med dem begge på holdet

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Fredericia har nu vundet flere kampe end OB i denne sæson og liga.
                            Det virker også som at de har et bedre og mere homogent hold end vores med det jeg har set her i foråret.
                            I efteråret var vi klart bedste hold.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                              Søren Krogh fejler Big Time. Men det gør Troels Bech altså også.
                              Enig! han er(ihverfald hvis nogen spørger mig) nødt til at smide Søren Krogh under bussen hvis han vil bevare sin egen troværdighed….om han så gør det må tiden vise……
                              Med farer for at støde nogen så er det her vel også lidt hvad man kunne frygte ved en Troels Bech ansættelse. Lidt ordspil smartness, krydret med lidt småfilosofisk snak(indrømmet han har skruet lidt ned for begge dele) til at kamouflere og afvæbne kritikerne.
                              Personligt tror jeg hvis Troels Bech skal lykkes jamen så kræver det en træner med helt andre kvalifikationer end Søren Krogh….SÆT IGANG!

Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
                              2025 stadig med armene over kors

Comment

Det virker også som at de har et bedre og mere homogent hold end vores med det jeg har set her i foråret.
                                I efteråret var vi klart bedste hold.
                                Enig. Det gør de fleste hold vi har mødt.
                                OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

Comment

Working...
                                X