Troels Bech skal måske prøve at kigge lidt indad...
Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
2025 stadig med armene over kors
Sjovt nok at vi ødelægger det for Horsens til sidst. Tillykke til Fredericia, de fortjener deres oprykning. De formåede rent faktisk at slå Hvidovre, og fedtede ikke bare en fesen uafgjort hjem, ligesom vi gjorde
godt nok en blodfattig indsats. Sølle forestilling, men vi slutter dog flot af - klasse indlæg af Markus Jensen til Luca der laver et flot mål. Men syntes først det var lige efter 2-2 målet at holdet virkede til at vågne op...endnu en uafgjort til samlingen...
Søren Krogh fejler Big Time. Men det gør Troels Bech altså også.
Hvis OB søgte en sportsdirektør som er sjov i pressen og kanon med ordspil, så har de ansat rette mand.
hvis de søgte en som langsigtet skulle bygge klubben op, så skal de ansætte zorninger som kan fjernstyre TB.
Søren Krogh fejler Big Time. Men det gør Troels Bech altså også.
Uden tvivl. Troels Bech er i den grad til eksamen til sommer. Han skal overbevise mange af os om at han er i stand til at sammensætte en sammenhængende, slagkraftig trup. Han har sagt at vi skal angribe Superligaen, lad os se det.
Jeg kan godt lide Søren Krogh, hans empatiske, åbenhjertige tilgang, men han er desværre ikke nogen leder, han kan ikke bære OB, og vi har brug for en der kan det..
Hvorfor smider SK ikke bare alle hemninger og giver den fuld gas? Vi kunne have satset hele kampen men gør det kun de sidste 20 minutter
"Hvorfor løb vi, vi ku' ha' gået hele vejen".
Jeg er stadig ikke blevet klog på hvad det er Søren Krogh vil med det her OB hold og lige meget hvad det er, så er der ingen hold i 1. division og slet ikke superligaen der ryster i bukserne over at skulle møde os. Det er uinspirerende og tandløse, selv efter 1. divisionsstandard.
Oprindeligt indsendt af Wessels er en murSe indlæg
Uden tvivl. Troels Bech er i den grad til eksamen til sommer. Han skal overbevise mange af os om at han er i stand til at sammensætte en sammenhængende, slagkraftig trup. Han har sagt at vi skal angribe Superligaen, lad os se det.
Tror mange er enige med mig i at vinter vinduet var dumpet. Nu må vi sige det VAR dumpet.
Sommer vinduet må betyde nyt træner team, og 4 nye +A spillere.
Ellers mister jeg den sidste rest af tillid til TB.
Præcis som for et år siden virker SK til at være rådvild med besynderlige løsninger som måske kunne kaldes geniale hvis de lykkedes, men som falder totalt igennem i en grad hvor han bare fremstår som en amatør uden en plan på hverken kort sigt eller på den lange bane. Lad os nu få en træner med format.
Jeg føler mig stadigvæk chokeret og på en måde hjælpløs og desillusioneret. Vi har lige scoret to mål i de døende minutter af kampen og fik til sidst et point med fra Horsens, men kampen har desværre igen og igen vist, at holdet ikke er i nærheden af Superligaqualitæt. De kan ikke spille to gode halvlege, de kan ikke levere en helstøbt indsats over 90 minutter, de kan ikke fremvise gode, gennemspillede angreb og de kan også ikke udføre et fint fungerende presspil. Forsvaret snorksover alle 10 minutter og ofte spiller vi kønsløst fodbold. Hold kæft, der er såå meget at forbedre. Alt andet end seks point i de sidste to kampe er ikke nok. Og det skal være krydret med fint og medrivende angrebsfodbold. Tillykke til Bojang og Markus Jensen med scoringen og assisten.
Comment