Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Horsens-OB

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Kamptråd Horsens-OB

Lyder til at Owusu er ved at være klar igen. Men til højre back

https://fyens.dk/ob/hollaender-er-ti...fbbd67bad59-14

Nu kan jeg ikke læse denne + artikel men håber da godt ikke at man smider McCoy tilbage på bænken de sidste 3 kampe.

Nogen der kan gengive lidt?

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Lyder til at Owusu er ved at være klar igen. Men til højre back

https://fyens.dk/ob/hollaender-er-ti...fbbd67bad59-14

Nu kan jeg ikke læse denne + artikel men håber da godt ikke at man smider McCoy tilbage på bænken de sidste 3 kampe.

Nogen der kan gengive lidt?
    Mccoy har karantæne

og owusu skal tilbage på højre back i næste sæson så de begynder vel bare at stille med det forsvar der skal spille næste sæson.

Comment

Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg

Mccoy har karantæne

og owusu skal tilbage på højre back i næste sæson så de begynder vel bare at stille med det forsvar der skal spille næste sæson.
      Den havde jeg misset. Så må Nico ind og afløse når han går død. For han holder nok max 60 min

Comment

Min kæde hopper af nu. HVORFOR FANDEN SKL MICKELSON STARTE PÅ VENSTREKANT???

HAN ER VÆK TIL SOMMER?

Amen jeg fatter ikke hvorfor man ikke giver en bare lidt længere snor til Markus Jensen.

Altså har jeg bare drømt, eller har Søren og Troels ikke været ude og sige at de unge skal have chancen??

Mccoy har fået chancen, hvem ellers?

Undskyld for mit raseri anfald, men fatter ikke meningen i at spille med folk der er væk efter sommer.

Comment

Den havde jeg misset. Så må Nico ind og afløse når han går død. For han holder nok max 60 min
          Glem det. Leif siger Mickelson starter på venstrekant.

Comment

Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

Glem det. Leif siger Mickelson starter på venstrekant.
            Jeg tror han pt er bedre en MJ på den kant. Men det er jo håbløst set ud fra det du nævner i sidste indlæg. Håbløst..
            Simpelthen ikke hoved eller hale i den beslutning IMO
            Hvem skal så afløse Owusu når han går død? Grubbe som ikke har spillet pladsen i mands minde?

Comment

Jeg tror han pt er bedre en MJ på den kant. Men det er jo håbløst set ud fra det du nævner i sidste indlæg. Håbløst..
              Hvem skal så afløse Owusu når han går død? Grubbe som ikke har spillet pladsen i mands minde?
              Er Magnus Andersen ikke osse en mulighed ? Ellers så har vi jo Bjørn.

Comment

Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg

Er Magnus Andersen ikke osse en mulighed ? Ellers så har vi jo Bjørn.
                Jo det er han måske. Syntes bare ikke det giver mening at en ung knægt der har spillet venstrekant i sine 2 første senior kampe skal ned på en højreback(heller ikke selvom han er afprøvet der på akademiet)…

Giv nu for hulen Markus 90+ minutter når der er mulighed for det… Om jeg fatter det

Comment

Det er jo ligegyldigt om han er bedre end Jenner eller ej.

OB har sagt disse kampe skal bruges på at de unge ad, og alligevel spiller man med en der har udtalt han gerne vil noget nyt, og som spiller højre back normalt.

Jeg kan da godt forstå det er svært for Jenner, når han enten får 55 min spilletid, eller får tillid 2 kampe, og så vil man hellere starte med en spiller på vej ud af klubben.

Man har Hansborg, Krølle og Jenner. Vælger ikke at starte med dem.

Alternativt kunne man skubbe William Martin op på kant og Juul Sandberg ind på midten.

Jeg forstår simpelthen ikke grundlaget for det, ikke engang at Nico måske er 5-10% bedre end de andre. Det er ikke det, det handler om.
                  Horsens ude, er da en perfekt mulighed, for at se om de unge kan være med.

Men nej. Søren vælger igen at gøre det modsatte af hvad han siger der skal ske disse kampe.

Comment

Har SK allerede lagt startopstilingen ud nu?
                    Det er jo bare Leif FS der gætter.
                    Vent nu til fredag og se om det bliver sådan :-)

Comment

Oprindeligt indsendt af tjdebat Se indlæg
                      Har SK allerede lagt startopstilingen ud nu?
                      Det er jo bare Leif FS der gætter.
                      Vent nu til fredag og se om det bliver sådan :-)
                      Ja, sikker. Men de sidste gange ramte LR startopstillingen rigtig godt.
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

Det er jo ligegyldigt om han er bedre end Jenner eller ej.

OB har sagt disse kampe skal bruges på at de unge ad, og alligevel spiller man med en der har udtalt han gerne vil noget nyt, og som spiller højre back normalt.

Jeg kan da godt forstå det er svært for Jenner, når han enten får 55 min spilletid, eller får tillid 2 kampe, og så vil man hellere starte med en spiller på vej ud af klubben.

Man har Hansborg, Krølle og Jenner. Vælger ikke at starte med dem.

Alternativt kunne man skubbe William Martin op på kant og Juul Sandberg ind på midten.

Jeg forstår simpelthen ikke grundlaget for det, ikke engang at Nico måske er 5-10% bedre end de andre. Det er ikke det, det handler om.
                        Horsens ude, er da en perfekt mulighed, for at se om de unge kan være med.

Men nej. Søren vælger igen at gøre det modsatte af hvad han siger der skal ske disse kampe.
                        Det er jo ikke ligegyldigt om Nico er bedre end Jenner. Ikke for de personer som forsøger at redde deres job pt
                        De har jo fået at vide at de skal spille med et tydligere udtryk og vinde 1. Div. Det gør man ved at spille de bedste spillere og oftest ikke med en masse teenagere

Så er det da klart at man går den vej. Det ville jeg da også gøre

Comment

Det er jo ikke ligegyldigt om Nico er bedre end Jenner. Ikke for de personer som forsøger at redde deres job pt
                          De har jo fået at vide at de skal spille med et tydligere udtryk og vinde 1. Div. Det gør man ved at spille de bedste spillere og oftest ikke med en masse teenagere

I TV3-interviewet lyder det da ellers til, at TB forventer, at se de unge spillere i de sidste tre kampe.

Comment

Enig. Men det kan Krogh da ikke først være klar over nu. Ell kan han. I givet fald er der da noget der halter gevaldigt, i den interne kommunikation i klubben.
                            OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

I TV3-interviewet lyder det da ellers til, at TB forventer, at se de unge spillere i de sidste tre kampe.
                              Han siger jo ikke at de skal starte

Comment

Working...
                              X