Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Horsens-OB

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Han siger jo ikke at de skal starte
    Nej, men det er jo lidt tyndt, når strategien er brug af egne talenter og oprykningen er en realitet

Brugen af spillere med udløb til sommer giver da ingen mening, hvis man ikke satser på forlængelser.

Comment

Det er jo ikke ligegyldigt om Nico er bedre end Jenner. Ikke for de personer som forsøger at redde deres job pt
      De har jo fået at vide at de skal spille med et tydligere udtryk og vinde 1. Div. Det gør man ved at spille de bedste spillere og oftest ikke med en masse teenagere

Så er det da klart at man går den vej. Det ville jeg da også gøre
      Det er rigtigt. Men der kan også være noget fornuft i at holde det fokus på, at kampene altså skal vindes.

Som udgangspunkt vil jeg også helst se flest muligt unge spillere i de sidste unge kampe, men stiller vi f.eks. med en midtbane/offensiv med Ejdum, William Martin og Jenner er vi godt nok bagud på fysik og nærkampstyrke. Så skal deres samspil virkelig sidde i skabet (hvilket det ikke gør) ellers risikerer de at blive overmatchet. Som vi, i mine øjne, har set det i flere af forårets kampe. Så bliver det noget rod og de får måske mindre ud af spilletiden hver især.

En spiller som Jenner synes jeg har haft det lidt svært her i foråret. Jeg håber dog stadig de har tålmodighed med ham. Han er kun 19 år og det er altså bare ikke alle spillere der slår helt igennem i den alder. Der kan sagtens gå et par år før det begynder at klikke. På hans rene boldkontrol kan jeg også sagtens se han kan noget. Han har bestemt heller ikke haft de bedste vilkår for succes med den centrale midtbane vi har kunne stille. Havde vi haft Bonde og/eller Manneh havde han nok haft meget bedre mulighed for at vise sig frem. Men som det er nu bliver han meget isoleret og ender i dueller som han sjældent vinder. Synes han virker til at blive lidt nemt frustreret når de går på kroppen af ham. Er i tvivl om hvor meget han reelt får ud af kampene pt.

Long story short: Jeg håber også Jenner får startpladsen. Men, uden at være træneruddannet, kan jeg også se logikken i det, hvis de vælger de par talenter de tror mest på kan spille en rolle i Superligaen næste år, og fokuserer på at give dem chancen under de bedste vilkår. Det kunne være William Martin. Han vil nok også få det nemmere med en spiller med lidt mere fysik, power og rutine på den kant.

Comment

Max ejdum skal ikke med til Horsens

https://fyens.dk/ob/ob-s-unge-midtba...c-horsens?rss=

Comment

Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg
          Max ejdum skal ikke med til Horsens

https://fyens.dk/ob/ob-s-unge-midtba...c-horsens?rss=
          Skriver de hvad er problemet med knæet?
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

Comment

https://bold.dk/fodbold/klubber/ob/n...-ikke-faerdigt
            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Bliver en meget tynd (og ung) midtbane.

Comment

Oprindeligt indsendt af koki66 Se indlæg
                Bliver en meget tynd (og ung) midtbane.
                Den bliver i flg. FS/SF som den kan med de skader der desværre er

FS/SF har dette bud

........................MH
                Owuso....Byrgü.... Gomez......Adam
                ......................Trybull
                ......Grubbe..............W.Martin
                DD..............Luca..................Nico

Believe OB

œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg

FS/SF har dette bud

Nic(h)o i front

Eller menes der Nikolaj ?
                  Last edited by Online; 09-05-2025, 12:36.

Comment

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg

FS/SF har dette bud

Grubbe må være bødekasseholder siden han får så meget spilletid......... utroligt han spiller 1. div.

Comment

Fuldstændig sindssygt at man spiller en snart kontraktfri højreback som venstre kant i første division efter at oprykningen er sikret og efter man har meldt ud x mange at der skal satses på talenterne..
                      Man bliver blæst bagover af en så håbløs disposition, værsågod at forsvar den SFÅ. Spil dog for helvede med M. Jensen eller Hansborg der oppe, eller giv Juul-Sandberg chancen på midten og skub Martin på toppen. Jeg er rystet hvis det bliver start opstillingen.

Comment

Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg
                        Fuldstændig sindssygt at man spiller en snart kontraktfri højreback som venstre kant i første division efter at oprykningen er sikret og efter man har meldt ud x mange at der skal satses på talenterne..
                        Man bliver blæst bagover af en så håbløs disposition, værsågod at forsvar den SFÅ. Spil dog for helvede med M. Jensen eller Hansborg der oppe, eller giv Juul-Sandberg chancen på midten og skub Martin på toppen. Jeg er rystet hvis det bliver start opstillingen.
                        Fuldstændig enig. Det skal også give mening.

Comment

Jeg er helt enig. Men det virker som om at presset for at skabe resultater stadig er højere end spilletid til de unge. Hans job er på spil
                          Ellers giver det ingen mening IMO

Comment

til dels enig. Vi har stadig ikke vundet rækken, og så kan jeg da heller ikke lade være med at tænke at Kroghs situation spiller ind. Jeg tror ikke på hans situation kan ændre sig uanset udfaldet af de næste tre kampe. Om han så er købt eller solgt må vi se.

Men en ordenlig afslutning, en oprykning og en vunden 1 division vil alt andet lige pynte på Krogh CV, når og hvis han skal ud og finde en anden klub.

Og så peger det vel også på at der nok er en del af de unge der ikke skal med videre. Det vi har set til Hansborg hidtil - der kan jeg ikke se han får en rolle i næste sæson. Faktisk heller ikke Markus Jensen. Det kan være det kommer, men tror man på dem - så få forlænget og få dem sendt på leje, så de kan udvikle sig.

Comment

Jeg er helt enig. Men det virker som om at presset for at skabe resultater stadig er højere end spilletid til de unge. Hans job er på spil
                              Ellers giver det ingen mening IMO
                              tror du virkeligt han kan redde sit job med et par sejre her til sidst?

Med alle de kampe der er get forud, den manglende udvikling i spillet - hvorfor skulle TB så pludselig ændre mening baseret på tre kampe? I min bog giver det ikke mening. Man bør have set nok til at træffe en beslutning. Mener man Krogh er god nok - så skal tre kampe ikke kunne ændre på det. Og omvendt.

Man kan så også sige - hvorfor spille Hansborg, hvis man ikke tror på ham fremadrettet? Ja han har kontrakt et halvt år mere end Mickelson - men hvis ikke man forlænger mon så ikke man prøver at finde ny klub til ham allerede til sommer?

Comment

Og så blev det:
                                Hansen
                                Leeroy Buergy Gomez Adam
                                Grubbe Trybull Martin
                                DonD Luca Nico
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

Comment

Working...
                                X