Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OB-Fredericia

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

OB-Fredericia

Opdateringer på skaderne. Grot nok ude for sæsonen

https://fyens.dk/ob/klubbens-livlige...18d9e8ebe7c-56

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Opdateringer på skaderne. Grot nok ude for sæsonen

https://fyens.dk/ob/klubbens-livlige...18d9e8ebe7c-56
    Så skal de unge bevise sig. Kampen mod Fredericia er vel den vigtigste af de fire kampe som stadig skal spilles. Der ville forfærdeligt hvis de ville indhente os.
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

Comment

Man er jo lidt splittet imellem at stille stærkeste hold og gå efter sejre i alle kampe. Der er behov for noget positivitet og gejst før næste sæson.
      Omvendt kan man også tale for at kun de der forventer at være her i næste sæson skal spille (fra start) så man kan få en ide om hvem der kan noget …
      Spørgsmålet er måske hvor mange der “er gået på ferie” nu hvor oprykningen er sikret.

Hansen
      McCoy. Burgy. Askou. Adam.
      Trybull.
      Ejdum. Martin.
      DonD. Luca. Markus.

Grubbe duer ikke sammen med Trybull og jeg syntes ikke Sandberg er bedre end Martin …
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
        Man er jo lidt splittet imellem at stille stærkeste hold og gå efter sejre i alle kampe. Der er behov for noget positivitet og gejst før næste sæson.
        Omvendt kan man også tale for at kun de der forventer at være her i næste sæson skal spille (fra start) så man kan få en ide om hvem der kan noget …
        Spørgsmålet er måske hvor mange der “er gået på ferie” nu hvor oprykningen er sikret.

Hansen
        McCoy. Burgy. Askou. Adam.
        Trybull.
        Ejdum. Martin.
        DonD. Luca. Markus.

Grubbe duer ikke sammen med Trybull og jeg syntes ikke Sandberg er bedre end Martin …
        Jeg er ikke helt uenig - dilemmaet er reelt nok - når så samtidig TB har krævet offentligt at vi vinder rækken og viser en klar udvikling i spillet bliver det lidt sat på spidsen. Jeg ville gerne se Juel Sandberg frem for Martin - vi har set Martin og jeg er ikke i tvivl om hans kvalitetet - Juel Sandberg har spillet alt for lidt men har vist glimt af noget brugbart.

Comment

https://fyens.dk/ob/ob-s-gambiske-st...pe-paa-baenken

Comment

Det var på tide.

Comment

Har 3 billetter. Koster selvfølgelig intet.
              "Seriøs sport har intet med fair play at gøre. Den er fuld af had, jalousi og praleri, tilsidesættelse af alle regler og en sadistisk fornøjelse ved synet af vold. Med andre ord, det er krig uden våben."

Comment

FS/SF går med 3 nye i start11'eren i fht. HIF kampen

........................MH
                McCoy......Byrgü.....Gomez......Adam
                ......................Trybull
                ......Ejdum................W.Martin
                DD............Luca..............Marcus
                Believe OB

œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Mickelson på bænken igen. Jeg håber godt nok det er ham der plejer en skade eller trænerne der gerne vil give McCoy muligheden for at bevise sig, nu hvor oprykningen er sikret, mere end det er skriften på væggen for Mickelsons fremtid.

Comment

Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
                    Mickelson på bænken igen. Jeg håber godt nok det er ham der plejer en skade eller trænerne der gerne vil give McCoy muligheden for at bevise sig, nu hvor oprykningen er sikret, mere end det er skriften på væggen for Mickelsons fremtid.
                    tænker det er begge dele. Syntes jeg hørte (SFÅ ?) at han ikke var afvisende overfor OB - men omvendt gerne ville noget andet, så tænker hans agent er igang med at afsøge hans muligheder

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

tænker det er begge dele. Syntes jeg hørte (SFÅ ?) at han ikke var afvisende overfor OB - men omvendt gerne ville noget andet, så tænker hans agent er igang med at afsøge hans muligheder
                      Det er nok en kombination. Som ser står i artiklen https://fyens.dk/ob/klubbens-livlige...ad-der-kan-ske

OB Klubbens livlige back har meddelt OB, at han har andre planer, men man ved aldrig, hvad der kan ske

OB's norsk-thailandske back Nicholas Mickelson synes tabt for fynboerne til sommer, når hans kontrakt udløber. Men det kan også gå en anden vej.

- Jeg har givet OB besked om, at jeg vil prøve noget nyt. Men man ved ikke, hvad der sker. Der skal jo også være interesse for klubber, som jeg synes om. På den måde er alle muligheder stadig åbne og alt er muligt, siger han til Sport Fyn.

Comment

Oprindeligt indsendt af MikaelS Se indlæg

Det er nok en kombination. Som ser står i artiklen https://fyens.dk/ob/klubbens-livlige...ad-der-kan-ske

OB Klubbens livlige back har meddelt OB, at han har andre planer, men man ved aldrig, hvad der kan ske

OB's norsk-thailandske back Nicholas Mickelson synes tabt for fynboerne til sommer, når hans kontrakt udløber. Men det kan også gå en anden vej.

- Jeg har givet OB besked om, at jeg vil prøve noget nyt. Men man ved ikke, hvad der sker. Der skal jo også være interesse for klubber, som jeg synes om. På den måde er alle muligheder stadig åbne og alt er muligt, siger han til Sport Fyn.
                        Okay, det tyder jo på at han skal videre, desværre. Jeg fik ellers et lille håb, da de snakkede om ham i SFÅ for nyligt.

Comment

Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

Okay, det tyder jo på at han skal videre, desværre. Jeg fik ellers et lille håb, da de snakkede om ham i SFÅ for nyligt.
                          Bliver der forlænget vil det skubbe McCoy tilbage eller betyde at Owusu skal spille på midten.
                          Kan godt lide Nico men vil hellere have en reel midtbanespiller og så Owusu/McCoy på backen (hvor Grubbe også kan vikariere).
                          Kan ikke se Niko forlænge for at konkurrere med Adam på venstrebacken. Så skal han omskoles til kant ..
                          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Bliver der forlænget vil det skubbe McCoy tilbage eller betyde at Owusu skal spille på midten.
                            Kan godt lide Nico men vil hellere have en reel midtbanespiller og så Owusu/McCoy på backen (hvor Grubbe også kan vikariere).
                            Kan ikke se Niko forlænge for at konkurrere med Adam på venstrebacken. Så skal han omskoles til kant ..
                            Personligt vil jeg mene at Mickelson er en langt bedre back en McCoy, og at vi vil være bedre stillet med ham i Superligaen. Jeg synes desuden også han er en bedre venstreback end Adam Sørensen, så jeg ville strække mig langt for at forlænge med ham.

Comment

Andre der ikke kan se kampen? Jeg kan godt se Hvidovre - Kolding og Esbjerg - Horsens men får fejlkode på OB - Fredericia?
                              Via Viaplay - Fejlkode pL-6007

Comment

Working...
                              X