Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OB-Hvidovre

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Men er det så en god kultur?
    tænkte lige det samme - fint de har det godt sammen, og vil hinanden og holdet. Men jeg mangler altså noget vinder kultur. Det ser jeg ikke meget af

Comment

Troede ikke at første halvleg i Hvidovre kunne blive ringere. Men det kunne det så godt. Hvor er det sølle.

Comment

Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
        Søren Krogh & Troels Bech bør begge være til diskussion
        SK skuller have været ude for længst. Det næste transfervindue er afgørende for om jeg bakker op om TB. Pt. ser det skidt ud, rigtig skidt. Men hvis vi har det 6 største budget i næste sæson, så burde der være penge til forstærkninger. For så meget får de unge forhåbentlig ikke i løn.

Comment

Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg
          Vi virker modløse. Nu må SK gerne træde i karakter...hvis han ellers kan det....
          Grubbe skal ud - midtbanen fungerer ikke med både ham og Trybull inde samtidig

Comment

Jeg synes egentlig at SK har fået den tid, som han kan gøre krav på, til at skabe en tydelig spillestil. Kulturen ved jeg ikke rigtig med, men hvis det hele bare sejler, kan det vel være det samme...

Comment

Et af mange problemer er at Grubbe og Trybull ligner hinanden for meget plus Grubbe desværre ikke er god nok og Trybull virker mere og mere over the hill. Desuden er vores forsvarsspil naivt og det har det været i flere år efterhånden.
              Hvis vi vil have en spiller til at ligge på den position som giver os så lidt på bolden som Trybull, så er han simpelthen nød til at være meget mere atletisk og dække større områder. Så længe det er andet end en nærkamp, så kommer Trybull til kort.

Comment

Fandme lige før man glæder sig til det uendelige æresrundeløb i pausen, så der er noget at klappe af ….

Comment

Hvor er det sørgeligt det her hold rykker op.

Comment

Vi virker modløse. Nu må SK gerne træde i karakter...hvis han ellers kan det....
                    Han kan ikke det du efterspørger.......men altså Grot skal ind centralt sammen med Luca i et 2-mands angreb, og Ejdum op på 10er.........

Comment

Oprindeligt indsendt af cykelmyggen Se indlæg
                      Jeg synes egentlig at SK har fået den tid, som han kan gøre krav på, til at skabe en tydelig spillestil. Kulturen ved jeg ikke rigtig med, men hvis det hele bare sejler, kan det vel være det samme...
                      dét har han da også. Som minimum skulle man kunne se en retning - noget fremgang. Det syntes jeg på ingen måde vi ser

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

Grubbe skal ud - midtbanen fungerer ikke med både ham og Trybull inde samtidig
                        Enig og så skal der en skideballe til. Virker energiforladt.

Comment

Skuffende! Step nu op i anden halvleg!!!
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

Han kan ikke det du efterspørger.......men altså Grot skal ind centralt sammen med Luca i et 2-mands angreb, og Ejdum op på 10er.........
                            Enig i at det vil være fint at prøve. Men SK plejer jo kun at have en plan a....

Comment

sløj første halvleg - vi spiller med håndbremsen trukket og så syntes jeg på trods af vi har en del store fysiske spillere at det virker til at Hvidovre er bedre til at sætte sig på os rent fysisk - vi magter ikke rigtigt den del af spillet. De er så også bedre til at spille bolden rundt.

Comment

Måske rykker Hvidovre istedet for OB

Comment

Working...
                                X