Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OB-Hvidovre

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Forudsigeligt ringe.....vågn op!

Comment

Det er ikke lige så ringe som sidst i Hvidovre, men det er fandeme ikke langt fra. Det er en ynk at se på. 10.000 mennesker er troppet op til en kamp i 1. division, og så leverer de sådan en omgang, det er patetisk

Comment

Jeg beklager men jeg kan simpelthen ikke e hvad vores gameplan er.... Og så score hvidovre fuckin håbløst
        Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
        2025 stadig med armene over kors

Comment

FFS -det måtte jo komme. Vi ligner et hold der er mere bange for at tabe end et hold der VIL vinde...

Comment

Hvor er det pinligt det der

Comment

Hold nu k... hvor ringe

Comment

og det er jo ikke engang ufortjent...vi spiller langtsomt og uden ideer...

Comment

Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
                  Jeg beklager men jeg kan simpelthen ikke e hvad vores gameplan er.... Og så score ob fuckin håbløst
                  Vi har aldrig haft en egentlig gameplan eller bare en halvtydelig spillestil under ellers sympatiske og indrømmet, kulturopbyggende Søren Krogh.

Comment

Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
                    Jeg beklager men jeg kan simpelthen ikke e hvad vores gameplan er.... Og så score hvidovre fuckin håbløst
                    måske fordi der ikke er en...lad os få sikret den oprykning og så ellers sige pænt tak for samarbejdet til Krogh - der skal ny træner ind hvis ikke den skal stå på nedrykning igen næste sæson

Comment

Vores midtbane blev kørt rundt for en uge siden af selvsamme modstander, og så vælger vi gudhjælpemig at stille op på samme måde. Make it make sense

Comment

Et af mange problemer er at Grubbe og Trybull ligner hinanden for meget plus Grubbe desværre ikke er god nok og Trybull virker mere og mere over the hill. Desuden er vores forsvarsspil naivt og det har det været i flere år efterhånden.

Comment

Fokus var simpelthen for meget på Makienok der. Helt fri målscorer.
                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlæg

Vi har aldrig haft en egentlig gameplan eller bare en halvtydelig spillestil under ellers sympatiske og indrømmet, kulturopbyggende Søren Krogh.
                            Men er det så en god kultur?
                            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Søren Krogh & Troels Bech bør begge være til diskussion
                              Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
                              2025 stadig med armene over kors

Comment

Vi virker modløse. Nu må SK gerne træde i karakter...hvis han ellers kan det....

Comment

Working...
                                X