Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OB-Hvidovre

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

OB-Hvidovre

Nico er skadet. Så må McCoy vise hvad han er lavet af

https://campo.dk/2025/04/24/krogh-bl...kadet-ob-back/

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

En typisk Søren Krog vil vel være at smide grubbe dermed

Comment

Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg

En typisk Søren Krog vil vel være at smide grubbe dermed
      Tror jeg ikke på: SK taler om McCoy som erstatning:
      "Jeg synes, vi har en god erstatning i Marcus McCoy, så det ryster mig egentlig ikke så meget."
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

Comment

Sikker ærgerligt. Nico er vel den mest stabile spiller i den her sæson for os.
        Men forventer at vi tager hævn for ydmygelsen i første halvleg sidste mandag ligegyldigt hvem vi stiller op med.
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

Sikker ærgerligt. Nico er vel den mest stabile spiller i den her sæson for os.
          Men forventer at vi tager hævn for ydmygelsen i første halvleg sidste mandag ligegyldigt hvem vi stiller op med.
          Forhåbentlig har Nico spillet sin sidste kamp for ob :) der er ingengrubd til at bruge ham efter oprykningen er sikret.

Comment

Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg

Forhåbentlig har Nico spillet sin sidste kamp for ob :) der er ingengrubd til at bruge ham efter oprykningen er sikret.
            Helt enig. McCoy skal da bare have de sidste 5 kampe på den back. Det kan ikke være så svært.
            Julius og Jensen skal også have rigtig mange minutter. Ellers er det håbløst med det akademi sats vi har gang i

Comment

Er der nogen som kan huske, hvor mange points vi fik i nedrykningsspillets sidste 5 kampe sidste år.
              Last edited by pnl; i går, 19:51.

Comment

Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg
                Er der nogen som kan huske, hvor mange points vi fik i nedrykningsspillets sidste 5 kampe sidste år.

vi fik 6 point ;)

Comment

Ej hvor jeg håber på 3 point på Lørdag. Der kommer mange på stadion.

Håber Søren K starter med WM på midten, i stedet for Grubbe. Det vil give os et mere offensivt udtryk, hvilket vi bare skal have til en Hjemmekamp mod Hvidovre, hvor vi kan slå Oprykning fast, med syvtommersøm.

Og så skal Jenner altså bare snart have en startplads, i stedet for DonD. Jeg forstår simpelthen ikke hvorfor han får så lang snor. Det må være pga man vil sælge ham til sommer, ellers er det dybt til grin.

Comment

Helt enig. McCoy skal da bare have de sidste 5 kampe på den back. Det kan ikke være så svært.
                    Julius og Jensen skal også have rigtig mange minutter. Ellers er det håbløst med det akademi sats vi har gang i
                    Håber da Nico får mindst en kamp, så vi kan give ham en fortjent og værdig afsked.
                    Nico har været vores bedste højreback i sæsonen, og vores klart bedste venstreback oveni. Faktisk bør han få 2 pladser på sæsonens hold hvis vi laver sådan et.
                    Den satsning på akademiet, er da for længst overstået, tænker ikke det giver helvedes meget, at “ få lov” at spille de sidste totalt ligegyldige kampe, hvor intet overhovedet er på spil. Mon dog der bliver meget gnist og nerve i de kampe?
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

Comment

Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

Håber da Nico får mindst en kamp, så vi kan give ham en fortjent og værdig afsked.
                      Nico har været vores bedste højreback i sæsonen, og vores klart bedste venstreback oveni. Faktisk bør han få 2 pladser på sæsonens hold hvis vi laver sådan et.
                      Den satsning på akademiet, er da for længst overstået, tænker ikke det giver helvedes meget, at “ få lov” at spille de sidste totalt ligegyldige kampe, hvor intet overhovedet er på spil. Mon dog der bliver meget gnist og nerve i de kampe?
                      Altså hvis han bliver klar var min pointe mere at man vendte det rundt og lader McCoy starte inde resten af sæsonen og bruger Nico som indskifter

Comment

Skal det virkelig lykkes med to velspillede hjemmebanesejre i træk. Beklager, men det vil overraske mig.

Comment

Lidt om de skadede spillere

https://fyens.dk/ob/saa-er-der-et-pa...899df2779ce-34

Comment

Nogen der ligger inde med en overskydende billet?

Comment

Altså hvis han bliver klar var min pointe mere at man vendte det rundt og lader McCoy starte inde resten af sæsonen og bruger Nico som indskifter
                              Jeg ser også gerne vi bliver bedre til at give vores unge nogle flere chancer, og startpladsen.
                              Men jeg syntes det er ofte OB er for længe om at give de unge noget “hår på brystet”.
                              Alting skal lige afgøres inden man tør satse på de knægte som er på vej.
                              Det må være lidt lige som at være brandmand, hvor de erfarne får de spændende opgaver og får slukket ildebranden, og derefter kan aspiranterne får lov at deltage i efterslukningen/overvågning af gløderne.

817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

Comment

Working...
                              X