Oprindeligt indsendt af Plum
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
OB-Hvidovre
Collapse
X
-
SK skuller have været ude for længst. Det næste transfervindue er afgørende for om jeg bakker op om TB. Pt. ser det skidt ud, rigtig skidt. Men hvis vi har det 6 største budget i næste sæson, så burde der være penge til forstærkninger. For så meget får de unge forhåbentlig ikke i løn.Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlægSøren Krogh & Troels Bech bør begge være til diskussion
- Likes 1
Comment
-
Hvis vi vil have en spiller til at ligge på den position som giver os så lidt på bolden som Trybull, så er han simpelthen nød til at være meget mere atletisk og dække større områder. Så længe det er andet end en nærkamp, så kommer Trybull til kort.Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlægEt af mange problemer er at Grubbe og Trybull ligner hinanden for meget plus Grubbe desværre ikke er god nok og Trybull virker mere og mere over the hill. Desuden er vores forsvarsspil naivt og det har det været i flere år efterhånden.
- Likes 1
Comment
-
dét har han da også. Som minimum skulle man kunne se en retning - noget fremgang. Det syntes jeg på ingen måde vi serOprindeligt indsendt af cykelmyggen Se indlægJeg synes egentlig at SK har fået den tid, som han kan gøre krav på, til at skabe en tydelig spillestil. Kulturen ved jeg ikke rigtig med, men hvis det hele bare sejler, kan det vel være det samme...
- Likes 3
Comment
Comment