Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
HIF-OB d. 21/4 kl. 13.00.
Collapse
X
-
"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
-
Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg
Enig, gad vide hvad der skal til før SK bliver fyret....
Men måske passer han bare perfekt ind i det som OB-ledelsen gerne vil have: “Meget snak, mindre handling”. Tænker heller ikke han stiller ret store krav til sin ledelse og det er der nogle ledere der rigtig godt kan lide.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Prøv at se på FCMs bænk i sidste kamp (bl.a. Olafsson, Andersson, Franculino, Chilufya, Simsir og Sørensen), som vi for 10 år siden vel kunne sammenlignes med. Vildt så stor en forskel de to klubber har udviklet sig med! Alle på deres bænk ville vel gå direkte ind i vores SL start11.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af cykelmyggen Se indlægHvia der ikke sker mirakler, gætter jeg på en enkelt sæson i superligaen. Selv bundproppen Vejle er længder foran OB!
Klynge i øvrigt tilbage, og lavede lige et lækkert mål, og en klog assist . Ham så jeg gerne i OB, men mon ikke vi selv har forpasset den chance, ved at kassere ham.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
…hmmm jeg frygter vores sportsdirektør ikke har kompetencerne til at skabe de ændringer der skal til….og vores træner har jeg desværre mistet troen på forlængst
Der bliver nok at se til, men min største frygt er at Troels Bech venter 10-12 kampe inde i den nye sæson, med at skifte på trænerposten.
- Likes 1
Comment
-
Selvom anden halvleg var ikke så himmelråbende pivringe som første så var det bare ikke god nok. Niveauet var bare for lavt. Selv på en "dårlig dag" forventer et højere niveau i Nordicbet end det vi kom med i dag. Det er bare ikke stabil nok. Hvordan vil vi bestå i Superligaen?
Selvom truppen er udfordret på midtbanen så er det ikke nok SK henter ud af holdet og skal tilslutte mig koret som kræver et skifte på træningsbanen. SK er virkelig en sympatisk fyr og gør hvad han kan men det kræver mere at bestå i næste sæson."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
Det er et godt spørgsmål. Måske en nedrykning mere om et års tid.
Men måske passer han bare perfekt ind i det som OB-ledelsen gerne vil have: “Meget snak, mindre handling”. Tænker heller ikke han stiller ret store krav til sin ledelse og det er der nogle ledere der rigtig godt kan lide.Last edited by Mwape; i går, 14:35.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg
Håber selvsagt det bliver før en ny nedrykning. Men tror du har ret, han er nok også billig i lån.
Horsens vinder ihvertfald idag. Og heldig sejr mod Kolding.
ved godt jeg er sortseer måske, men kan stadig ikke forstå dem der siger oprykning er sikker. Tror ikke på den…
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af tjdebat Se indlæg
Nu skal de jo lige rykke op… intet er givet med den indsats.
Horsens vinder ihvertfald idag. Og heldig sejr mod Kolding.
ved godt jeg er sortseer måske, men kan stadig ikke forstå dem der siger oprykning er sikker. Tror ikke på den…
Comment
Comment