Annoncering

Collapse
No announcement yet.

HIF-OB d. 21/4 kl. 13.00.

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
    Det er da meget smart at der ikke er nogen der sætter en krop på Makienok
    Et hjørnespark og vi har tre midtforsvarer og Luca og Grot i feltet. Ufatteligt at Makienok må haedde den indxså simpel.
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg

…hmmm jeg frygter vores sportsdirektør ikke har kompetencerne til at skabe de ændringer der skal til….og vores træner har jeg desværre mistet troen på forlængst
      Amen
      Last edited by Online; i går, 14:07.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
        Nu kan vi så bare sidde og håbe på Horsens og Fredericia smidder point.
        Vores bundniveau er bundløst.
        Det kommer nu ikke til at holde mig vågen....

Horsens er simpelthen for dårlige.
        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg

Enig, gad vide hvad der skal til før SK bliver fyret....
          Det er et godt spørgsmål. Måske en nedrykning mere om et års tid.
          Men måske passer han bare perfekt ind i det som OB-ledelsen gerne vil have: “Meget snak, mindre handling”. Tænker heller ikke han stiller ret store krav til sin ledelse og det er der nogle ledere der rigtig godt kan lide.

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Prøv at se på FCMs bænk i sidste kamp (bl.a. Olafsson, Andersson, Franculino, Chilufya, Simsir og Sørensen), som vi for 10 år siden vel kunne sammenlignes med. Vildt så stor en forskel de to klubber har udviklet sig med! Alle på deres bænk ville vel gå direkte ind i vores SL start11.
            Og ingen af vores vil komme i nærheden af deres bænk .
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

Comment

Der er jo heller ikke nogen grund til at skifte en af vore bedste headere Askou ind som modvægt mod Makinok.(IA) . Jeg lærer aldrig at forstå Søren K`s taktik, holdopstillinger eller indskiftninger???

Comment

Hvia der ikke sker mirakler, gætter jeg på en enkelt sæson i superligaen. Selv bundproppen Vejle er længder foran OB!

Comment

Oprindeligt indsendt af cykelmyggen Se indlæg
                  Hvia der ikke sker mirakler, gætter jeg på en enkelt sæson i superligaen. Selv bundproppen Vejle er længder foran OB!
                  Ser lige VB - Silkeborg. Vejle er absolut ikke gode, men det ligner en bedre sammenhængs kraft på deres hold , end på vores.
                  Klynge i øvrigt tilbage, og lavede lige et lækkert mål, og en klog assist . Ham så jeg gerne i OB, men mon ikke vi selv har forpasset den chance, ved at kassere ham.
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

Comment

Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg

…hmmm jeg frygter vores sportsdirektør ikke har kompetencerne til at skabe de ændringer der skal til….og vores træner har jeg desværre mistet troen på forlængst
                    Ja, trænerstaben tror jeg efterhånden de fleste har mistet troen til. Det der gør mig nervøs er, at der er så mange spørgsmålstegn lige nu. Midtbanen er ét stort rod. Det er groft sagt kun Ejdum som ligner en vi kan bygge videre på i Superligaen, med mindre Owusu er midtbanespiller nu. Vi ser ud til at miste én af vores bedste spillere i Mickelson. Vores midterforsvar er også svært at blive klog på. I første omgang kan ingen af dem holde sig skadesfri. Udover det har vi jo bare investeret pengene dumt dernede 1mio euro for Gomez ser jo dummere og dummere ud for hver dag, Bürgy har mildest talt ikke imponeret, og Paulsen er meget svingende og skadesplaget. Man er nød til at ofre nogen dernede, for der skal altså noget bedre ind.
                    Der bliver nok at se til, men min største frygt er at Troels Bech venter 10-12 kampe inde i den nye sæson, med at skifte på trænerposten.

Comment

Selvom anden halvleg var ikke så himmelråbende pivringe som første så var det bare ikke god nok. Niveauet var bare for lavt. Selv på en "dårlig dag" forventer et højere niveau i Nordicbet end det vi kom med i dag. Det er bare ikke stabil nok. Hvordan vil vi bestå i Superligaen?
                      Selvom truppen er udfordret på midtbanen så er det ikke nok SK henter ud af holdet og skal tilslutte mig koret som kræver et skifte på træningsbanen. SK er virkelig en sympatisk fyr og gør hvad han kan men det kræver mere at bestå i næste sæson.
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

Comment

Nu skal vi bare vise noget overvinderkultur den kommende weekend. Forvent lukkede træninger og en sang ala tempo tempo tempo.

Comment

Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

Det er et godt spørgsmål. Måske en nedrykning mere om et års tid.
                          Men måske passer han bare perfekt ind i det som OB-ledelsen gerne vil have: “Meget snak, mindre handling”. Tænker heller ikke han stiller ret store krav til sin ledelse og det er der nogle ledere der rigtig godt kan lide.
                          Håber selvsagt det bliver før en ny nedrykning. Men tror du har ret, han er nok også billig i løn.
                          Last edited by Mwape; i går, 14:35.

Comment

Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg

Håber selvsagt det bliver før en ny nedrykning. Men tror du har ret, han er nok også billig i lån.
                            Nu skal de jo lige rykke op… intet er givet med den indsats.
                            Horsens vinder ihvertfald idag. Og heldig sejr mod Kolding.
                            ved godt jeg er sortseer måske, men kan stadig ikke forstå dem der siger oprykning er sikker. Tror ikke på den…

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                              Nu skal vi bare vise noget overvinderkultur den kommende weekend. Forvent lukkede træninger og en sang ala tempo tempo tempo.
                              ... og husk nu på, at oprykning kun er sekundært !

Comment

Oprindeligt indsendt af tjdebat Se indlæg

Nu skal de jo lige rykke op… intet er givet med den indsats.
                                Horsens vinder ihvertfald idag. Og heldig sejr mod Kolding.
                                ved godt jeg er sortseer måske, men kan stadig ikke forstå dem der siger oprykning er sikker. Tror ikke på den…
                                Jeg sagde ikke nedrykker fra nogen bestemt liga. Man kan jo også rykke ned næste sæson selvom man spiller i 1. division ;-)

Comment

Working...
                                X