Glad for at den unge Jensen fik scoret. Og sikkert spil af den ældre hr Hansen. Ser ud til at ryggen har det fint.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt Esbjerg-OB
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Adimus Se indlægPlum eller en eller anden, do the math for me: hvilken kamp er vi potentielt sikre på oprykning, såfremt vi fortsætter den gode stime? Jeg er NØDT til at få børneflokken afsat så jeg kan være med!
Hvis Horsens vinder sine kampe så skal vi vel 2 runder længere hen, hvor vi så skal vinde alle vores 4...
Så alt fra to runder til...
Alt efter hvordan det flasker sig
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg
Præcist, det er det ringeste Esbjerg hold jeg har set og dårligste modstand i denne sæson. Men vi pressede dem rigtig godt, så de lavede mange fejl.
Syntes vi ser vi kan spille med et andet tempo, og lægge et helt andet pres...men der mangler godt nok meget i spillet stadig. Vi sjusker også i forsvaret og inviterer til et pres vi ikke kan spille os ud af.
- Likes 4
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
vinder vi de næste to og Horsens taber de næste to, så er den vidst hjemme...
Hvis Horsens vinder sine kampe så skal vi vel 2 runder længere hen, hvor vi så skal vinde alle vores 4...
Så alt fra to runder til...
Alt efter hvordan det flasker sig
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægEr der stadig nogen der er i tvivl om vi rykker op?
men jeg vil nu stadig gerne se os levere stabilt godt over flere kampe i træk.
Men leverer de sådan her vær gang - så er der ingen tvivl (det har de bare ikke gjort hidtil)
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
det bliver heldigvis sværere og sværere at have nej hatten på
men jeg vil nu stadig gerne se os levere stabilt godt over flere kampe i træk.
Men leverer de sådan her vær gang - så er der ingen tvivl (det har de bare ikke gjort hidtil)
De henter ikke 13p på os ud af 21 mulige. Den er hjemme. Lad os allerede nu begynde at give de unge lidt mere tid.
McCoy ligner en fremtidens mand. Giv Markus chancen over DD. Og Julius skal have spilletid i alle de sidste kampe
- Likes 2
Comment
-
Dejlig Kamp, presset sad godt og det var specielt i begyndelsen af kampen hvor Esbjerg blev ekstremt stresset. Men den der tre til et konterchance, som blev på utrolig vis forspildt på det skammeligste...den går bare ikke, der skal være mal. Mange gode præstationer, den gamle viking gik forrest og Martin Hansen satter spillet hurtigere op end Myhra til sidst. Der er ikke den store forskel mellem målmændende. Og så var det vigtigt at Grot og Luca scorede begge to, godt for selvtillilden. Nu skal holdet bare ikke tænke at de kan gå på vandet, fuld indsats og koncentration til alle de sidste kampe, vi fortsætter mod Kolding og forventer overbevisende spil og en sejr på torsdag.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Vi møder nok ikke så naivt hold igen lige foreløbig… Geezz de gjorde det nemt for os.
De henter ikke 13p på os ud af 21 mulige. Den er hjemme. Lad os allerede nu begynde at give de unge lidt mere tid.
McCoy ligner en fremtidens mand. Giv Markus chancen over DD. Og Julius skal have spilletid i alle de sidste kampe
Og så ser jeg stadig hellere at de kommer ind og får minutter på et fungerende hold - frem for man skifter det hele som så ender med at sejle. McCoy får ca 30 min pr kamp - syntes jeg godt man kan fortsætte med så Mickelson stadig bliver brugt. Når vi er sikret matematisk kunne man overveje at vende rundt på det billede - starte McCoy og så bringe Mickelson ind til sidst. Jensen for Don D - har jeg heller ikke noget problem med
Det centrale forsvare vil jeg ikke pille ved medmindre det er nødvendigt. Ikke endnu
Og nej vi får næppe så meget plads igen. Lad os se hvordan det ser ud mod Kolding
- Likes 4
Comment
-
Oprindeligt indsendt af MikaelS Se indlægTrybull ser træt ud, men hold op han kæmper.
Han er med i meget af det opbyggende til vores mål, både i form at erobringer og pasninger og han redder os flere gange
Han har et par uheldige aktioner også, men hvem har ikke det for OB for tiden.
Jeg synes det her er sæsonens bedste kamp, vi spillede nærmest godt i alle minutter pånær de få hvor vi fik vejret og EfB fik lov at byde ind - Sikke en aften!
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jesper G Se indlæg
Helt klart man of the match for mig.
Han er med i meget af det opbyggende til vores mål, både i form at erobringer og pasninger og han redder os flere gange
Jeg synes det her er sæsonens bedste kamp, vi spillede nærmest godt i alle minutter pånær de få hvor vi fik vejret og EfB fik lov at byde ind - Sikke en aften!
Og du har ret at næsten alle kommer med uheldige aktioner indimellem. Problemet er positionen han spiller. Et boldtab lige foran et forsvar som er ved at rykke op er det farligste boldtab overhovedet. Og sådan en havde Tom i næsten hver kamp sidst. Der må han gerne steppe op og vælge oftere det sikre kort og aflevere hurtigere. Men en virkelig stærk kamp og indsatsen er ja altid fantastisk."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Der var store fejl, mål efter en dødbold og en god portion held med til at gøre denne sejr så stor som den bliver. Men i dag viser vi for første gang I foråret, at vi kan skabe et tempo i kampene, som et ordinært 1. Divisionshold bare ikke kan være med på. Forhåbentlig inspirerer sådan en målfest til at fortsætte, så vi forhåbentlig kan opleve noget lignende på egen bane. Det synes jeg efterhånden de skylder os.
- Likes 6
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jesper G Se indlæg
Helt klart man of the match for mig.
Jeg synes det her er sæsonens bedste kamp, vi spillede nærmest godt i alle minutter pånær de få hvor vi fik vejret og EfB fik lov at byde ind - Sikke en aften!817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
Comment