Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt Esbjerg-OB

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    McCoy skal ind for Mickelson, som vi plejer
    Jeg vil håbe Michelson har sagt han ikke vil forlænge. Ellers er det bare dumt.

Comment

foran 5 - 0 så er det nu man skal give Hansborg eller Jensen de sidste 20 min....

Comment

Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg

Synes ellers jeg læste herinde før kampen , at Esbjerg var vildt gode, følelser i fodbold er som aktiekurserne under Trump
        Og dét synes jeg faktisk er noget af dét, der er charmen ved fodbold. ;-)

MvH ChrisOB
        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Jeg vil håbe Michelson har sagt han ikke vil forlænge. Ellers er det bare dumt.
          ja - eller vil OB forlænge? Jeg regner ikke med Owusu skal fortsætte inde centralt, så på den måde giver det ikke megen mening at lægge alle de kroner på backen

Comment

Don D vil ogspå være med - direkte mod mål - skulle have afleveret, løber ud i ingenting

Comment

Deedson for selvisk - en gang mere.
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                Don D vil ogspå være med - direkte mod mål - skulle have afleveret, løber ud i ingenting
                To gange nu. Ikke godt nok.

Comment

Gult Bjørn.
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

Comment

Jensen ind for Don D

Comment

Markus Jensen ind for DonD
                      - Norbert Elgert -

Comment

og så tydeligt et skub giver ikke gult? okay...

Comment

tæt på reducering - Tom T redder

Comment

Trybull med stærk redning
                            - Norbert Elgert -

Comment

Trybull ser træt ud, men hold op han kæmper.

Comment

hansborg og Askou ind for Grot og BP

Comment

Working...
                                X