Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt Esbjerg-OB

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Mega tyndt. Men man har jo kun de penge man har. Og der skal prioriteres. Derfor er det måske ikke dumt at have udlært Owusu på midten i år så man ikke behøver at binde så mange lønkroner op. Når riget fattes penge er det rart med nogle polyvante spillere.
    Og Grubbe ja. Genial trupspiller og fantastisk for DNA`et og omklædningsrummet. Men bliver han nogensinde god nok? Jeg tvivler desværre

Bonde kan jo i teorien også være tilbage i september. Så er der gået over 9 måneder. Vi må se
    de bliver ved med at tale om top 6 budget - så der må være noget at gøre med. Og inde centralt - i maskinrummet, det var nok ikke der jeg ville spare.

Fint Owusu kan afløse - man kan altid blive ramt af flere skader og eller karantæner på samme tid - men han bør ikke være i nærheden af at være den første man tyr til når der skal skiftes inde centralt.

Grubbe tror jeg heller aldrig bliver mere end en alsidig backup i OB. Skal og vil han mere så skal han til en anden klub så han kan få fast spilletid. Hvad med Yaya - hvad har han af kontrakt - ham er de jo også begyndt at bruge

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

de bliver ved med at tale om top 6 budget - så der må være noget at gøre med. Og inde centralt - i maskinrummet, det var nok ikke der jeg ville spare.

Fint Owusu kan afløse - man kan altid blive ramt af flere skader og eller karantæner på samme tid - men han bør ikke være i nærheden af at være den første man tyr til når der skal skiftes inde centralt.

Grubbe tror jeg heller aldrig bliver mere end en alsidig backup i OB. Skal og vil han mere så skal han til en anden klub så han kan få fast spilletid. Hvad med Yaya - hvad har han af kontrakt - ham er de jo også begyndt at bruge
      Mon ikke det hedder 45-50 mill næste sæson. Så nok Top 6-7 stykker.

Der er masser af kvantitet. Men jeg kan simpelthen ikke se at hverken Grubbe eller Yaya er gode nok. Men er vel fine at have i truppen. Nogen skal jo sætte på tribunen

Bliver et spændende puslespil. Men garanteret ikke et hvor man som fan syntes at der er brikker nok

Comment

Mon ikke det hedder 45-50 mill næste sæson. Så nok Top 6-7 stykker.

Der er masser af kvantitet. Men jeg kan simpelthen ikke se at hverken Grubbe eller Yaya er gode nok. Men er vel fine at have i truppen. Nogen skal jo sætte på tribunen

Bliver et spændende puslespil. Men garanteret ikke et hvor man som fan syntes at der er brikker nok
        nej men det er også derfor jeg tænker der skal nogle af de unge ud - evt på leje.

Numerisk har vi vel sådan set rigeligt med folk til midtbanen, den er bare skævt sammensat. Enten spillere +30 eller en hel del lige omkring de 20. Trybull, Ejdum, (Bonde) er vel et sted hvor man ser dem som startere. Så er der Sandberg, Martin (hvis de fortsat ser ham som 8'er), Grubbe, Yaya og mon ikke man bringer Lassen op? Det er ikke et godt miks.

Grubbe og Yaya videre. Sandberg ud på lån og så to signing - gerne sådan omkring 24-27 år, noget erfaring men stadig nogle man kan bygge op om.

Comment

nej men det er også derfor jeg tænker der skal nogle af de unge ud - evt på leje.

Numerisk har vi vel sådan set rigeligt med folk til midtbanen, den er bare skævt sammensat. Enten spillere +30 eller en hel del lige omkring de 20. Trybull, Ejdum, (Bonde) er vel et sted hvor man ser dem som startere. Så er der Sandberg, Martin (hvis de fortsat ser ham som 8'er), Grubbe, Yaya og mon ikke man bringer Lassen op? Det er ikke et godt miks.

Grubbe og Yaya videre. Sandberg ud på lån og så to signing - gerne sådan omkring 24-27 år, noget erfaring men stadig nogle man kan bygge op om.
          Nok ikke helt dumt. En klasse 6`er og en klasse 8`er ville være at foretrække. Trybull er udemærket. Men i superligaen tror jeg han bliver ordinær. Så han skal have en konkurrent

Vi må ser hvad der sker med Lassen. Hans udvikling syntes hæmmet af alt for mange skader. Så det er spændende om man giver ham en kontrakt nu her eller trækker den lidt. Han har kontrakt til sommer 2026 og kan sagtens spille U19 et år mere hvis det er

Comment

Nok ikke helt dumt. En klasse 6`er og en klasse 8`er ville være at foretrække. Trybull er udemærket. Men i superligaen tror jeg han bliver ordinær. Så han skal have en konkurrent

Vi må ser hvad der sker med Lassen. Hans udvikling syntes hæmmet af alt for mange skader. Så det er spændende om man giver ham en kontrakt nu her eller trækker den lidt. Han har kontrakt til sommer 2026 og kan sagtens spille U19 et år mere hvis det er
            enig mht Trybull - han giver mig lidt BP vipes. Rigtig god og vigtig for holdet nu - men kan det overføres til superligaen?

Ærgerligt med Lassen - men så er det måske bedre at lade ham fortsætte sin udvikling på u19.

Comment

enig mht Trybull - han giver mig lidt BP vipes. Rigtig god og vigtig for holdet nu - men kan det overføres til superligaen?

Ærgerligt med Lassen - men så er det måske bedre at lade ham fortsætte sin udvikling på u19.
              Ja… Men ironisk nok er de 2 af vores bedste lige pt. Men jeg vil til hver en tid spille Bjørn over Gomez.
              Så for omklædningsrummet, DNA`et og det lederskab at han bringer bør man nok give ham en 1 årig kontrakt. Så må han acceptere en løn nedgang

Så spørgsmålet er om man tør at gå ind i superligaen med Bürgy,Bjørn,Gomez og Julius

Comment

Mega tyndt. Men man har jo kun de penge man har. Og der skal prioriteres. Derfor er det måske ikke dumt at have udlært Owusu på midten i år så man ikke behøver at binde så mange lønkroner op. Når riget fattes penge er det rart med nogle polyvante spillere.
                Og Grubbe ja. Genial trupspiller og fantastisk for DNA`et og omklædningsrummet. Men bliver han nogensinde god nok? Jeg tvivler desværre

Bonde kan jo i teorien også være tilbage i september. Så er der gået over 9 måneder. Vi må se
                Der er lige en mellemregning med Owusu. Ved der var et bud på ham i vinterpausen. Måske prøver de igen til sommer.
                Og OB skal vel sælge for at få lidt penge i kassen igen.

Forestil jer sommersalg af :

Luca Kjerrumgaard
                Don Deedson
                Leroy Owusu

Comment

jeg forventer da at Owusu skal tilbage på backen og så er McCoy backup. Owusu er en god back, der har gjort det ok på midten - men hvorfor fortsætte det eksperiment. Vi har brug for nogle stærke tilføjelser inde centralt.

Fortsætter man så har man en nyligt omskolet back inde centralt og en ung uprøvet back som starter...det skriger ikke ligefrem af vi "angriber" superligaen.
                  Det har vi men det havde vi også i vinters og der kom de (heller) ikke ..

Jeg indrømmer gerne at jeg er sortseer men brændt barn .. jeg tror ikke på noget før det er sket .. talk is cheap .. walk the talk ..
                  "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Der er lige en mellemregning med Owusu. Ved der var et bud på ham i vinterpausen. Måske prøver de igen til sommer.

Luca Kjerrumgaard
                    Don Deedson
                    Leroy Owusu
                    Ufff. Ellers tak. DD må gerne sælges. Ham vil jeg ikke savne. Men de 2 andre bør ikke sælges hvis man bare har lidt ambitioner.
                    Ja OB skal sælge. Men en del af de millioner kom i kassen i vinters jo

Slotsager 7,5 mill
                    Manneh 1,5 mill
                    Fenger 2 mill
                    Boe 5 mill

Hvis man kunne sælge DD ville man have solgt for 20 mill+ i 2025. Det er ihverfald langt over budgetteret

Så vis nu lidt nosser OB og behold alle profiler til sommer næsten uanset hvad der sker. Ellers ryger vi bare direkte ned igen

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                      Det har vi men det havde vi også i vinters og der kom de (heller) ikke ..

Jeg indrømmer gerne at jeg er sortseer men brændt barn .. jeg tror ikke på noget før det er sket .. talk is cheap .. walk the talk ..
                      jeg ved heller ikke om jeg tror det. Men mener det er en nødvendighed. Syntes at kunne huske det var lidt det samme sidst TB var i OB - man var meget konservativ i vinduerne. Talenter der blev rykket op blev talt med som tilgange...og det kan være de bliver på sigt men at forvente at 18-19 årige går direkte ind på holdet...det kan man ikke.

Og det er jo trods alt ikke sådan at de ikke har hentet nogle fine spillere ind. Men det er mange der skal findes på en gang - og helst tidligt i vinduet hvis ikke sæsonen skal være slut før den begyndte.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Luca Kjerrumgaard
                        Don Deedson
                        Leroy Owusu
                        var det ikke også Owusu selv der ønskede at blive i OB? Syntes jeg der var noget om. Når det først hedder superliga igen så tvivler jeg på der er nogle danske klubber der vil kunne trække ham væk. Topklubberne kigger næppe på ham, og fra midten og nedefter tænker jeg fint vi kan være med økonomisk.

Comment

Ufff. Ellers tak. DD må gerne sælges. Ham vil jeg ikke savne. Men de 2 andre bør ikke sælges hvis man bare har lidt ambitioner.
                          Ja OB skal sælge. Men en del af de millioner kom i kassen i vinters jo

Slotsager 7,5 mill
                          Manneh 1,5 mill
                          Fenger 2 mill
                          Boe 5 mill

Hvis man kunne sælge DD ville man have solgt for 20 mill+ i 2025. Det er ihverfald langt over budgetteret

Så vis nu lidt nosser OB og behold alle profiler til sommer næsten uanset hvad der sker. Ellers ryger vi bare direkte ned igen
                          kommer jo an på hvor stort budet på Luca er. OB kan få svært ved at sige nej - og Luca selv vil nok også gerne afsted på et tidspunkt.

Hans formnedgang in mente så kunne jeg da godt forestille mig at potentielle klubber lige trækker den lidt. Men der er selvf. 7 runder endnu af denne sæson og...7-8 runder af næste sæson inden vinduet lukker.

Med tilgangen af Grot er jeg ikke nær så nervøs for et Luca skifte - men man skal jo stadig ud og finde en afløser. Det skal man også for Don D hvis han skydes afsted

Comment

Ja… Men ironisk nok er de 2 af vores bedste lige pt. Men jeg vil til hver en tid spille Bjørn over Gomez.
                            Så for omklædningsrummet, DNA`et og det lederskab at han bringer bør man nok give ham en 1 årig kontrakt. Så må han acceptere en løn nedgang

Så spørgsmålet er om man tør at gå ind i superligaen med Bürgy,Bjørn,Gomez og Julius
                            enig. Jeg forstår hvorfor man gerne vil have gomez til at lykkedes. BP og Bürgy mangler noget fart og det bliver i højere grad synligt når det hedder superliga igen.

Jeg kan sådan set godt li' de 4 stoppere - jeg er i tvivl om det er en god sammensætning. Syntes lidt der mangler en klar "styrmand", et klart førstevalg - også når det hedder superliga.

Pt er den mand Bjørn - og han gør det rigtigt godt, men der er ikke forlænget med ham endnu, farten kan være et problem og kan bentøjet holde?

Comment

kommer jo an på hvor stort budet på Luca er. OB kan få svært ved at sige nej - og Luca selv vil nok også gerne afsted på et tidspunkt.

Hans formnedgang in mente så kunne jeg da godt forestille mig at potentielle klubber lige trækker den lidt. Men der er selvf. 7 runder endnu af denne sæson og...7-8 runder af næste sæson inden vinduet lukker.

Med tilgangen af Grot er jeg ikke nær så nervøs for et Luca skifte - men man skal jo stadig ud og finde en afløser. Det skal man også for Don D hvis han skydes afsted
                              I de mørkeste kroge af Ådalen er der jo forlydender om at han skal afsted til sommer. Jeg syntes han skal blive og sælges sommeren 2026 næsten uanset hvad der sker
                              Vi har brug for både ham og Grot for at overleve. Det er jo perfekt at de kan spille sammen og at Grot kan flyttes på 9`eren hvis Luca er ude

Comment

I de mørkeste kroge af Ådalen er der jo forlydender om at han skal afsted til sommer. Jeg syntes han skal blive og sælges sommeren 2026 næsten uanset hvad der sker
                                Vi har brug for både ham og Grot for at overleve. Det er jo perfekt at de kan spille sammen og at Grot kan flyttes på 9`eren hvis Luca er ude
                                altså jeg så også gerne vi holdt ham et år mere. Og mener bestemt ikke han skal sælges for enhver pris.

Men er budet stort nok så bliver han naturligvis solgt. Og så må Troels og Nagel finde en ny angriber - tænker de har en liste liggende med potentielle kandidater, da et salg næppe kommer helt ud af det blå.

Og så skal holdet også kunne klare at man sælger en profil - ellers står det jo virkeligt skidt til.

Comment

Working...
                                X