Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt Esbjerg-OB
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
helt enig.
Men budet kan blive for stort, Lucas eget ønske om at tage næste skridt osv osv. Og med et salg bliver der alt andet lige flere penge der kan puttes i truppen.
Tankeeksperiment; Man beholder Luca og fortsætter med Krogh som træner. Eller får ny træner og Luca sælges? Luca er god - men jeg tror det er vigtigere med en upgrade på trænerposten
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Profiler kommer og profiler går.
Men specielt næste år er det sgu ekstra vigtigt at vi ikke rykker ned igen. Så ender vi som et elevator hold med top 6 budget alle griner af.
Derfor sælger man ikke sin vigtigste spiller med 2 år tilbage af kontrakten
Men budet kan blive for stort, Lucas eget ønske om at tage næste skridt osv osv. Og med et salg bliver der alt andet lige flere penge der kan puttes i truppen.
Tankeeksperiment; Man beholder Luca og fortsætter med Krogh som træner. Eller får ny træner og Luca sælges? Luca er god - men jeg tror det er vigtigere med en upgrade på trænerposten
Leave a comment:
-
altså jeg så også gerne vi holdt ham et år mere. Og mener bestemt ikke han skal sælges for enhver pris.
Men er budet stort nok så bliver han naturligvis solgt. Og så må Troels og Nagel finde en ny angriber - tænker de har en liste liggende med potentielle kandidater, da et salg næppe kommer helt ud af det blå.
Og så skal holdet også kunne klare at man sælger en profil - ellers står det jo virkeligt skidt til.
Men specielt næste år er det sgu ekstra vigtigt at vi ikke rykker ned igen. Så ender vi som et elevator hold med top 6 budget alle griner af.
Derfor sælger man ikke sin vigtigste spiller med 2 år tilbage af kontrakten
Leave a comment:
-
I de mørkeste kroge af Ådalen er der jo forlydender om at han skal afsted til sommer. Jeg syntes han skal blive og sælges sommeren 2026 næsten uanset hvad der sker
Vi har brug for både ham og Grot for at overleve. Det er jo perfekt at de kan spille sammen og at Grot kan flyttes på 9`eren hvis Luca er ude
Men er budet stort nok så bliver han naturligvis solgt. Og så må Troels og Nagel finde en ny angriber - tænker de har en liste liggende med potentielle kandidater, da et salg næppe kommer helt ud af det blå.
Og så skal holdet også kunne klare at man sælger en profil - ellers står det jo virkeligt skidt til.
Leave a comment:
-
kommer jo an på hvor stort budet på Luca er. OB kan få svært ved at sige nej - og Luca selv vil nok også gerne afsted på et tidspunkt.
Hans formnedgang in mente så kunne jeg da godt forestille mig at potentielle klubber lige trækker den lidt. Men der er selvf. 7 runder endnu af denne sæson og...7-8 runder af næste sæson inden vinduet lukker.
Med tilgangen af Grot er jeg ikke nær så nervøs for et Luca skifte - men man skal jo stadig ud og finde en afløser. Det skal man også for Don D hvis han skydes afsted
Vi har brug for både ham og Grot for at overleve. Det er jo perfekt at de kan spille sammen og at Grot kan flyttes på 9`eren hvis Luca er ude
Leave a comment:
-
Ja… Men ironisk nok er de 2 af vores bedste lige pt. Men jeg vil til hver en tid spille Bjørn over Gomez.
Så for omklædningsrummet, DNA`et og det lederskab at han bringer bør man nok give ham en 1 årig kontrakt. Så må han acceptere en løn nedgang
Så spørgsmålet er om man tør at gå ind i superligaen med Bürgy,Bjørn,Gomez og Julius
Jeg kan sådan set godt li' de 4 stoppere - jeg er i tvivl om det er en god sammensætning. Syntes lidt der mangler en klar "styrmand", et klart førstevalg - også når det hedder superliga.
Pt er den mand Bjørn - og han gør det rigtigt godt, men der er ikke forlænget med ham endnu, farten kan være et problem og kan bentøjet holde?
Leave a comment:
-
Ufff. Ellers tak. DD må gerne sælges. Ham vil jeg ikke savne. Men de 2 andre bør ikke sælges hvis man bare har lidt ambitioner.
Ja OB skal sælge. Men en del af de millioner kom i kassen i vinters jo
Slotsager 7,5 mill
Manneh 1,5 mill
Fenger 2 mill
Boe 5 mill
Hvis man kunne sælge DD ville man have solgt for 20 mill+ i 2025. Det er ihverfald langt over budgetteret
Så vis nu lidt nosser OB og behold alle profiler til sommer næsten uanset hvad der sker. Ellers ryger vi bare direkte ned igen
Hans formnedgang in mente så kunne jeg da godt forestille mig at potentielle klubber lige trækker den lidt. Men der er selvf. 7 runder endnu af denne sæson og...7-8 runder af næste sæson inden vinduet lukker.
Med tilgangen af Grot er jeg ikke nær så nervøs for et Luca skifte - men man skal jo stadig ud og finde en afløser. Det skal man også for Don D hvis han skydes afsted
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
Der er lige en mellemregning med Owusu. Ved der var et bud på ham i vinterpausen. Måske prøver de igen til sommer.
Og OB skal vel sælge for at få lidt penge i kassen igen.
Forestil jer sommersalg af :
Luca Kjerrumgaard
Don Deedson
Leroy Owusu
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlægDet har vi men det havde vi også i vinters og der kom de (heller) ikke ..
Jeg indrømmer gerne at jeg er sortseer men brændt barn .. jeg tror ikke på noget før det er sket .. talk is cheap .. walk the talk ..
Og det er jo trods alt ikke sådan at de ikke har hentet nogle fine spillere ind. Men det er mange der skal findes på en gang - og helst tidligt i vinduet hvis ikke sæsonen skal være slut før den begyndte.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
Der er lige en mellemregning med Owusu. Ved der var et bud på ham i vinterpausen. Måske prøver de igen til sommer.
Luca Kjerrumgaard
Don Deedson
Leroy Owusu
Ja OB skal sælge. Men en del af de millioner kom i kassen i vinters jo
Slotsager 7,5 mill
Manneh 1,5 mill
Fenger 2 mill
Boe 5 mill
Hvis man kunne sælge DD ville man have solgt for 20 mill+ i 2025. Det er ihverfald langt over budgetteret
Så vis nu lidt nosser OB og behold alle profiler til sommer næsten uanset hvad der sker. Ellers ryger vi bare direkte ned igen
Leave a comment:
-
jeg forventer da at Owusu skal tilbage på backen og så er McCoy backup. Owusu er en god back, der har gjort det ok på midten - men hvorfor fortsætte det eksperiment. Vi har brug for nogle stærke tilføjelser inde centralt.
Fortsætter man så har man en nyligt omskolet back inde centralt og en ung uprøvet back som starter...det skriger ikke ligefrem af vi "angriber" superligaen.
Jeg indrømmer gerne at jeg er sortseer men brændt barn .. jeg tror ikke på noget før det er sket .. talk is cheap .. walk the talk ..
- Likes 1
Leave a comment:
-
Mega tyndt. Men man har jo kun de penge man har. Og der skal prioriteres. Derfor er det måske ikke dumt at have udlært Owusu på midten i år så man ikke behøver at binde så mange lønkroner op. Når riget fattes penge er det rart med nogle polyvante spillere.
Og Grubbe ja. Genial trupspiller og fantastisk for DNA`et og omklædningsrummet. Men bliver han nogensinde god nok? Jeg tvivler desværre
Bonde kan jo i teorien også være tilbage i september. Så er der gået over 9 måneder. Vi må se
Luca Kjerrumgaard
Don Deedson
Leroy Owusu
Leave a comment:
-
enig mht Trybull - han giver mig lidt BP vipes. Rigtig god og vigtig for holdet nu - men kan det overføres til superligaen?
Ærgerligt med Lassen - men så er det måske bedre at lade ham fortsætte sin udvikling på u19.
Så for omklædningsrummet, DNA`et og det lederskab at han bringer bør man nok give ham en 1 årig kontrakt. Så må han acceptere en løn nedgang
Så spørgsmålet er om man tør at gå ind i superligaen med Bürgy,Bjørn,Gomez og Julius
Leave a comment:
Leave a comment: