Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt Esbjerg-OB

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Adimus
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

vinder vi de næste to og Horsens taber de næste to, så er den vidst hjemme...

Hvis Horsens vinder sine kampe så skal vi vel 2 runder længere hen, hvor vi så skal vinde alle vores 4...

Så alt fra to runder til...

Alt efter hvordan det flasker sig
    Tak for hjælpen! Jeg må igang med at fedte for nogle bedsteforældre

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg

Præcist, det er det ringeste Esbjerg hold jeg har set og dårligste modstand i denne sæson. Men vi pressede dem rigtig godt, så de lavede mange fejl.
    enig - syntes vi viste flot presspil i starten - det førte til de to første mål. Sørensen med en del indlæg i dag - også godt at se

Syntes vi ser vi kan spille med et andet tempo, og lægge et helt andet pres...men der mangler godt nok meget i spillet stadig. Vi sjusker også i forsvaret og inviterer til et pres vi ikke kan spille os ud af.

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af Adimus Se indlæg
    Plum eller en eller anden, do the math for me: hvilken kamp er vi potentielt sikre på oprykning, såfremt vi fortsætter den gode stime? Jeg er NØDT til at få børneflokken afsat så jeg kan være med!
    vinder vi de næste to og Horsens taber de næste to, så er den vidst hjemme...

Hvis Horsens vinder sine kampe så skal vi vel 2 runder længere hen, hvor vi så skal vinde alle vores 4...

Så alt fra to runder til...

Alt efter hvordan det flasker sig

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Er der stadig nogen der er i tvivl om vi rykker op?

Leave a comment:

• Ruben
    replied
    Glad for at den unge Jensen fik scoret. Og sikkert spil af den ældre hr Hansen. Ser ud til at ryggen har det fint.

Leave a comment:

• andlox
    replied
    Absolut suveræn udebanesejr. Det er bare fedt. Og endda udbygget målforskel til Fredericia som kun har vundet 5:1 mod Horsens.

Leave a comment:

• Mwape
    replied
    kan godt li' at viaplay kommentatoren på baggrund af den her kamp kan konkludere at vi er bestemt gode nok til superliga...

Lækkert med en sikker sejr, mange mål men ville nok ikke konkludere alt for meget efter en enkelt kamp...
    Præcist, det er det ringeste Esbjerg hold jeg har set og dårligste modstand i denne sæson. Men vi pressede dem rigtig godt, så de lavede mange fejl.

Leave a comment:

• Adimus
    replied
    Plum eller en eller anden, do the math for me: hvilken kamp er vi potentielt sikre på oprykning, såfremt vi fortsætter den gode stime? Jeg er NØDT til at få børneflokken afsat så jeg kan være med!

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Slut. Lækker måde at starte weekenden på

- lad os nu se det her fremadrettet, så vinder vi klart klart 1 division. Kom så

Leave a comment:

• Ruben
    replied
    Endelig en flot kamp med vilje. Tak.. Og øget til Søren Krog.

Leave a comment:

• andlox
    replied

jo men både her og med Don D...det er lidt lettere at acceptere når det bliver en sikker sejr, frem for i en tæt kamp
    Ja, helt sikker. :-)

Leave a comment:

• andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
    Når man nu skal misse en OB-kamp, så ærgrer det mig lidt at det lige netop er den her jeg misser….
    Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlæg

Ditto...
    I misser OB-ksmpe???? Nåååå....

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    Nu var Markus Jensen for selvisk: en aflevering til højre ville vel have givet nr. 7
    jo men både her og med Don D...det er lidt lettere at acceptere når det bliver en sikker sejr, frem for i en tæt kamp

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    kan godt li' at viaplay kommentatoren på baggrund af den her kamp kan konkludere at vi er bestemt gode nok til superliga...

Lækkert med en sikker sejr, mange mål men ville nok ikke konkludere alt for meget efter en enkelt kamp...

Leave a comment:

• El Profesor
    replied
    Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
    Når man nu skal misse en OB-kamp, så ærgrer det mig lidt at det lige netop er den her jeg misser….
    Ditto...

Leave a comment:

Working...
X