Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt Esbjerg-OB

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• stonebear
    replied
    Pengene skal være store hvis Luca skal sælges, men får man bud på 30+ mill synes jeg ikke at et salg ville være en katastrofe, selvom meget naturligvis afhænger af timingen og erstatningen.
    Udviser Troels rettidig omhu og lander en stærk 9er tidligt til sommer så vil der være fin ro på angrebet og så vil man ihvertfald godt kunne tillade sig at takke ja til bud sent i vinduet hvis pengene ellers bliver store nok. Wahid Faghir​ kunne være et frækt bud på en spændende tilgang.

Leave a comment:

• andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

Men det var forholdet nok heller ikke.... Så sent som i midten af Maj var Slotsager helt åben for en forlængelse..

Hvorfor man i 1.5 år gerne ville forlænge med OB, men i 1.5 år har afvist OB, det er nok i sidste ende grundet penge. Eller måske har Slots ikke ment det så meget som han ellers gik og sagde.

OB forsøgte, men det lykkedes ikke. Let's move on.
    Er du sikker? Og hvor tager du fra at Slotsager var åben for en forlængelse? I offentligheden sagde Slots efter nedrykningen kun at han var villig at spille for OB i 1. Div. hvis klubben ville det. Han talte ikke om en forlængelse. Og der er ja en stor forskel. Flere af os tolkede det som beredskabet at skrive forlængelse fordi for os var det klar at klubben kunne ikke bade lade kontrakten løbe ud. Men for mig var det allerede der lidt mærkeligt og gav en del bekymring at "kontraktforlængelse" blev ikke nævnt dertid af Slotsager.

Leave a comment:

replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

men hvis det gik galt under BW - skulle man så ikke formode at det der kommer en ny sportsdirektør ind i Troels kunne være med til i nogen grad at nulstille situationen?

Jeg har intet problem med at skyde ihvertfald en del af skylden efter BW, men Troels har da som minimum fejllæst siutuation totalt...hvis forholdet var gået SÅ meget i stykker på det tidspunkt så burde man måske have indset det - og fået skippet Slotsager afsted tidligere. For alles skyld
    BW gav TS et RIGTIGT GODT tilbud baseret på en gentlemanaftale, men TB valgte at rive kontraktudspillet over... nu var der en ny sherif i byen !

Tag også hans pinagtige adfærd omkring en ny (klasse) venstre back han havde lavet en mundtlig aftale med, men annullerede kontrakten... da han åbenbart er meget tyndhudet
    Last edited by Online; 15-04-2025, 12:06.

Leave a comment:

replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Tror du også på storken og nisserne

Leave a comment:

• Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Nye tider med TB jo…
    Tror du også på storken og nisserne

Leave a comment:

• mhbp
    replied

Forstår simpelthen ikke man bevidst vil svække holdet for ussel mammon.
    Pengene bliver jo ikke investeret i holdet. Det viser de sidste 25 år glasklart.
    det tror jeg ikke der er nogen herinde der ønsker.

Derfor kan man godt forvente det sker. Ret begrænset hvad vi har at skulle sige i sådan en sag

Og det kan godt være jeg er naiv - men jeg forventer stadig at en del af pengene ved et salg bliver geninvesteret i truppen

Leave a comment:

• Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

God kommunikation løser nok tingene langt henad vejen, men det kan ikke redde et formdyk eller skader.
    Runder Luca de 20 scoringer, så tror jeg vi rammer bud i omegnen af 30-40 mio. Jeg kan selvfølgelig godt se at laver han samme nummer i suppen, så snakker vi måske dobbelt op på prisen og efterspørgslen bliver så enorm at Slotsager-gate slet ikke bliver et tema. Jeg frygter bare vi får en svær sæson, hvor Luca ligeledes vil slide med det, og så er jeg bare mere tryg ved at vi har skudt ham af på et fornuftigt tidspunkt og har de midler til forhåbentlig at agere i sommervinduet, så vi får en konkurrencedygtig trup. Agere vi ikke, så har vi da som minimum midlerne til i bedste OB-stil at reagere i vintervinduet, hvis vi hænger i dynget.
    Men mon ikke en given klub gerne vil se +5 mål i SL ret hurtigt før de smider et tocifret mio. beløb efter ham?

Han er altså 22 og dermed ikke et talent og slet ikke et som en udenlandsk klub kan tælle med som egen avl, hvilket er en del af de ekstreme priser på de meget unge spillere ..

Men laver han et par hurtige mål i august kan det gå stærkt ..

Leave a comment:

• Plum
    replied

Pengene bliver jo ikke investeret i holdet. Det viser de sidste 25 år glasklart.
    Nye tider med TB jo…

Leave a comment:

• Polle
    replied
    Det er nok ikke muligt, men man kunne drømme om, at forlænge et år med Luca.

Nu går han på en kontrakt der blev lavet inden han slog igennem. Det ville være fint givet ud, at give ham 100.000 mere om måneden, de næste par år, for at forlænge bare et år og så aftale et salg indenfor 12-24 måneder.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

I følge kontraktlængfeteåden har Grot og Luca begge kontrakt til sommer 27.
    I know. Tror bare jeg forklarede mig dårligt

Jeg mente at vi næste år kan komme i en situation med Grot hvor der skal sælges fordi han kun har 1 år tilbage

Den situation har vi ikke lige nu med Luca da han har 2 år tilbage

Leave a comment:

• fmprOB
    replied

My point!

Leave a comment:

• Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

God kommunikation løser nok tingene langt henad vejen, men det kan ikke redde et formdyk eller skader.
    Runder Luca de 20 scoringer, så tror jeg vi rammer bud i omegnen af 30-40 mio. Jeg kan selvfølgelig godt se at laver han samme nummer i suppen, så snakker vi måske dobbelt op på prisen og efterspørgslen bliver så enorm at Slotsager-gate slet ikke bliver et tema. Jeg frygter bare vi får en svær sæson, hvor Luca ligeledes vil slide med det, og så er jeg bare mere tryg ved at vi har skudt ham af på et fornuftigt tidspunkt og har de midler til forhåbentlig at agere i sommervinduet, så vi får en konkurrencedygtig trup. Agere vi ikke, så har vi da som minimum midlerne til i bedste OB-stil at reagere i vintervinduet, hvis vi hænger i dynget.

Leave a comment:

• hankatten
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Jeg tror koden er at have et godt forhold til agent og spilleren. Og overholde de aftaler man laver internt. Så skulle det være muligt at tage chancen på at sælge 1 år før kontrakt udløb med de fleste. Noget gik galt med Slotsager(læs BW). Tror simplethen ikke at vi kommer i lign situation med TB ved roret

Jeg håber virkelig at Luca bliver indtil sommeren 2026. For ham og Grot kan godt gøre det spændende at være OB fan igen hvis de begge 2 er i topform

Leave a comment:

• Kaspernon
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

men hvis det gik galt under BW - skulle man så ikke formode at det der kommer en ny sportsdirektør ind i Troels kunne være med til i nogen grad at nulstille situationen?

Jeg har intet problem med at skyde ihvertfald en del af skylden efter BW, men Troels har da som minimum fejllæst siutuation totalt...hvis forholdet var gået SÅ meget i stykker på det tidspunkt så burde man måske have indset det - og fået skippet Slotsager afsted tidligere. For alles skyld
    Men det var forholdet nok heller ikke.... Så sent som i midten af Maj var Slotsager helt åben for en forlængelse..

Hvorfor man i 1.5 år gerne ville forlænge med OB, men i 1.5 år har afvist OB, det er nok i sidste ende grundet penge. Eller måske har Slots ikke ment det så meget som han ellers gik og sagde.

OB forsøgte, men det lykkedes ikke. Let's move on.

Leave a comment:

• andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Læste det godt nok. 2 år er vel også forholdsvis hurtigt i fodbold. Men der er selvfølgelig også en risiko for at han brager igennem og sælges næste sommer.
    Det er en del af gamet. Men der har han jo så også kun 1 år tilbage. Luca har stadig 2 år tilbage
    I følge kontraktlængfeteåden har Grot og Luca begge kontrakt til sommer 27.
    Last edited by andlox; 15-04-2025, 07:30.

Leave a comment:

Working...
X