Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Hvem skal være OB's næste træner?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Vi skal skifte træner allerede nu. Vores trup er trods væsentlige udskiftninger og slatne erstatningen stadig stærkere end både Vestsjællands og Hobro og derfor er det jo direkte pinligt at blive spillet baglæns ud af banen af Vestsjælland. Der er ingen struktur og gameplanen fra Troels side bliver jo ignoreret af en flok modløse amatører. Vi skal have bygget en defensiv organisation op, og finde et gunstigt kontraspil frem. Vi har ikke struktur nok i truppen til at skabe kampe uden at efterlade katastrofale huller bagi som selv danmarksseriehold kan finde ud af at udnytte. Meget kan måske forklares med rystelse, efter medier og eksperters massive kritik går lige i hovederne efter deres tidlige føringsmål, men det ændre ikke tilstrækkeligt til at vi kan ramme så lavt niveau. Jeg har aldrig set noget lignende, og der har ellers været rigeligt med katastrofepræstationer de sidste par år. Fy for satan, hvor er det skrækkeligt!!!

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af Loneranger Se indlæg
      Vil Ove P reelt kunne fungere med en indkøbs ansvarlig sportchef over sig? Jeg synes da en af hans forcer er spillerkøb og trup sammensætning.
      Det er et rigtig godt spørgsmål om Ove P. overhovedet vil være interesseret i at være OB-træner, hvis han ikke selv har stor indflydelse på køb og salg af spillere. Ellers må JH overdrage noget af dette ansvar ;-) det virker også som om han har rigeligt at se til for tiden.

      En pudsig detalje omkring spekulationerne omkring Ove P og evt. Jess Thorup som afløse for Troels Bech er at netop Ove P i 2008 overtog Esbjerg efter Troels Bech som blev fyret efter en katastrofal sæsonstart af Esbjerg. Dengang lykkedes det Ove P at rette skuden op og Esbjerg overlevede i superligaen. Hans assistenttræner dengang var Jess Thorup som senere overtog ansvaret med stor succes.
      http://www.information.dk/telegram/172147

      Comment


        #48
        Oprindeligt indsendt af tvs Se indlæg
        Jeg holder på Michael Hemmingsen. Han har været i lære ved Bruce rioch, vandt pokalen og gjorde det rigtig godt i sønderjyske, og hvad der gik galt i Randers efter oprygning er jeg lidt ligeglad med
        Michael Hemmingsen kan jeg ikke støtte op om. Jeg syntes efterhånden at vi har hentet RIGELIGT af gamle trænere og spillere som har haft deres gang i OB tidligere.... NYT blod skal der til. En der ikke er præget af den gamle OB ånd som det så flot hedder sig.

        Comment


          #49
          Ove Pedersen

          Comment


            #50
            Der skal ikke ansættes flere "runde trunter" fra superligaen eller derunder. Man er simpelthen nødt til at kigge udenlands - til en person der ikke har den store kendskab til nuværende spillere eller generelt ligaen. Evt. en tysk træner der kræver hård træning og disciplin fremfor det blødsødenhed vi får fra TB. Om det er realistisk økonomisk ved jeg ikke en skid om, men der skal fandeme snart gøres noget drastisk hvis klubben skal bevares.

            Hold kæft hvor er jeg dog træt af at den jubelidiot har ødelagt mit kære OB - smut tilbage og analyser fodbold i TV Troels.

            Comment


              #51
              Oprindeligt indsendt af Hustler Se indlæg
              Der skal ikke ansættes flere "runde trunter" fra superligaen eller derunder. Man er simpelthen nødt til at kigge udenlands - til en person der ikke har den store kendskab til nuværende spillere eller generelt ligaen. Evt. en tysk træner der kræver hård træning og disciplin fremfor det blødsødenhed vi får fra TB. Om det er realistisk økonomisk ved jeg ikke en skid om, men der skal fandeme snart gøres noget drastisk hvis klubben skal bevares.

              Hold kæft hvor er jeg dog træt af at den jubelidiot har ødelagt mit kære OB - smut tilbage og analyser fodbold i TV Troels.

              Comment


                #52
                Troels' evner som træner er ikke længere relevante. Det er tydeligt, at spillerne har givet op og i princippet underskrevet fyreseddelen. Der er ingen vej tilbage.

                Det er så sindssygt afgørende, at ham der kommer i stedet for kan få spillerne til at tro på det fra dag 1 og udstikke et præcist taktisk koncept, der matcher materialet. Her tror jeg, at Michael H er for stort et sats - han mangler stadig at bevise noget som træner og har i øvrigt gået uden job i to år.

                På den korte bane ser jeg Ove P som det bedste bud.

                Comment


                  #53
                  Oprindeligt indsendt af marle Se indlæg
                  Troels' evner som træner er ikke længere relevante. Det er tydeligt, at spillerne har givet op og i princippet underskrevet fyreseddelen. Der er ingen vej tilbage.

                  Det er så sindssygt afgørende, at ham der kommer i stedet for kan få spillerne til at tro på det fra dag 1 og udstikke et præcist taktisk koncept, der matcher materialet. Her tror jeg, at Michael H er for stort et sats - han mangler stadig at bevise noget som træner og har i øvrigt gået uden job i to år.

                  På den korte bane ser jeg Ove P som det bedste bud.
                  Enig, Troels har mistet spillernes opbakning og anseeelse, igår var point of no return, jo hurtigere de fyrer Bech desto bedre.

                  Comment


                    #54
                    Fyr TB og giv Ove Pedersen en kontrakt for resten af sæsonen.
                    Så må vi tage den derfra

                    Comment


                      #55
                      jeg er helt enige i, at der skal en nye træner til nu og det SKAL være en udefra. Normalt ville jeg ikke anbefale, at vi kopier AGF, men synes faktisk de har gjort det rigtig med, at "starte" helt forfra med en træner som ikke har kendskab til klubben (Wieghorst) og en nye direktør som kender fodboldverden ret godt (Jacob Nielsen)

                      Personligt håber jeg på en træner al´a enten Colin Todd eller Bruce Rioch, som kan sammen sætten et hold og forstå at motiver holdet til, at yde en indstats hvergang enten om det er mod Hobro eller FCK.

                      Vil også være tilfreds hvis det bliver Ove P. han forstå da om nogen at få defensiven til at fungere, vi fans må bare gå på kompromi med det underholdene spil og i stedet støtte om, at få holdet til at virke som en enhed.

                      Har dog hørt rundt i fodboldkrogene, at Johnny Mølby bliver nævnt som evt. ny træner, håber dog ikke det passer, da jeg bestemt ikke ser ham som den rigtig løsning og han der kan få holdet tilbage på vinderkurs.

                      Comment


                        #56
                        Oprindeligt indsendt af Pistol Pet Se indlæg
                        jeg er helt enige i, at der skal en nye træner til nu og det SKAL være en udefra. Normalt ville jeg ikke anbefale, at vi kopier AGF, men synes faktisk de har gjort det rigtig med, at "starte" helt forfra med en træner som ikke har kendskab til klubben (Wieghorst) og en nye direktør som kender fodboldverden ret godt (Jacob Nielsen)

                        Personligt håber jeg på en træner al´a enten Colin Todd eller Bruce Rioch, som kan sammen sætten et hold og forstå at motiver holdet til, at yde en indstats hvergang enten om det er mod Hobro eller FCK.

                        Vil også være tilfreds hvis det bliver Ove P. han forstå da om nogen at få defensiven til at fungere, vi fans må bare gå på kompromi med det underholdene spil og i stedet støtte om, at få holdet til at virke som en enhed.

                        Har dog hørt rundt i fodboldkrogene, at Johnny Mølby bliver nævnt som evt. ny træner, håber dog ikke det passer, da jeg bestemt ikke ser ham som den rigtig løsning og han der kan få holdet tilbage på vinderkurs.
                        Så kan vi da leve op til vores nye ry som Horsens-light.......Christ altså, hvornår viser JH, at han kan mere end at hente Horsens spillere?

                        Comment


                          #57
                          Oprindeligt indsendt af Pistol Pet Se indlæg
                          jeg er helt enige i, at der skal en nye træner til nu og det SKAL være en udefra. Normalt ville jeg ikke anbefale, at vi kopier AGF, men synes faktisk de har gjort det rigtig med, at "starte" helt forfra med en træner som ikke har kendskab til klubben (Wieghorst) og en nye direktør som kender fodboldverden ret godt (Jacob Nielsen)

                          Personligt håber jeg på en træner al´a enten Colin Todd eller Bruce Rioch, som kan sammen sætten et hold og forstå at motiver holdet til, at yde en indstats hvergang enten om det er mod Hobro eller FCK.

                          Vil også være tilfreds hvis det bliver Ove P. han forstå da om nogen at få defensiven til at fungere, vi fans må bare gå på kompromi med det underholdene spil og i stedet støtte om, at få holdet til at virke som en enhed.

                          Har dog hørt rundt i fodboldkrogene, at Johnny Mølby bliver nævnt som evt. ny træner, håber dog ikke det passer, da jeg bestemt ikke ser ham som den rigtig løsning og han der kan få holdet tilbage på vinderkurs.
                          Johnny Mølby som ny træner er forhåbentlig en kæmpe joke, ik? Det ville da være en katastrofe! Hvis det sker, er der ingen tvivl om, at Jesper Hansen er en muldvarp plantet til at smadre OB indefra. Det ville være det værst tænkelige signal for ham at sende. Hvis han gør det efter at have hentet Kryger. Nej nej, jeg vil slet ikke tænke den tanke.
                          Lige pludselig er jeg meget mere positivt indstillet over for at beholde Bech. For alt i verden ikke Mølby!!!

                          Comment


                            #58
                            Oprindeligt indsendt af DeDaneDK Se indlæg
                            En tysker med kadaver disciplin.......En ala Christoph Daum
                            Fordi haard disciplin faar spillerne til at praestere?

                            Har du eventuelt tjekket lidt op paa hvad der har fungeret bedst de sidste mange aar, paa traenerfronten.

                            Jeg er faktisk helt overbevist om, at fodboldspillere ikke oensker at vende tilbage til traenertyper der behandler dem daarligt.
                            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                            Jeg er ikke fan.
                            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                            Comment


                              #59
                              Oprindeligt indsendt af Komsi Se indlæg
                              Det er ligegyldigt hvor du har det fra. Du bør holde dig for god til at viderebringe det på et offentligt forum. Manden har jo ingen mulighed for at forsvare sig.
                              100% enig!
                              Bo kan goere hvad det passer ham, saa laenge han kan passe sit job.
                              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                              Jeg er ikke fan.
                              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                              Comment


                                #60
                                Oprindeligt indsendt af Hustler Se indlæg
                                Der skal ikke ansættes flere "runde trunter" fra superligaen eller derunder. Man er simpelthen nødt til at kigge udenlands - til en person der ikke har den store kendskab til nuværende spillere eller generelt ligaen. Evt. en tysk træner der kræver hård træning og disciplin fremfor det blødsødenhed vi får fra TB. Om det er realistisk økonomisk ved jeg ikke en skid om, men der skal fandeme snart gøres noget drastisk hvis klubben skal bevares.

                                Hold kæft hvor er jeg dog træt af at den jubelidiot har ødelagt mit kære OB - smut tilbage og analyser fodbold i TV Troels.
                                Guardiola virker ret "rund".
                                Samme med Mourinho og Jurgen Klopp.
                                Jeg tror heldigvis at klubberne har fundet ud af, at det virker bedst at behandle andre som man selv vil behandles.
                                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                                Jeg er ikke fan.
                                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                                Comment

                                Working...
                                X