Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Hvem skal være OB's næste træner?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Det hedder motivation, gulerod i stedet for pisk. Bech er ingen af delene.

    Comment


      #62
      Nu vi lige er lidt ved emnet...
      Derfor er nogle chefer så ringe
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        #63
        Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
        Der er også Ove c som brandslukker til sommer, hvor vi så kan ansætte Jess thorup. Hvis nogle kan banke en solid defensiv op er det Ove c.
        Det er også der jeg ligger pt. Vi har behov for at holde nullet, og sætte nogle point på kontoen, og give fanden i pænt opspil, overvægt i boldbesidelse og finurlige taktiske justeringer. Ove er ledig, har et fantastisk netværk i de lavere divisioner (som jo nok er fødekæden for vores pengepung), og kan gøre en forskel fra dag 1...

        Vi bliver ikke mestre med Ove P... Men jeg har svært ved at se nogen trænere binde an med det langsigtede projekt at få os øverst på medaljepodiet fra vores nuværende position...

        Comment


          #64
          Oprindeligt indsendt af Pistol Pet Se indlæg
          jeg er helt enige i, at der skal en nye træner til nu og det SKAL være en udefra. Normalt ville jeg ikke anbefale, at vi kopier AGF, men synes faktisk de har gjort det rigtig med, at "starte" helt forfra med en træner som ikke har kendskab til klubben (Wieghorst) og en nye direktør som kender fodboldverden ret godt (Jacob Nielsen)

          Personligt håber jeg på en træner al´a enten Colin Todd eller Bruce Rioch, som kan sammen sætten et hold og forstå at motiver holdet til, at yde en indstats hvergang enten om det er mod Hobro eller FCK.

          Vil også være tilfreds hvis det bliver Ove P. han forstå da om nogen at få defensiven til at fungere, vi fans må bare gå på kompromi med det underholdene spil og i stedet støtte om, at få holdet til at virke som en enhed.

          Har dog hørt rundt i fodboldkrogene, at Johnny Mølby bliver nævnt som evt. ny træner, håber dog ikke det passer, da jeg bestemt ikke ser ham som den rigtig løsning og han der kan få holdet tilbage på vinderkurs.
          hvilket kompromis? spillet lige nu hænger slet ikke sammen - og det da ikke specielt underholdende....næ en solid hold indsats hvor der bliver kæmpet over hele linien - og hvor spillerne udviser en tro på at det kan vendes - selv efter de kommer bagud(eller at de tror på de kan vinde selv efter de er kommet foran) det vil jeg så langt foretrække. Og så gerne en Lars Olsensk defenssiv hvor vi kan holde nullet - alt andet lige den letteste vej til nogle point nu og her

          Comment


            #65
            Bo henriksen
            michael hansen
            lars olsen
            michael hemmingsen

            I prioriteret rækkefølge

            Comment


              #66
              Trond Sollied
              Henning Berg

              De har begge prøvet at vinde noget og vi har jo nogle gange held med nordmænd

              Men tvivler desværre på de gider til OB...

              Comment


                #67
                Rene Müelsten

                Comment


                  #68
                  Oprindeligt indsendt af Jogger Se indlæg
                  Rene Müelsten
                  Ja tak. Ham ser jeg meget gerne overtage tøjlerne.
                  Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                  Comment


                    #69
                    Jeg er godt nok overrasket over hvor mange der har Lars Olsen med i feltet over ny træner. Da han var træner havde vi et helt andet budget, og en helt anden trup med mere kvalitet end det vi har idag. Dermed ikke sagt, at det vi præsterer idag er godt nok. Men gå tilbage til Lars Olsen vil jeg på ingen måde kunne se noget fornuftigt i.

                    Comment


                      #70
                      Oprindeligt indsendt af odense1984 Se indlæg
                      Jeg er godt nok overrasket over hvor mange der har Lars Olsen med i feltet over ny træner. Da han var træner havde vi et helt andet budget, og en helt anden trup med mere kvalitet end det vi har idag. Dermed ikke sagt, at det vi præsterer idag er godt nok. Men gå tilbage til Lars Olsen vil jeg på ingen måde kunne se noget fornuftigt i.
                      Det er skræmmende hvor indskrænket folk nogle gange tænker. Et af den her klubs store problemer har netop været for meget indavl, rygklapperi og mangel på nye idéer og input. Så skal vi selvfølgelig ikke have folk som Lars Olsen og Michael Hemmingsen ind, som allerede har været træner under Thorborg, og med garanti har et forudindtaget syn på klubben og mange af spillerne. Vi har netop brug for en der kommer og rusker op i nogle ting, og kigger på den her trup og klub med friske øjne. Det burde være åbenlyst for ALLE.

                      Comment


                        #71
                        Hvis man sammenligner Ove P ned TB så kan man se at

                        Ove P har 11 sæsoner i 6 af dem har han vundet flere kampe end han har tabt og et snit på 1,35 .

                        TB har 15 sæsoner i 3 af dem vundet flere end tabt og et pointsnit på 1,30 .

                        OB som nedrykker giver iøvrigt 3.30
                        Last edited by Magge; 28-07-2014, 10:20.
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          #72
                          David Nielsen kunne også være et bud.

                          Comment

                          Working...
                          X