Vi skal have en tysker eller englænder.. Evt. Ove P. ind som brændslukker sæsonen ud.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Hvem skal være OB's næste træner?
Collapse
X
-
Hmmm tror ikke der sker noget på trænerposten før TB har spillet os ned i 2 div. OB's ledelse har kun reageret hurtigt 1 gang, det var da Lars Olsen blev fyret, ellers har man været langsommere end en sommerferieramt kommunal byggesagsbehandlings forvaltning....
For at få en bedre træner end TB, hverken; kan, skal eller behøver vi være kræsne, der findes ikke mange der ikke distancerer TB mange gange i OB sammenhæng...
Comment
-
Nej tak. Ikke flere indspiste fra egne rækker. Stemmer på Ove P. Så kan vi parkere bussen og få noget defensiv organisation banket ind på holdet. Det har vi fandeme manglet i lang tid. Fuck det at vi mangler en angriber. Vi har lukket 5 mål ind mod Hobro og Slagelse, vores to direkte konkurrenter om nedrykning.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af amphibia Se indlægJeg drømmer om Bo Henriksen. Han er i mine øjne det største trænertalent i Dansk fodbold. Ærgeligt han "lige" er skiftet til Horsens- Nicolai
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Nicolai Se indlægJeg kan ikke lige sige hvor jeg har det fra, men Bo H. har vidst lidt problemer hvad angår alkoholen. Han "forsvinder" nogle dage en gang imellem for at gå på en ordentlig tur.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Komsi Se indlægDet er ligegyldigt hvor du har det fra. Du bør holde dig for god til at viderebringe det på et offentligt forum. Manden har jo ingen mulighed for at forsvare sig.- Nicolai
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Polle Se indlægHvad med Uffe P. ?
Vil han tage en kort tur til eller er det helt udelukket ?
Tænker også Jess Thorup til sommer.
Ingen tvivl om at TB ikke er vores eneste problem i OB, men lige meget hvad, så skal vi have en træner som kan få styr på den synkende skude inden det er for sent og det kan Troels Bech jo bare ikke, hvilket han nu har bevist i flere omgange. Hvor længe var det eksempelvis han blev ved med at fastholde Kadrii på venstre back? Håbløst! Og han famler konstant rundt mht opstilling og hvilke positioner de enkelte spillere skal dække osv. I mine øjne virker det bare ikke som om TB formår at få det bedste frem i hver enkelt spiller. Kæmpe boldtalenter som Rasmus Falk og Emil Larsen er jeg sikker på en klassetræner vil kunne hive mere kvalitet ud af, når de kan fornemme at trænerens taktik og opstilling batter noget. Lige nu ligner vi jo nærmest 11 hovedløse høns på en gårdsplads. Så ringe en trup har vi altså heller ikke. Med 3-4 af de rigtige indkøb og lidt ny organisation og energi på træningsbanen med en ny træner, så tror jeg godt eksempelvis en Ove P. vil kunne få os tilbage på sporet.
Den defensive organisation på holdet er lige nu absolut 1. prioritet, så lad os starte med at give Ove P. en kæmpe men også spændende udfordring, med at få styr på vores hold. Han kan samtidig garanteret hjælpe Jesper Hansen med at hente de spillere som vi mangler. Han plejer at have godt styr på spillermarkedet.
En nedrykning sommeren 2015, så kan JH vist godt skyde en hvid pil efter alle de fine ord vi fik forleden dag. Så ramler økonomien da først for os.
Comment
Comment