Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Hvem skal være OB's næste træner?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Vi skal have en tysker eller englænder.. Evt. Ove P. ind som brændslukker sæsonen ud.

    Comment


      #32
      Hmmm tror ikke der sker noget på trænerposten før TB har spillet os ned i 2 div. OB's ledelse har kun reageret hurtigt 1 gang, det var da Lars Olsen blev fyret, ellers har man været langsommere end en sommerferieramt kommunal byggesagsbehandlings forvaltning....

      For at få en bedre træner end TB, hverken; kan, skal eller behøver vi være kræsne, der findes ikke mange der ikke distancerer TB mange gange i OB sammenhæng...

      Comment


        #33
        Har tre krav til en ny træner
        1) må ikke have været træner i OB Før
        2) må ikke have været spiller i OB
        3) skal have et mesterskab på CV' et i en sammenlignelig liga

        Nye øjne på hele butikken og ved hvad der kræves for at blive et mesterhold.

        Comment


          #34
          Nej tak. Ikke flere indspiste fra egne rækker. Stemmer på Ove P. Så kan vi parkere bussen og få noget defensiv organisation banket ind på holdet. Det har vi fandeme manglet i lang tid. Fuck det at vi mangler en angriber. Vi har lukket 5 mål ind mod Hobro og Slagelse, vores to direkte konkurrenter om nedrykning.

          Comment


            #35
            Der er også Ove c som brandslukker til sommer, hvor vi så kan ansætte Jess thorup. Hvis nogle kan banke en solid defensiv op er det Ove c.

            Comment


              #36
              Hvad med Uffe P. ?

              Vil han tage en kort tur til eller er det helt udelukket ?

              Tænker også Jess Thorup til sommer.

              Comment


                #37
                Jeg drømmer om Bo Henriksen. Han er i mine øjne det største trænertalent i Dansk fodbold. Ærgeligt han "lige" er skiftet til Horsens
                “Ability is what you're capable of doing. Motivation determines what you do. Attitude determines how well you do it.”
                Lou Holtz

                Comment


                  #38
                  Jess Thorup ville være smukt, men han er vel dybest set i et noget mere attraktivt job pt?

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af amphibia Se indlæg
                    Jeg drømmer om Bo Henriksen. Han er i mine øjne det største trænertalent i Dansk fodbold. Ærgeligt han "lige" er skiftet til Horsens
                    Jeg kan ikke lige sige hvor jeg har det fra, men Bo H. har vidst lidt problemer hvad angår alkoholen. Han "forsvinder" nogle dage en gang imellem for at gå på en ordentlig tur.
                    - Nicolai

                    Comment


                      #40
                      Det er ligegyldigt hvor du har det fra. Du bør holde dig for god til at viderebringe det på et offentligt forum. Manden har jo ingen mulighed for at forsvare sig.

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af Nicolai Se indlæg
                        Jeg kan ikke lige sige hvor jeg har det fra, men Bo H. har vidst lidt problemer hvad angår alkoholen. Han "forsvinder" nogle dage en gang imellem for at gå på en ordentlig tur.
                        Så ham med familien for noget tid siden i Fleggaard og der havde han mere travlt med telefonen end at kigge på spiritus. Han havde dog tid til lidt humor :-)

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af Komsi Se indlæg
                          Det er ligegyldigt hvor du har det fra. Du bør holde dig for god til at viderebringe det på et offentligt forum. Manden har jo ingen mulighed for at forsvare sig.
                          Men vi snakker en træner der bliver nævnt mange gange i forbindelse med OB. Jeg formidler kun hvad jeg hører og sviner ikke manden til, som mange herinde gør med spillere, der ikke er "værdige". Jeg holder meget af Bo og hans væremåde, min pointe gik på om vi tør tage en chance med en træner, der i bold-miljøet har et blakket ry og måske/måske ikke er pålidelig.
                          - Nicolai

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
                            Så ham med familien for noget tid siden i Fleggaard og der havde han mere travlt med telefonen end at kigge på spiritus. Han havde dog tid til lidt humor :-)
                            Cool- Han er en sej personlighed og jeg elsker ham for hans tid i OB.
                            - Nicolai

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                              Hvad med Uffe P. ?

                              Vil han tage en kort tur til eller er det helt udelukket ?

                              Tænker også Jess Thorup til sommer.
                              Det ville være klassisk OB igen at hive Uffe P ind for at slukke en brand, men bortset fra det så er jeg ikke i tvivl om at Uffe vil kunne få mere ud vores hold end TB. Lige nu handler det bare om overlevelse i superligaen og her er det vigtigt med en rutineret træner som ved hvad der skal til (Ove P). Det er jo virkelig rystende, hvor meget det sejler for os og hvor let modstanderne har ved at gennemskue vores taktik og pille os helt fra hinanden. Jeg vil også blive glad hvis vi kan få tilknyttet Jess Thorup på et tidspunkt og ellers vil Ove P. i mine øjne være en glimrende mand at få ind til at få samling på tropperne (defensiv organisation til at starte med).
                              Ingen tvivl om at TB ikke er vores eneste problem i OB, men lige meget hvad, så skal vi have en træner som kan få styr på den synkende skude inden det er for sent og det kan Troels Bech jo bare ikke, hvilket han nu har bevist i flere omgange. Hvor længe var det eksempelvis han blev ved med at fastholde Kadrii på venstre back? Håbløst! Og han famler konstant rundt mht opstilling og hvilke positioner de enkelte spillere skal dække osv. I mine øjne virker det bare ikke som om TB formår at få det bedste frem i hver enkelt spiller. Kæmpe boldtalenter som Rasmus Falk og Emil Larsen er jeg sikker på en klassetræner vil kunne hive mere kvalitet ud af, når de kan fornemme at trænerens taktik og opstilling batter noget. Lige nu ligner vi jo nærmest 11 hovedløse høns på en gårdsplads. Så ringe en trup har vi altså heller ikke. Med 3-4 af de rigtige indkøb og lidt ny organisation og energi på træningsbanen med en ny træner, så tror jeg godt eksempelvis en Ove P. vil kunne få os tilbage på sporet.
                              Den defensive organisation på holdet er lige nu absolut 1. prioritet, så lad os starte med at give Ove P. en kæmpe men også spændende udfordring, med at få styr på vores hold. Han kan samtidig garanteret hjælpe Jesper Hansen med at hente de spillere som vi mangler. Han plejer at have godt styr på spillermarkedet.
                              En nedrykning sommeren 2015, så kan JH vist godt skyde en hvid pil efter alle de fine ord vi fik forleden dag. Så ramler økonomien da først for os.

                              Comment


                                #45
                                Hvad blev der af macho Torben Storm?
                                Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                                Comment

                                Working...
                                X