Oprindeligt indsendt af Plum
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt OB-Kolding
Collapse
X
-
- Likes 2
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Vi har øget vores forspring med 3p til nærmeste konkurrent. Kommer ikke til at ske"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
- Likes 3
Comment
-
Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg
Jeg håber da at vi ud over oprykning spiller for at stå bedst muligt i næste sæson. Derfor håber jeg også at udvikling frem mod superliga er vigtigere end en suveræn 1. divisions sejr, forstået at jeg ikke håber at vi i hele foråret satser på spillere ude af position eller med snarligt udløb frem for talenterne selvom først nævnte måske ville give flere point.
"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
- Likes 3
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
Uha, det kan ende med at blive “famous last words” så længe man kun henter et point pr. kamp mens andre i nu og næ henter tre.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg
Forudsat vi henter 1 point i snit pr kamp fra nu ender vi på 59. For at modstanderne skal hente os skal hente 23 point på samme tid. Så kamp 2.2 point i snit pr kamp. Et par sejre mere så ser det fint ud.
Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
2025 stadig med armene over kors
- Likes 1
Comment
-
Uha, det kan ende med at blive “famous last words” så længe man kun henter et point pr. kamp mens andre i nu og næ henter tre.
Risikoen er også at “i andre” kan se dumme ud om 3-4 kampe hvis vi fører med 14-15p og 7-8 kampe tilbage og det er smooth sailing from there
Der er stadig 2 hold der skal have 4 sejre mere end os i 11 kampe. Det har jeg simpelthen svært ved at se i en dårlig liga hvor hold slår hinanden på kryds og tværs. David Nielsen effekten kan selvfølgelig blive lidt træls i det regnstykke og i yderste konsekvens kan de måske hente os. Men i det regnstykke kræver det nok 2 sejre over Fredericia og så gør det jo bare muligheden for at hente os meget sværere for dem.
Jeg kan også godt se at vi er elendige lige nu. Men vi skal nok få lidt sejre hist og pist. Og lidt uafgjort. Vi har stadig kun tabt 1 kamp i denne sæson. Husk det nu.
- Likes 1
Comment
-
Måske. Jeg har sagt det hele vinteren. Den er 100%. De andre hold er simpelthen heller ikke gode nok til at sætte store stimer sammen så de kan score 2,25-2,5p i snit. Det er mere ud fra den præmis at jeg er helt sikker. Ikke at vi selv skulle være gode nok til at få 2p i snit for at klare det hele selv. Det har vores store udsalg og skaden til Bonde ødelagt
Risikoen er også at “i andre” kan se dumme ud om 3-4 kampe hvis vi fører med 14-15p og 7-8 kampe tilbage og det er smooth sailing from there
Der er stadig 2 hold der skal have 4 sejre mere end os i 11 kampe. Det har jeg simpelthen svært ved at se i en dårlig liga hvor hold slår hinanden på kryds og tværs. David Nielsen effekten kan selvfølgelig blive lidt træls i det regnstykke og i yderste konsekvens kan de måske hente os. Men i det regnstykke kræver det nok 2 sejre over Fredericia og så gør det jo bare muligheden for at hente os meget sværere for dem.
Jeg kan også godt se at vi er elendige lige nu. Men vi skal nok få lidt sejre hist og pist. Og lidt uafgjort. Vi har stadig kun tabt 1 kamp i denne sæson. Husk det nu.
Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
2025 stadig med armene over kors
- Likes 1
Comment
-
Måske. Jeg har sagt det hele vinteren. Den er 100%. De andre hold er simpelthen heller ikke gode nok til at sætte store stimer sammen så de kan score 2,25-2,5p i snit. Det er mere ud fra den præmis at jeg er helt sikker. Ikke at vi selv skulle være gode nok til at få 2p i snit for at klare det hele selv. Det har vores store udsalg og skaden til Bonde ødelagt
Forspringet OB skabte i starten af sæsonen på baggrund af at man bare var hurtigere og hårdere end 1. div. skal man være taknemmelig for men det kan blive sat over styr .. pt er man jo ikke for god til 1. div.
Den burde være sikker..
Jeg har intet imod at se dum ud i den situation .. jeg håber faktisk på det ..Last edited by Plum; 09-03-2025, 09:38."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
At OB ikke henter et par sejre?
Det er noget tid siden at vi har set en sejr .. ventede også på et mål længe i går og igen 1:1 …
Det skal da nok komme men da en fiasko hvis ikke man kan dominere 1.div.
Hvis man kan lave et forspring på 14 point før vinterpsusen burde man kunne udbygge det efter vinterpausen, ikke se ind i at forspringet bliver mindre.
Jeg er med på at man satser på talenter men bør de ikke være gode nok til 1. div. hvis de skal kunne gøre sig gældende i SL?"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
- Likes 2
Comment
-
Ja … SK sejler stadig rundt .. visse spillere sejler stadig rundt …
Det er noget tid siden at vi har set en sejr .. ventede også på et mål længe i går og igen 1:1 …
Hvis man kan lave et forspring på 14 point før vinterpsusen burde man kunne udbygge det efter vinterpausen, ikke se ind i at forspringet bliver mindre.
Jeg er med på at man satser på talenter men bør de ikke være gode nok til 1. div. hvis de skal kunne gøre sig gældende i SL?
Nu får truppen og SK lov til at bevise hvad de er gjort af og så kommer den store udrensning til sommer (igen) , er det den bedste måde at gøre det på, jeg tvivler stærkt, men jeg ved jo heller ikke hvad muligheder TB og JN reelt har haft , et budget man ikke bruger er en verdensnyhed i elitefodbold, men det kan jo være rigtigt at der ikke har været nogen spillere af den rigtige kaliber til rådighed…
Jeg tror og håber at SK er færdig som cheftræner efter foråret, han har fået sine chancer, om man så vil beholde ham som assistent, det ville jeg ikke gøre hvis jeg var ny chef, men det er tydeligt den rolle han trives bedst i. Den rolige selvsikkerhed David udstråler i AC Horsens er milevidt fra SK og det forplanter sig i trup og ikke mindst pressedækning, hvis der er frække overfor DN er der straks markant svar på tiltale , han finder sig ikke i bullshit. Vi skal ikke have DN til Odense men en erfaren cheftræner med en rolig hånd og pondus nok til at sætte sig igennem overfor TB og NT når det behøves.
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg
Rolig nu , at vi kommer til at sætte en del af vores meget store forspring over styr er jo ikke en katastrofe , det er ganske naturligt med det brandudsalg af vores stamspillere der skete i vinterpausen.
Nu får truppen og SK lov til at bevise hvad de er gjort af og så kommer den store udrensning til sommer (igen) , er det den bedste måde at gøre det på, jeg tvivler stærkt, men jeg ved jo heller ikke hvad muligheder TB og JN reelt har haft , et budget man ikke bruger er en verdensnyhed i elitefodbold, men det kan jo være rigtigt at der ikke har været nogen spillere af den rigtige kaliber til rådighed…
Jeg tror og håber at SK er færdig som cheftræner efter foråret, han har fået sine chancer, om man så vil beholde ham som assistent, det ville jeg ikke gøre hvis jeg var ny chef, men det er tydeligt den rolle han trives bedst i. Den rolige selvsikkerhed David udstråler i AC Horsens er milevidt fra SK og det forplanter sig i trup og ikke mindst pressedækning, hvis der er frække overfor DN er der straks markant svar på tiltale , han finder sig ikke i bullshit. Vi skal ikke have DN til Odense men en erfaren cheftræner med en rolig hånd og pondus nok til at sætte sig igennem overfor TB og NT når det behøves.OB. På behørig afstand af egne ambitioner.
Comment
-
Ja … SK sejler stadig rundt .. visse spillere sejler stadig rundt …
Jeg er med på at man satser på talenter men bør de ikke være gode nok til 1. div. hvis de skal kunne gøre sig gældende i SL?
Dvs som en pose nødder. 3 point i 4 kampe i foråret.
14 dages landskampause venter. Hvad gør man?
1 ingenting?
2 skifter træner?
Comment
Comment