Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd FCV-OB

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af klebgjelp Se indlæg
    Hvad har vi så lært i dag....:

Toppel er nok ikke det værste valg på målmandspladsen.

Skullason skal nok ikke spille forsvar...

Vores forsvar er nok ikke blevet så forstærket som man kunne ønske sig ... Nok mere fordi Kasper Larsen med fordel kunne have været forstærket end fordi dem vi har købt ikke slår til.

Schoop bliver aldrig noget scoop, men måske Mikkel Desler kan blive det.

Falk er ringe, når har har det skidt.

Emil Larsen VIL faktisk gerne.

Spelman er ikke den fødte angriber.

Bodul er ikke den første angriber.

Lucas Jensen mangler en del.

Troels Bech kunne med fordel sætte sit mandskab bedre op (det har vi nok lært før).

Hvad har vi ellers lært?
    At man (jeg) bliver i mega dårligt humør, når jeg ser OB SÅ meget i forfald...bl.a. takket være kludderdukkerne, der tager de store beslutninger i klubben...
    Mvh Kent

Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

Comment

Jeg synes det triste er, at jeg sidder og ikke føler mig skuffet efter at have tabt. Jeg føler faktisk ingenting... Holdet har leveret som jeg forventede - det er fu cking skræmmende!

Comment

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
        Nej den del står lysene klart, som back er dette et håbløst projekt, kan kun håbe på det bliver bedre... men brug dog manden ved dødboldene, det var jo ikke tilfældigt han klaskede 12 kasser ind sidste sæson, og det var derfor vi købte ham...

Det siger jo alt!!!!! Hvem peger på de indkøb? Troels el. JH?

Comment

Oprindeligt indsendt af klebgjelp Se indlæg
          Hvad har vi så lært i dag....:

Toppel er nok ikke det værste valg på målmandspladsen.

Skullason skal nok ikke spille forsvar...

Vores forsvar er nok ikke blevet så forstærket som man kunne ønske sig ... Nok mere fordi Kasper Larsen med fordel kunne have været forstærket end fordi dem vi har købt ikke slår til.

Schoop bliver aldrig noget scoop, men måske Mikkel Desler kan blive det.

Falk er ringe, når har har det skidt.

Emil Larsen VIL faktisk gerne.

Spelman er ikke den fødte angriber.

Bodul er ikke den første angriber.

Lucas Jensen mangler en del.

Troels Bech kunne med fordel sætte sit mandskab bedre op (det har vi nok lært før).

Hvad har vi ellers lært?
          Kryger er mere end almindeligt ubrugelig, når han ikke indgår i de roller hvor hans få forcer er gemt...

FcV er et bedre hold end OB...
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Oprindeligt indsendt af CCR Se indlæg
            [/B]Det siger jo alt!!!!! Hvem peger på de indkøb? Troels el. JH?
            Troels og Jesper taler vel sammen, om hvad der mangler på holdet. Derefter er det Jespers opgave at komme med emner, som Troels i et eller andet omfang skal sige ja eller nej til. Sådan ser jeg det.

Men da vi har sparet scouting delen væk, afhænger det hele sikkert af Jespers netværk.
            OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

Comment

Hvad gør vi mod AaB og Brøndby?? Sætter vi alt hvad vi har ind defensivt og prøver på at begrænse "skaderne"????

Comment

Tænk, hvis vi scorede på en ripost..
                Striwet nyt til android https://play.google.com/store/apps/d...rd.striwretnyt

Comment

Oprindeligt indsendt af Weeman Se indlæg
                  Hvad gør vi mod AaB og Brøndby?? Sætter vi alt hvad vi har ind defensivt og prøver på at begrænse "skaderne"????
                  vi har ikke en chance med nuværende hold

Comment

Troels står i interview og påstår vi ikke har set holdet falde sammen før som de gjorde i dag.....har han ikke set kampene de sidste 2 sæsonner? Det sker gang på gang på gang at holdet kollapser

Comment

TB raus

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                        Troels står i interview og påstår vi ikke har set holdet falde sammen før som de gjorde i dag.....har han ikke set kampene de sidste 2 sæsonner? Det sker gang på gang på gang at holdet kollapser
                        Så er der fandme lang vej...
                        Mvh Kent

Comment

noget andet jeg kom til at undre mig over er Troels konstante fokusering på om og hvor mange chancer vi skaber - det er selvfølgelig væsenligt, men hvad med at kigge på defensiven? Fik vi lukket ordenligt af skulle der heller ikke så mange muligheder til før vi fik point med os...

Comment

Emil: "Vi prøvede at lægge lidt taktik i dag - den spillede vi ikke rigtigt efter i 1. halvleg"

....de lægger da forhåbentlig taktik hver gang - men det er sikkert ikke feset ind i knolden på ham
                            Mvh Kent

Comment

Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                              Emil: "Vi prøvede at lægge lidt taktik i dag - den spillede vi ikke rigtigt efter i 1. halvleg"

....de lægger da forhåbentlig taktik hver gang - men det er sikkert ikke feset ind i knolden på ham
                              tja men hvis ikke de følger taktikken kan det jo være ligegyldigt om de lægger en....og HVORFOR fanden følger de ikke taktikken, det er ikke første gang vi høre det.
                              Tidligere har undskyldningen gang på gang været; vi var ikke klar fra start af......den er så nu skiftet ud med taktikken der ikke bliver fulgt - jebus christ

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                                tja men hvis ikke de følger taktikken kan det jo være ligegyldigt om de lægger en....og HVORFOR fanden følger de ikke taktikken, det er ikke første gang vi høre det.
                                Tidligere har undskyldningen gang på gang været; vi var ikke klar fra start af......den er så nu skiftet ud med taktikken der ikke bliver fulgt - jebus christ
                                Jeg kan "frygte", at Troels er så snørklet skruet sammen oppe i hovedet og i sine forklaringer, at spillerne ganske enkelt ikke forstår ham....men aner ikke en skid om det...men noget går helt galt for Troels, når han skal have de spillere sat op til kamp
                                Mvh Kent

Comment

Working...
                                X