Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt OB-Hobro
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
Vi er 13 point, plus målscoreren.
På trods af vores klare mangler på banen, såvel som i trænerstaben b, så tror jeg ikke vi sætter så meget til.
Havde vi kun haft 5-6 point forspring så havde det set bekymrende ud.
Og som sidste år har en af vores forfølgere hentet David Nielsen ind - og mon ikke han får banket noget gejst ind i det Horsens hold?
Vi bør, bør, bør ikke komme i problemer. Men de første par kampe har da på ingen måde givet mig mere ro i maven.
- Likes 4
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
den helt store katastrofe hvor oprykning glipper - der skal gå rigtigt meget galt. Men smider vi 1 pladser og halter ind i superligaen, vil det godt nok også være skidt. Og vi har set det før - sidste år gik vi ind til slutspillet med en ok følelse - vi skulle aldrig komme i problemer. 1 kamp mod Vejle - vi kunne reelt lukke det der.
Og som sidste år har en af vores forfølgere hentet David Nielsen ind - og mon ikke han får banket noget gejst ind i det Horsens hold?
Vi bør, bør, bør ikke komme i problemer. Men de første par kampe har da på ingen måde givet mig mere ro i maven.
OB bør vinde foråret a la man havde nulstillet pointene til nytår .."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg
Enig. Tror dog vi rykker op, vi fører en del og de andre sætter også point til. Men med den trup samt træner er det en meget stor sandsynlighed for at vi bliver et elevator hold. Med mindre ledelsen vågner op. Men tvivler desværre på det også at vi får nok og gode nok spillere ind. Ledelsen har sat sig selv i en meget svær situation.
817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
- Likes 4
Comment
-
Det kan kun kritiseres at vi taber point i dag. Man har jo fornemmelsen af at vi er Hobro overordentligt overlegne, og alligevel er det i sidste ende en kamp, hvor Hobro har de største chancer for sejren.
Hans disposition omkring BP lige efter Hobro udligning er for desperat. Vi kommer jo faktisk fint ud til 2. Halveg. Presset er rykket længere frem på banen og Hobro bryder sig ikke om det.
Pludselig taber vi så en tilfældig duel og Gomez vælger helt malplaceret at forsøge at cleare med et saksespark. Det er fair det koster Gomez en udskiftning, men vi skulle have fortsat med samme personel udover Gomez, for det fungerede fint, og var ved flere lejligheder tæt på at skaffe os et let 2-0 mål. I stedet bliver det bare endnu mere rodet og Hobro får to kæmpe chancer for at komme foran. Vi formår til gengæld ikke at ramme målet på flere afslutninger end Hobro i hele 2. Halveg, hvilket slet ikke er i sync med kvalitetsforskellen.
SK fortjener at være til debat og jeg anbefaler også kraftigt TB til at se efter alternativer, som mere konkret kan synliggøre, hvordan det her OB-hold skal spille.
vi går jo ikke engang for alvor på indlæg, da BP kommer op ved siden af Luca. Vi spiller med begge spillere skal deltage meget i det opbyggende spil, men der pumpes slet ikke den mængde indlæg i feltet, som man burde, når Hobro viste svaghedstegn på vores dødbolde, og BP samt LK nok er blandt de bedste headere i NB-ligaen
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlægDet kan kun kritiseres at vi taber point i dag. Man har jo fornemmelsen af at vi er Hobro overordentligt overlegne, og alligevel er det i sidste ende en kamp, hvor Hobro har de største chancer for sejren.
Hans disposition omkring BP lige efter Hobro udligning er for desperat. Vi kommer jo faktisk fint ud til 2. Halveg. Presset er rykket længere frem på banen og Hobro bryder sig ikke om det.
Pludselig taber vi så en tilfældig duel og Gomez vælger helt malplaceret at forsøge at cleare med et saksespark. Det er fair det koster Gomez en udskiftning, men vi skulle have fortsat med samme personel udover Gomez, for det fungerede fint, og var ved flere lejligheder tæt på at skaffe os et let 2-0 mål. I stedet bliver det bare endnu mere rodet og Hobro får to kæmpe chancer for at komme foran. Vi formår til gengæld ikke at ramme målet på flere afslutninger end Hobro i hele 2. Halveg, hvilket slet ikke er i sync med kvalitetsforskellen.
SK fortjener at være til debat og jeg anbefaler også kraftigt TB til at se efter alternativer, som mere konkret kan synliggøre, hvordan det her OB-hold skal spille.
vi går jo ikke engang for alvor på indlæg, da BP kommer op ved siden af Luca. Vi spiller med begge spillere skal deltage meget i det opbyggende spil, men der pumpes slet ikke den mængde indlæg i feltet, som man burde, når Hobro viste svaghedstegn på vores dødbolde, og BP samt LK nok er blandt de bedste headere i NB-ligaen
Plus at den bedste server var pillet ud, måske var han træt
Comment
-
Endnu en dårlig kamp. Oprykning kommer ikke til at glippe selvom formkurven er bekymrende, men nøj hvor spiller vi dårligt og hvor ser vi lidt udvikling.
Samtidig må man sige at vi har fået mange svar i forhold til klubbens dispositioner.
Askou må være 4. valg til midterforsvaret når Ivan med udløb til sommer prioriteres over ham, han ser ud til at have langt til spilletid.
McCoy er gardering som back, skal nok få et kvarter hist og pist.
Juul-Sandberg ligner yderste mandat på midten bl.a. bag to højre backs. Kan godt forstå hvis han begynder at se sig omkring. Latterligt at man ikke kan finde en lejeaftale til ham når nu SK slet ikke virker til at ville bruge ham.
WM må være 4. valg som 8er efter Ejdum, Leroy og Grubbe.. Han er givetvis også i spil længere fremme, men pt. er der åbenbart mere brugsværdi i Bjørn Poulsen.
M. Jensen med to startere uden at overbevise, og den første til at blive pillet ud igen, men mon ikke han fortsat kommer til at få muligheden for at overbevise restem af foråret.
Elias Hansborg ligner yderste mandat på toppen, bl.a. bag Bjørn Poulsen. Han ligner ikke en vi forlænger med, og selv hvis vi vil tilbyde ny kontrakt er det svært at forestille sig at han vil være interesseret.
Ikke meget talent sats som jeg ser det. Smadrede vi modstanderne ville det måske også være ok, men som NM, Gomez, Grubbe og Don D. spiller er det godt nok frustrerende.
Jeg håber inderligt at vi siger farvel til SK, og jo før jo bedre.
- Likes 4
Comment
-
Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlægEndnu en dårlig kamp. Oprykning kommer ikke til at glippe selvom formkurven er bekymrende, men nøj hvor spiller vi dårligt og hvor ser vi lidt udvikling.
Samtidig må man sige at vi har fået mange svar i forhold til klubbens dispositioner.
Askou må være 4. valg til midterforsvaret når Ivan med udløb til sommer prioriteres over ham, han ser ud til at have langt til spilletid.
McCoy er gardering som back, skal nok få et kvarter hist og pist.
Juul-Sandberg ligner yderste mandat på midten bl.a. bag to højre backs. Kan godt forstå hvis han begynder at se sig omkring. Latterligt at man ikke kan finde en lejeaftale til ham når nu SK slet ikke virker til at ville bruge ham.
WM må være 4. valg som 8er efter Ejdum, Leroy og Grubbe.. Han er givetvis også i spil længere fremme, men pt. er der åbenbart mere brugsværdi i Bjørn Poulsen.
M. Jensen med to startere uden at overbevise, og den første til at blive pillet ud igen, men mon ikke han fortsat kommer til at få muligheden for at overbevise restem af foråret.
Elias Hansborg ligner yderste mandat på toppen, bl.a. bag Bjørn Poulsen. Han ligner ikke en vi forlænger med, og selv hvis vi vil tilbyde ny kontrakt er det svært at forestille sig at han vil være interesseret.
Ikke meget talent sats som jeg ser det. Smadrede vi modstanderne ville det måske også være ok, men som NM, Gomez, Grubbe og Don D. spiller er det godt nok frustrerende.
Jeg håber inderligt at vi siger farvel til SK, og jo før jo bedre."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
Jeg tror desværre både spillere, trænere og ledelsen tror på at middelmådighed, og sparsommelighed er vejen til succes.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
Og største udfordring er vel at hvis ikke talenterne er gode nok til 1. div. nu er de næppe gode nok til SL om 5 mdr. og slet ikke hvis de ikke får spilletid nu ..
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
vil du bare misforstå mine indlæg? Selvfølgelig havde vi et godt efterår, de sidste 4 kampe er så endt uafgjort - og havde Fredericia lagt fra land som man kunne forvente var forspringet skrumpet. Nu er det så øget til 2. pladsen - men blevet en anelse mindre til 3. pladsen.
Grundlæggende syntes jeg det er præstationerne mere end noget andet der giver grund til bekymring.
Anyway... Jeg er helt enig omkring præstationerne, det går pt. den forkerte vej. Jeg er også en af dem der mener et trænerskifte er nødvendigt.Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg
Jeg tror at en spiller som WM havde været tæt på fast mand i alle andre 1. div klubber end OB, og mon ikke også flere af de andre kunne have gjort sig gældende andre stede? Men enig i at Troels Bech får travlt til sommer. Jeg tror desværre at vi kigger ind i et vindue der i forhold til af- og tilgange kommer til at minde om noget vi så under BW.
Selvom min tillid til SK heller ikke er uovertruffen, så tror jeg på han også har øjne i hovedet. Jeg vil tro spillere som Sandberg og Martin nok skal få deres chancer. I dag ser vi også en spiller som Deedson præstere fuldstændig anonymt. Hvis ikke Jenner og Deedson kan præstere bedre, skal Hansborg eller måske Martin have pladsen der.
jeg vil mene de yngre må komme tættere på spilletid, når vi levere så sølle, uden de reelt har fået chancen endnu.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Fergi Se indlæg
Plus at den bedste server var pillet ud, måske var han træt
karastrofe-boldtab af Tribull ved udligningen. Han lunter og varmer bolden og så piller de den fra ham.
Men mange gode angreb og kvalitetsafslutninger i dag. Synes det er lidt hårdt at OB kun får uafgjort.
Comment
-
Det virker som om at træneren ikke kan huske fra igår til idag, OB kan ikke spille 433 med det materiale der er, det er så voldsomt amatøragtigt at man konstant tager den frem til de hjemme kampe hvor man er favoritter i troen på at man bare kører henover modstanderne. 4 uafgjort i streg det er eddermaneme skidt, og ekstremt dårligt trænerarbejde.
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg
Ja, jeg har samme indtryk og imens investerer de hold vi sammenligner os med meget. Det hænger ikke sammen. På den korte bane er vi nød til at bruge flere penge ellers er vi lige langt.
817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
- Likes 4
Comment
Comment