Oprindeligt indsendt af El Profesor
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt OB-Hobro
Collapse
X
-
- Likes 1
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
Det har slet ikke noget med efteråret at gøre? Vildt nok
Grundlæggende syntes jeg det er præstationerne mere end noget andet der giver grund til bekymring.
- Likes 3
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg
Synes pifteriet er berrettiget nok. En dommer der bruger "VAR" i første division og forfordeler det ene hold og undlader at kalde, hvad jeg mener er 2 frispark til os inden Hobros mål fortjener pifteri. ER jeg overrasket? Nej, for Üslus niveau har altid ved os været virkelig lavt og ofte forfordelt modstanderen.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
Vi får jo aldrig at vide om de brugte storskærmene som "VAR" - men det så godt nok noget mistænkeligt ud. Og dommeren var som vanligt ikke videre god. MEN - OB bør som hold bare være markant bedre end Hobro, den kamp skal vindes uanset hvilken dommer der er på banen.
- Likes 2
Comment
-
Sandt men der er fløjtet mål og der går 1 minut og de skal til at give bolden op. Jeg er personligt ikke i tvivl. Så for mig er det den største skandale jeg nogensinde har set i første division. Jeg kender ikke fortilfælde hvor man bruger så lang tid på at omstøde et mål efter at den er kaldt.
Min pointe er bare at dommer eller linjevogter jo aldrig vil fortælle sandheden - hvis det er tilfældet.
- Likes 1
Comment
-
Synes pifteriet er berrettiget nok. En dommer der bruger "VAR" i første division og forfordeler det ene hold og undlader at kalde, hvad jeg mener er 2 frispark til os inden Hobros mål fortjener pifteri. ER jeg overrasket? Nej, for Üslus niveau har altid ved os været virkelig lavt og ofte forfordelt modstanderen.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlægDet er utroligt at folk kan være så sikker på oprykning. Vi har et elendigt hold og en elendig træner
På trods af vores klare mangler på banen, såvel som i trænerstaben , så tror jeg ikke vi sætter så meget til.
Havde vi kun haft 5-6 point forspring så havde det set bekymrende ud.Last edited by Magge; 02-03-2025, 17:50.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlægDet er utroligt at folk kan være så sikker på oprykning. Vi har et elendigt hold og en elendig trænerLast edited by Mwape; 02-03-2025, 17:52.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
Vi er 13 point, plus målscoreren.
På trods af vores klare mangler på banen, såvel som i trænerstaben b, så tror jeg ikke vi sætter så meget til.
Havde vi kun haft 5-6 point forspring så havde det set bekymrende ud.
- Likes 1
Comment
Comment