Oprindeligt indsendt af El Profesor
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt OB-Hobro
Collapse
X
-
Synes pifteriet er berrettiget nok. En dommer der bruger "VAR" i første division og forfordeler det ene hold og undlader at kalde, hvad jeg mener er 2 frispark til os inden Hobros mål fortjener pifteri. ER jeg overrasket? Nej, for Üslus niveau har altid ved os været virkelig lavt og ofte forfordelt modstanderen.
- Likes 1
-
vil du bare misforstå mine indlæg? Selvfølgelig havde vi et godt efterår, de sidste 4 kampe er så endt uafgjort - og havde Fredericia lagt fra land som man kunne forvente var forspringet skrumpet. Nu er det så øget til 2. pladsen - men blevet en anelse mindre til 3. pladsen.Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
Det har slet ikke noget med efteråret at gøre? Vildt nok
Grundlæggende syntes jeg det er præstationerne mere end noget andet der giver grund til bekymring.
- Likes 3
Comment
-
Vi får jo aldrig at vide om de brugte storskærmene som "VAR" - men det så godt nok noget mistænkeligt ud. Og dommeren var som vanligt ikke videre god. MEN - OB bør som hold bare være markant bedre end Hobro, den kamp skal vindes uanset hvilken dommer der er på banen.Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg
Synes pifteriet er berrettiget nok. En dommer der bruger "VAR" i første division og forfordeler det ene hold og undlader at kalde, hvad jeg mener er 2 frispark til os inden Hobros mål fortjener pifteri. ER jeg overrasket? Nej, for Üslus niveau har altid ved os været virkelig lavt og ofte forfordelt modstanderen.
- Likes 1
Comment
-
Sandt men der er fløjtet mål og der går 1 minut og de skal til at give bolden op. Jeg er personligt ikke i tvivl. Så for mig er det den største skandale jeg nogensinde har set i første division. Jeg kender ikke fortilfælde hvor man bruger så lang tid på at omstøde et mål efter at den er kaldt.Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
Vi får jo aldrig at vide om de brugte storskærmene som "VAR" - men det så godt nok noget mistænkeligt ud. Og dommeren var som vanligt ikke videre god. MEN - OB bør som hold bare være markant bedre end Hobro, den kamp skal vindes uanset hvilken dommer der er på banen.
- Likes 2
Comment
-
jeg syntes også det lugter langt væk.Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg
Sandt men der er fløjtet mål og der går 1 minut og de skal til at give bolden op. Jeg er personligt ikke i tvivl. Så for mig er det den største skandale jeg nogensinde har set i første division. Jeg kender ikke fortilfælde hvor man bruger så lang tid på at omstøde et mål efter at den er kaldt.
Min pointe er bare at dommer eller linjevogter jo aldrig vil fortælle sandheden - hvis det er tilfældet.
- Likes 1
Comment
-
Misforstå mig ikke, jeg er helt enig med dig! Jeg formulerede mig ikke godt nok. Uslu var en katastrofe og pifteriet mod ham var fortjent - men jeg tror også at piftene i et vist omfang var rettet mod spillerne for deres dårlige spil.Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg
- Likes 1
Comment
-
Vi har 13 point, plus målscoreren.Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlægDet er utroligt at folk kan være så sikker på oprykning. Vi har et elendigt hold og en elendig træner
På trods af vores klare mangler på banen, såvel som i trænerstaben , så tror jeg ikke vi sætter så meget til.
Havde vi kun haft 5-6 point forspring så havde det set bekymrende ud.Last edited by Magge; 02-03-2025, 17:50.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
- Likes 1
Comment
-
Enig. Tror dog vi rykker op, vi fører en del og de andre sætter også point til. Men med den trup samt træner er det en meget stor sandsynlighed for at vi bliver et elevator hold. Med mindre ledelsen vågner op. Men tvivler desværre på det også at vi får nok og gode nok spillere ind. Ledelsen har sat sig selv i en meget svær situation og er et udtryk for en ret rystende mangelfuld forudseenhed.Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlægDet er utroligt at folk kan være så sikker på oprykning. Vi har et elendigt hold og en elendig trænerLast edited by Mwape; 02-03-2025, 17:52.
Comment
-
Den kommer ikke i fare. Men det bliver ikke køntOprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
Vi er 13 point, plus målscoreren.
På trods af vores klare mangler på banen, såvel som i trænerstaben b, så tror jeg ikke vi sætter så meget til.
Havde vi kun haft 5-6 point forspring så havde det set bekymrende ud.
- Likes 1
Comment
Comment