Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-Hobro

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlæg
    Slutfløjt. Stadion pifter af Uslu, "skandaledommer" - piften kunne lige så godt være rettet til spillerne. Det er for dårligt at spille uafgjort mod Hobro på hjemmebane. Vi var kun oven på de første 10-15 minutter. Ellers er kampen et godt billede på sæsonen som helhed. God start, men vi bliver gradvist dårligere og dårligere, og Hobro kunne lige så godt have scoret et mål eller to i 2. halvleg. Vores spil virker planløst, og synes heller ikke, i perioder i hvert fald, at vi vinder synderligt mange andenbolde. Vores forsvarsspil er sjusket og der var mere end en situation, hvor Myhra bare skulle have lov at samle den returbold han giver, op, i stedet for at forsvaret blander sig og spiller den ud til siden så Hobro kan fastholde deres pres på os. Folk herinde ved godt hvad jeg synes om Kroghs evner som træner (ej at forveksle med hans prisværdige menneskelige og kulturopbyggende evner); jeg skal hilse og sige, at min holdning fra sidste forår ikke har ændret sig til det bedre.
    Synes pifteriet er berrettiget nok. En dommer der bruger "VAR" i første division og forfordeler det ene hold og undlader at kalde, hvad jeg mener er 2 frispark til os inden Hobros mål fortjener pifteri. ER jeg overrasket? Nej, for Üslus niveau har altid ved os været virkelig lavt og ofte forfordelt modstanderen.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

Det har slet ikke noget med efteråret at gøre? Vildt nok
      vil du bare misforstå mine indlæg? Selvfølgelig havde vi et godt efterår, de sidste 4 kampe er så endt uafgjort - og havde Fredericia lagt fra land som man kunne forvente var forspringet skrumpet. Nu er det så øget til 2. pladsen - men blevet en anelse mindre til 3. pladsen.

Grundlæggende syntes jeg det er præstationerne mere end noget andet der giver grund til bekymring.

Comment

Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg

Synes pifteriet er berrettiget nok. En dommer der bruger "VAR" i første division og forfordeler det ene hold og undlader at kalde, hvad jeg mener er 2 frispark til os inden Hobros mål fortjener pifteri. ER jeg overrasket? Nej, for Üslus niveau har altid ved os været virkelig lavt og ofte forfordelt modstanderen.
        Vi får jo aldrig at vide om de brugte storskærmene som "VAR" - men det så godt nok noget mistænkeligt ud. Og dommeren var som vanligt ikke videre god. MEN - OB bør som hold bare være markant bedre end Hobro, den kamp skal vindes uanset hvilken dommer der er på banen.

Comment

Det er utroligt at folk kan være så sikker på oprykning. Vi har et elendigt hold og en elendig træner

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

Vi får jo aldrig at vide om de brugte storskærmene som "VAR" - men det så godt nok noget mistænkeligt ud. Og dommeren var som vanligt ikke videre god. MEN - OB bør som hold bare være markant bedre end Hobro, den kamp skal vindes uanset hvilken dommer der er på banen.
            Sandt men der er fløjtet mål og der går 1 minut og de skal til at give bolden op. Jeg er personligt ikke i tvivl. Så for mig er det den største skandale jeg nogensinde har set i første division. Jeg kender ikke fortilfælde hvor man bruger så lang tid på at omstøde et mål efter at den er kaldt.

Comment

Sandt men der er fløjtet mål og der går 1 minut og de skal til at give bolden op. Jeg er personligt ikke i tvivl. Så for mig er det den største skandale jeg nogensinde har set i første division. Jeg kender ikke fortilfælde hvor man bruger så lang tid på at omstøde et mål efter at den er kaldt.
              jeg syntes også det lugter langt væk.

Min pointe er bare at dommer eller linjevogter jo aldrig vil fortælle sandheden - hvis det er tilfældet.

Comment

Misforstå mig ikke, jeg er helt enig med dig! Jeg formulerede mig ikke godt nok. Uslu var en katastrofe og pifteriet mod ham var fortjent - men jeg tror også at piftene i et vist omfang var rettet mod spillerne for deres dårlige spil.

Comment

Jeg sad nede på RMN så kunne ikk se så godt. Men var der ikke straffe til sidst?

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Jeg sad nede på RMN så kunne ikk se så godt. Men var der ikke straffe til sidst?
                    Den kunne godt dømmes, men ofte ikke og aldrig af Üslu.
                    ​​​​​

Comment

Den kunne godt dømmes, men ofte ikke og aldrig af Üslu.
                      ​​​​​
                      Syntes det så voldsomt ud. Så enten er der vel film eller klokkeklart straffe. Ryger målmanden ikke direkte ned i vores spiller?

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Syntes det så voldsomt ud. Så enten er der vel film eller klokkeklart straffe. Ryger målmanden ikke direkte ned i vores spiller?
                        Han tager Lucas læg, men det virker også lidt som om han allerede er ude af balance. Skal have genset den.

Comment

Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg
                          Det er utroligt at folk kan være så sikker på oprykning. Vi har et elendigt hold og en elendig træner
                          Vi har 13 point, plus målscoreren.
                          På trods af vores klare mangler på banen, såvel som i trænerstaben , så tror jeg ikke vi sætter så meget til.
                          Havde vi kun haft 5-6 point forspring så havde det set bekymrende ud.
                          Last edited by Magge; 02-03-2025, 17:50.
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

Comment

Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg
                            Enig. Tror dog vi rykker op, vi fører en del og de andre sætter også point til. Men med den trup samt træner er det en meget stor sandsynlighed for at vi bliver et elevator hold. Med mindre ledelsen vågner op. Men tvivler desværre på det også at vi får nok og gode nok spillere ind. Ledelsen har sat sig selv i en meget svær situation og er et udtryk for en ret rystende mangelfuld forudseenhed.
                            Last edited by Mwape; 02-03-2025, 17:52.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

enig -hvis ikke Zorninger, så håber jeg da TB er i gang med at afsøge markedet. SK rykker ikke holdet nok.
                              Nok? Hvad mener du med nok? Holdet står bomstille ffs.

Comment

Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

Vi er 13 point, plus målscoreren.
                                På trods af vores klare mangler på banen, såvel som i trænerstaben b, så tror jeg ikke vi sætter så meget til.
                                Havde vi kun haft 5-6 point forspring så havde det set bekymrende ud.
                                Den kommer ikke i fare. Men det bliver ikke kønt

Comment

Working...
                                X